کد خبر: ۳۸۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۶

بی‌اطلاعی تهیه‌کننده «مستوران» از زمان پخش/ همه‌چیز به تصمیم اوج و صداوسیما برمی‌گردد

ایسنا نوشت: تهیه‌کننده سریال «مستوران» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه می‌گوید مدتی است که تصویربرداری «مستوران» به پایان رسیده است و اکنون آخرین روزهای پس‌تولیدش را می‌گذراند اما زمان و شبکه پخش بستگی به تصمیم سازمان اوج و صداوسیما دارد.

عطا پناهی، تهیه‌کننده سریال «مستوران» در مورد زمان پخش و این که قرار است این سریال از کدام شبکه روی آنتن برود، گفت: «به زودی کارهای پس‌تولید این مجموعه تمام می‌شود و ما کار را تحویل سازمان اوج می‌دهیم که آن‌ها هم بتوانند هرچه زودتر این مجموعه را به پخش برسانند. در حال حاضر ما هر روز بسیاری از قسمت‌ها را آماده می‌کنیم و تحویل سازمان اوج می‌دهیم؛ بنابراین خیلی زود کارمان تمام می‌شود اما اطلاعی از زمان پخش ندارم چون خود دوستان سازمان اوج و صداوسیما در جریان پخش هستند.»

او ادامه داد: «ما کارمان را انجام داده‌ایم و دیگر از این پس سازمان اوج و صداوسیما هستند که باید تصمیم بگیرند کار چه زمان و از کدام شبکه روی آنتن برود که احتمالا از شبکه یک یا سه پخش خواهد شد و خارج از این دو شبکه نیست. به هر حال صحبت جدی برای پخش با ما نشده و ما بیشتر انرژی‌مان را روی رساندن کار برای پخش گذاشته‌ایم و خیلی درگیر زمان پخش نیستیم. با توجه به این که بسیاری از سریال‌های تلویزیون از سه الی چهار ماه پیش آماده شده‌اند اما هنوز در نوبت پخش هستند و روی آنتن نرفته‌اند، بنابراین نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همه چیز به صلاحدید سازمان اوج و صداوسیما بستگی دارد که چطور به تفاهم برسند.»

تهیه‌کننده «مستوران» در پایان تاکید کرد: «در هر صورت ما در تلاشیم که کارمان را هرچه سریع‌تر تحویل بدهیم؛ ضمن اینکه «مستوران» به هیچ عنوان مناسبتی نیست و هر زمانی که روی آنتن برود برای مخاطب تازگی خواهد داشت. این سریال یک کار خانوادگی و بدون مناسبت خاص است، بنابراین نمی‌توانیم زمان خاصی برای پخشش در نظر بگیریم.»

سریال الف ویژه «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور برای پخش از تلویزیون آماده نمایش است. حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه‌خواه، علی دهکردی، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، الهام جعفرنژاد، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، مزدک رستمی و ... از بازیگران این سریال هستند.

فصل اول از مجموعه «مستوران» که برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی است توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج برای صداوسیما ساخته شده است.