کد خبر: ۳۹۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۴۳

افشاگری باشگاه انگلیسی از رقم خرید لژیونر استقلالی

باشگاه استقلال از انتقال مهاجم تیم ملی از فنرباحچه به هال سیتی سود چندین میلیاردی به جیب زد.

اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از عملکرد خوبش در نیم فصل حضورش در هال سیتی رضایت مدیران باشگاه انگلیسی را جلب کرد.

باشگاه هال سیتی در نهایت تصمیم گرفت قرارداد قرضی صیادمنش را دائمی کند و از ماه گذشته برای خرید مهاجم ملی پوش ایرانی با فنرباpچه وارد مذاکره شد.

طبق گزارش های رسیده از ترکیه و انگلیس هال سیتی با پرداخت ۲.۲ میلیون یورو قرار شد صیادمنش را جذب کند اما به نظر می رسد اصرار باشگاه فنرباpچه برای بالا بردن مبلغ فروش ستاره ایرانی جواب داده است.

در همین زمینه آکون ایلیچالی مدیر ترکیه ای باشگاه هال سیتی درباره مبلغ خرید دو بازیکن فنرباحچه افشاگری کرد و رقم خرید صیادمنش را بسیار بالاتر دانست.

آکون ایلیچالی اعلام کرد که برای انتقال اللهیار صیادمنش و اوزان توفان ۷.۵ میلیون یورو به فنرباحچه پرداخت کرده است.

طبق اعلام مالک باشگاه هال سیتی برای خرید صیادمنش ۴.۵ میلیون یورو به فنرباحچه پرداخته کرد و برای اوزان توفان هم ۳ میلیون یورو پرداخت کرده است.

طبق اعلام مدیریت باشگاه استقلال صیادمنش بندی در قراردادش دارد که در صورت فروش دائمی این بازیکن از سوی باشگاه فنرباحچه ۲۰ درصد از سود فروش این بازیکن به باشگاه تهرانی می رسد.

با توجه به پرداخت ۴.۵ میلیون یورو بابت خرید صیادمنش از سوی باشگاه هال سیتی سهم باشگاه استقلال از فروش این بازیکن ایرانی دوبرابر نسبت به گذشته که قرار بود ۲.۲ میلیون یورو به فروش برسد، شد و چندین میلیارد تومان به استقلال می رسد.