کد خبر: ۳۹۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۳۳

سرنوشت عجیب مردی که گریه‌های 2 دختر خردسال برای گذشت از قصاص را نادیده گرفت/ خود او آدم کشت و گرفتار شد

همشهری نوشت: مدتی قبل 3محکوم که در جریان پرونده‌های متفاوت به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بودند، در زندان رجایی شهر پای چوبه‌دار رفتند تا حکم‌شان اجرا شود.

آن روز تیم صلح و سازش به همراه چند هنرمند نیز در زندان حضور داشتند تا برای جلب رضایت اولیای دم تلاش کنند. در میان محکومان به قصاص، مردی جوان بود که 16آبان سال 96و در جریان درگیری با یکی از بستگانش بر سر اختلافات مالی، با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده بود.

صبح روز اجرای حکم، مرد جوان و 2قاتل دیگر پای چوبه دار قرار گرفتند. 2 دختر 8و 10ساله مرد جوان اما با التماس و گریه از اولیای دم خواستند که حکم را اجرا نکنند و به پدرشان فرصت زندگی بدهند. اما یکی از اولیای دم به نام فرهاد در برابر التماس این دو دختر رفتار نامناسبی انجام داد و آن روز تلاش‌ تیم صلح و سازش نیز برای جلب رضایت بی‌نتیجه ماند و مرد جوان با اصرار فرهاد قصاص شد.

آن روز اگرچه مرد جوان به دار مجازات آویخته شد اما گریه‌های 2دختر خردسالش باعث شد اولیای دمی که برای قصاص 2 قاتل دیگر در زندان حاضر شده بودند تحت‌تأثیر قرار گرفته و در آخرین لحظات آن دو قاتل را بخشیده و حکم را اجرا نکنند.