کد خبر: ۳۸۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۶۹

موج ستایش ها از یوسف تیموری/ یاد علی انصاریان در فینال «جوکر» چه فضایی به وجود آورد؟

خراسان نوشت: در آخرین قسمت از اولین فینال «جوکر»، برای اولین‌بار به جای لحظات شاد و پر از خنده، فضای غمگینی بر مسابقه حاکم شد و به جای خنده بر لب تماشاگران، بغض در گلوی آنان نشست.

یادی از علی انصاریان توسط محمدرضا علیمردانی باعث شد یوسف تیموری احساساتی شود، رقبای خود و مخاطبان را غافلگیر کند و به این ترتیب موجی از واکنش‌های مثبت به سوی او روانه شود.

یادی از علی انصاریان

در بخشی از مسابقه محمدرضا علیمردانی از علی انصاریان یاد کرد و یوسف تیموری با تداعی خاطره او تحت تاثیر قرار گرفت و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. او طی تصمیم غافلگیرانه‌ای، برای شادی روح انصاریان که تصویرش با خنده در یادها مانده، شروع به خندیدن کرد و از سیامک انصاری خواست او را از دور رقابت خارج کند. انصاری هم از این تصمیم استقبال کرد و به تیموری کارت قرمز داد. یوسف تیموری به دلیل بروز احساسات صادقانه‌اش، بی‌توجهی به برد و باخت و حذف خودخواسته از مسابقه با تحسین تقریبا همه مخاطبان مواجه شد.

یوسف تیموری، برنده اصلی جوکر

یکی از فعال‌ترین شرکت‌کنندگان«جوکر» یوسف تیموری بود. او با حرکات بامزه خود رقبایش را به خنده می‌انداخت و معمولا در مواجهه با افراد جدی، برای خنداندن آن‌ها تلاش بیشتری می‌کرد. این مسئله باعث شد بسیاری از مخاطبان راجع به عملکردش انتقاد کنند و این تصور که او با هدف پیروزی بی‌رحمانه رقبایش را به خنده می‌اندازد، به وجود بیاید، اما خنده عمدی او در آخرین قسمت فینال همه قضاوت‌های منفی را تغییر داد. تیموری پیش از این هم در رقابت با یوسف صیادی قید پیروزی را زده و به نفع او کنار رفته بود، بنابراین به مخاطبان ثابت کرد تلاش‌هایش برای خنداندن رقبا و کارهایی که انجام داده برای پیروز شدن در این مسابقه نبوده. هرچند که محمدرضا علیمردانی برنده اولین فینال شد، اما یوسف تیموری با حذف عمدی خود موفق شد محبوبیت ویژه‌ای نزد مخاطبان به دست بیاورد و حتی تحسین مخاطبانی را که از او انتقاد کرده بودند هم برانگیزد. عده‌ای از مخاطبان احساسی شدن فضای مسابقه را به شوخی و جدی متاثر از حضور احسان علیخانی دانسته‌اند، اما یوسف تیموری ناگهان احساساتی شد، تصمیمش برای خندیدن و حذف از مسابقه همه در لحظه اتفاق افتاد، به همین دلیل از سوی اکثر مخاطبان پذیرفته شد و یوسف تیموری را به چهره محبوب این مسابقه تبدیل کرد