کد خبر: ۳۹۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۱

سارق گردنبند فوتبالیست پیشکسوت پرسپولیس، بازیگر تئاتر بود؟

همشهری نوشت : ظهر دوشنبه گذشته سی‌ام خرداد ماه گزارش یک سرقت خشن در خیابان دادمان حوالی شهرک غرب به پلیس اعلام شد.

وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند دریافتند که سارقی با حمله به یک مرد، گردنبند او را قاپیده و فرار کرده است. مالباخته کسی جز محمدرضا مهدوی، پیشکسوت تیم پرسپولیس نبود. او می‌گفت که حوالی ساعت ۱۴خودروی خود را پارک کرده و از آن پیاده شده بود که ناگهان موتورسواری از کنار او عبور کرد و در یک چشم‌برهم‌زدن گردنبند وی را قاپید.

فوتبالیست پیشکسوت تلاش کرد مانع فرار سارق شود و به جدال با او پرداخت. او پیراهن سارق را گرفت و کلاه‌کاسکت را از سرش بیرون کشید. همین اتفاق باعث شد تا موتور واژگون شود و با این حال سارق که به‌شدت ترسیده و مضطرب بود، پیاده به فرار خود ادامه داد.

پیشکسوت فوتبال همچنان به‌دنبال سارق دوید اما در نهایت سارق موفق به فرار شد و این در حالی بود که موتورسیکلت او در محل جا مانده بود. همین موتورسیکلت سرنخی شد برای بازداشت صاحب آن.

او که مردی جوان است، شنبه‌شب دستگیر شد و دیروز برای بازجویی به دادسرای ویژه سرقت انتقال یافت . مرد جوان اما منکر سرقت شد و گفت که خودش هم قربانی دزدان شده است. او مدعی شد که روز حادثه دزدی موتور او را سرقت کرده و بعد با استفاده آن گردنبند فوتبالیست پیشکسوت را قاپیده است. وی توضیح داد: من مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارم و بازیگر و کارگردان تئاترهای موزیکال هستم. حدود ۱۵سال در زمینه تئاتر فعالیت دارم و درآمدم طوری است که مشکل مالی ندارم که بخواهم دست به سرقت بزنم. روز حادثه موتورم را مقابل خانه‌ام پارک کرده بودم و حدود ساعت ۳بعدازظهر وقتی از خانه خارج شدم، فهمیدم که آن را دزدیده‌اند. به محض اینکه متوجه دزدیدن موتورم شدم، راهی اداره پلیس شدم و گزارش سرقت را اعلام کردم و ماجرای سرقت گردنبند پیشکسوت فوتبال را هم همان شب در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواندم اما فکر نمی‌کردم که موتور من در صحنه این سرقت جا مانده باشد.