کد خبر: ۳۹۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۶۰

درگذشت بازیگر تونسی «سلمان فارسی»

مهر نوشت: جزئیات حضور بازیگر فقید تونسی در سریال «سلمان فارسی»

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» بیان کرد که هشام رستم بازیگر تونسی این سریال قرار بوده در آینده برای بازی در سریال دوباره همکاری داشته باشد که از این همکاری محروم شده‌اند.

حسین طاهری تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درگذشت بازیگر شهیر تونسی این سریال عنوان کرد: از طریق هنرمندان کشور تونس باخبر شدیم که هشام رستم بازیگر توانمند سریالمان را از دست داده‌ایم.

وی درباره بازی این بازیگر عنوان کرد: بازی بخش بیزانس این بازیگر در سریال «سلمان فارسی» پیش از این به پایان رسیده بود اما توافق کرده بودیم تا ایشان در بخش اسلام هم با ما همکاری و بازی داشته باشند.

این تهیه‌کننده درباره نحوه حضور این بازیگر و همکاری با داوود میرباقری تصریح کرد: سال ۹۷ و در مرحله پیش تولید سریال، در سفری که به کشور تونس داشتیم دیداری با تعداد کثیری از بازیگران سرشناس این کشور انجام شد در آن دیدار آقای داوود میرباقری با هشام رستم گفتگو و از ایشان دعوت کردند تادر سریال سلمان فارسی بازی داشته باشند. در آن دیدار داوود میرباقری با هشام رستم گفتگو می‌کند و از تمایل خود برای حضور این بازیگر در سریال می‌گوید.

وی اضافه کرد: در نهایت هشام رستم سال ۹۹ به ایران می‌اید و در فصل بیزانس این سریال به ایفای نقش می‌پردازد. حضور او در این سریال در شهرک سینمایی نور و در نقش یکی از دیرانی‌ها رقم می‌خورد.

طاهری همچنین درباره ادامه همکاری نیز گفت: قرار بود زنده‌یاد هشام رستم در بخش حجاز هم در نقش دیگری حضور داشته باشد که متاسفانه از حضور این بازیگر در ادامه سریال محروم شدیم.

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری این روزها در حال ساخت است و جز بازیگران ایرانی، بازیگران سرشناس دیگری از کشورهای مختلف در آن همکاری دارند.