کد خبر: ۳۹۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۱۳

چوب حراج رونالدو به گران ترین و سریع‌ترین هواپیما/عکس

ابرستاره منچستر یونایتد هواپیمای لاکچری‌اش را برای فروش گذاشت.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، مهاجم منچستریونایتد پس از اعلام تمایل خود برای ترک شیاطین و گمانه زنی ها در مورد باشگاهی که در آن بازی خواهد کرد، تبدیل به موضوع اصلی رسانه های بین المللی شد.

فوق ستاره پرتغالی در خبرسازی جدید به دنبال فروش هواپیمای لوکس خود با مدل «Gulfstream G200» است که در سال 2015 به قیمت 20 میلیون یورو خریدداری کرد.

نشریه "سان" راز فروش هواپیمای "پرتغالی" را فاش کرد. این ستاره به دنبال هواپیمای بزرگتری است تا بتواند به راحتی با خانواده اش سفر کند، البته این تنها هواپیمای با کریستیانو نیست.

این هواپیما سریعترین و گرانترین هواپیما در بین هواپیماهای متعلق به ستاره های فوتبال محسوب می شود. این هواپیما در سال 2008 در آمریکا ساخته شد و برای اولین بار در 25 نوامبر 2009 مورد استفاده قرار گرفت.

تنها 250 دستگاه از آن تولید شد که یکی از آنها متعلق به رونالدو است. تولید این هواپیما در سال 2011 متوقف شد. سرعت این هواپیما معادل 610 مایل در ساعت و قیمت آن 28 میلیون پوند است و می تواند در هر سفر 7000 مایل دریایی پرواز کند و ده مسافر را حمل کند و تمامی امکانات رفاهی مسافر در سفرهای طولانی را در خود جای داده است.

کریستیانو رونالدو این هواپیما را در مواقعی که از آن استفاده نمی کند به بازیکنان و تاجران با قیمت ساعتی 6 هزار تا 10 هزار یورو اجاره می دهد.

تعدادی از ستارگانی که دارای هواپیماهای شخصی هستند که مهمترین آنها لیونل مسی آرژانتینی، نیمار برزیلی، کریم بنزما فرانسوی، دیوید بکهام انگلیسی، زلاتان ابراهیموویچ سوئدی، پل پوگبا فرانسوی، گرت بیل ولزی، ریکاردو کاکا برزیلی و ساموئل اتوئو کامرونی هستند.