کد خبر: ۳۹۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۲۶

حمله تند کی‌روش به مدیران فدراسیون

سرمربی سابق ایران در بیانیه ای تند از رفتار فدراسیون فوتبال مصر انتقاد کرد.

روز گذشته رسانه های مصر از پرداخت کامل مطالبات معوق کارلوس کی روش خبر دادند و این اقدام فدراسیون فوتبال مصر را مصداق از سرگیری مذاکرات برای برگرداندن مربی سابق ایران روی نیمکت فراعنه دانستند.

اما بعد از گذشت یک روز از این اخبار کارلوس کی روش پیامی شدیداللهن به مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال ارسال کرد و پرونده بازگشتش را برای همیشه بست.

فدراسیون مصر در پرداخت مطالبات کی روش جریمه درنظرگرفته کاف علیه سرمربی مصر به دلیل عدم حضور در کنفرانس خبری قبل از بازی با کامرون در جام ملت های آفریقا را از دستمزدش کم کرده بود و این باعث عصبانیت شدید کی روش شد.

سرمربی سابق ایران در پیام انتقادی اش، گفت: ولید(مدیر اجرایی فدراسیون مصر) به نظرم تو فردی نیستی که من را به شام دعوت کردی. چطور می توانی با این تصمیم یک جانبه به من توهین کنی. روی به روی من طوری رفتار می کنی انگار رابطه نزدیکی داریم ولی در پشت سر من طوری دیگر رفتار می کنی.

وی افزود: رئیس فدراسیون در جریان بود که جریمه کاف به دلیل اشتباه زمان بندی اعلام شده از سوی کاف و پلیس کامرون بود و من تقصیری نداشتم و همه اعضای فدراسیون و کادرفنی شاهد این موضوع هستند.

کی روش ادامه داد: چطور با کار غیراخلاقی این رقم جریمه را از دستمزد من کم کردی و با این کار به من توهین کردی. ننگ بر تو ای ولید. من مستحق چنین رفتاری از سوی فدراسیون فوتبال مصر نیستم. به شما قول می دهم علیه این اقدام غیراخلاقیتان کارهای لازم را انجام دهم.

فدراسیون مصر ۲۵ هزار دلار جریمه عدم حضور کی روش در نشست خبری بازی با کامرون را از دستمزد این مربی کم کرد تا خشم کی روش برافروخته شود و به نظر می رسد، برای همیشه بازگشت کی روش به نیمکت مصر منتفی شود.