کد خبر: ۳۹۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۷۲

جلال حسینی: محبت مردم شگفت‌زده‌ام می‌کند

فارس نوشت: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به واکنش مردم و هواداران به خداحافظی او از فوتبال واکنش نشان داد.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی در خصوص خداحافظی سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از فوتبال مطرح شد. درحالی که قرار بود کاپیتان پرسپولیس در یک کنفرانس خبری از فوتبال خداحافظی کند، اما او تصمیم گرفته تا با یک پست در اینستاگرام وارد عالم مربیگری شود و از فوتبال کناره‌گیری کند.

در همین رابطه سید جلال حسینی در خصوص واکنش هواداران و اهالی فوتبال به بحث خداحافظی او اظهار داشت: واقعا خوشحالم و نمی‌دانم که با چه زبانی از مردم تشکر کنم. واقعا باورم نمی‌شود که هواداران فوتبال فارغ از رنگ‌ها این اندازه به من لطف داشتند و من را مورد حمایت خود قرار دادند. اینکه بعد از سال‌ها فوتبال بازی کردن این گونه مردم من را مورد محبت خود قرار می‌دهند شگفت‌زده‌ام می‌کند و زبانم قاصر است تا از آنها تشکر کنم.

وی افزود: باید از همه هواداران فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس، اهالی فوتبال، بازیکنان، مربیان، اصحاب رسانه و... ممنون باشم که سنگ تمام گذاشتند و من را مورد محبت و لطف خود قرار دادند. خودم هم باورم نمی‌شد که این طور مورد محبت قرار بگیرم و واقعا نمی‌دانم در جواب این همه دلگرمی و معرفت چه بگویم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در ادامه گفت: از اینکه بعد از سال‌ها فوتبال بازی کردن و دور بودن از همه چیز باز هم در ذهن مردم ماندگار شدم، خوشحالم. این موضوع درس بزرگی برای همه فوتبالیست‌ها و ورزشکارانی است که بدانند اگر بدون حاشیه و برای خوشحالی مردم تلاش کنند، همیشه در اذهان هواداران باقی می‌مانند. مردم و هواداران با معرفت ما واقعا سنگ‌تمام می‌گذارند و در این چند وقت من محبت بسیار زیادی به چشم دیدم که این مسئله برایم باورکردنی نبود. یک بار دیگر از همه هواداران و اهالی فوتبال تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که پاسخ این محبت‌ها را بتوانم بدهم.

سیدجلال حسینی در خصوص موضوع خداحافظی او از فوتبال تصریح کرد: درباره خداحافظی از فوتبال در آینده‌ای نزدیک صحبت خواهم کرد و به طور مفصل درباره همه چیز به سوالات پاسخ خواهم داد.