کد خبر: ۳۹۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۶۳

تعرض به دختر نوجوان با وعده خواستگاری

ایران نوشت:چند روز قبل دختر نوجوانی به همراه پدرش به پلیس رفت و گفت ۸ ماه قبل در راه برگشت از مدرسه با پسری به نام سهیل آشنا شدم او شماره تلفنش را به من داد. یک هفته بعد با او تماس گرفتم و بعد از آن دوستی ما شروع شد. در این مدت رابطه خوبی با هم داشتیم تا اینکه سهیل مدتی قبل مرا به میهمانی در خانه‌اش دعوت کرد.
او ادامه داد: پسر دایی سهیل و دوست دخترش نیزآنجا بودند بعد از ساعتی وقتی آنها آنجا را ترک کردند سهیل مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم و عکس تهیه کرد، بعد هم مرا با خودرواش به خانه رساند. او به من گفت به کسی از این ماجرا حرفی نزنم ،چون قصد ازدواج با من را دارد، اما اگر شکایت کنم فیلم و عکس‌ها را منتشر می کند.
دختر نوجوان گفت: ابتدا به خانواده‌ام حرفی نزدم ،اما از آنجا که دچار افسردگی شده بودم خانواده‌ام به من شک کردند و من برای اینکه پدرم متوجه ماجرا نشود از خانه فرار کردم و به شمال رفتم، اما دوباره به خانه برگشتم و به ناچار ماجرای آن شب را به پدر و مادرم گفتم و به درخواست خانواده ام، برای شکایت به اداره پلیس آمدم.
با شکایت دختر نوجوان، پرونده‌ای در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و به دستور بازپرس محمد امین تقویان تحقیقات برای بازداشت پسر جوان ادامه دارد.