کد خبر: ۳۹۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۲

واکنش مربی آرژانتینی به خداحافظی سیدجلال

ایرنا نوشت: سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی یک الگو و کاپیتان بزرگ و واقعی برای همه فوتبالیست‌ها است.

سیدجلال حسینی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران سرانجام خداحافظی خود را اعلام کرد تا پس از ۲۰ سال حضور در سطح اول فوتبال، رسما بازنشسته شود.

گابریل کالدرون یکی از مربیانی بود که با سید جلال حسینی ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای داشت و از او به عنوان یکی از مهره‌های موثر تیمش یاد کرد.

این مربی آرژانتینی در واکنش به خبر خداحافظی حسینی، اظهار داشت: او بازیکن فوق‌العاده و حرفه‌ای واقعی بود. سید یک الگو در رختکن بود. او یک کاپیتان بزرگ و واقعی است.

وی افزود: یادم می‌آید که او همیشه اولین نفری بود که در محل تمرین حاضر می‌شد و آخرین نفری بود که محل را ترک می‌کرد.

کالدرون با بیان اینکه او یک بازیکن باهوش بود، خاطرنشان کرد: او با وجود اینکه هوش و ذکاوت زیاد و شخصیت فوق‌العاده‌ای داشت، بازیکن افتاده‌ای بود. شخصیت، رفتار و افتادگی او موجب شد تا خاطرات فوق‌العاده ارزشمندی از او در ذهن من به جای بماند.

سرمربی سابق پرسپولیس تاکید کرد: سید بازیکن واقعا باهوشی بود و همیشه از نظر فنی به ما کمک می‌کرد. برای مثال وقتی عقب می‌افتادیم از او به عنوان مهاجم بازی می‌گرفتیم. همه می‌دانیم که او بازیکن سرزنی بود و می‌دانستیم که او در خط حمله نیز موثر است و می‌تواند به ما با استفاده از قدرت سرزنی‌اش کمک کند.