کد خبر: ۳۹۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۹۸

مرگ نامزد جدید کیم کارداشیان صحت دارد؟

کانیه وست، پس از حواشی رابطه کیم کارداشیان با پیت دیویدسون، با انتشار تیتر جعلی روزنامه نیویورک‌تایمز هواداران دیویدسون را ترساند.

کانیه وست، رپر و همسر سابق کیم کارداشیان، در میان شایعاتی که مبنی بر برگشتن کیم به نامزدش پیت دیویدسون است، با انتشار پستی اینستاگرامی به هواداران دیویدسون شوک بزرگی وارد کرد.

این خواننده رپ ۴۵ ساله اسکرین شات صفحه اول جعلی روزنامه نیویورک‌تایمز با تیتر «اسکیت دیویدسون در سن ۲۸ سالگی مرد» را به اشتراک گذاشت.

این عکس ماکتی از نیویورک تایمز بود و تاریخ آن دوشنبه ۸ آگوست ۲۰۲۲(17 مرداد ) بود. کانیه وست ماه‌هاست که از نام مستعار «SKETE» برای پیت ۲۸ ساله استفاده می کند. این نوازنده که چهار بچه از کیم دارد پس از شروع قرار ملاقات پیت با کیم در ماه اکتبر، بارها پیت را در شبکه های اجتماعی هدف قرار داد.

او پیت را با الفاظ رکیک خطاب کرده، او را تهدید به برخورد فیزیکی کرده و همچنین با فحش‌های مختلف سعی در تخریب خانواده‌اش دارد.

این پست از کانیه تنها چند روز پس از آن منتشر شد که فاش شد که پیت و کیم پس از ۹ ماه از یکدیگر جدا شده اند.

یک منبع گفت: «آنها عشق و احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند، اما دریافتند که مسافت طولانی و برنامه های سخت آنها حفظ یک رابطه را واقعا دشوار کرده است.»

بعداً یکی از افراد داخلی ادعا کرد که کیم از پیت جدا شده است زیرا او به دلیل نابالغ و فاصله سنی ۱۳ ساله آنها کاملاً خسته شده بود.

به گفته منابع، این جدایی هفته گذشته رخ داد. پیت بخشی از تابستان را در استرالیا گذرانده است و روی فیلم جدیدش، «کمدی جادوگران» کار می کند.

کیم کارداشیان، بازرگان و مدل پس از نزدیک به هفت سال زندگی مشترک، در فوریه ۲۰۲۱ از کانیه وست درخواست طلاق کرد.

با این حال، ظاهراً کیم اخیراً چندین بار اشاره کرده است که این دو ممکن است دوباره به زندگی خود بازگردند.

طرفداران در کامنت‌ها به دیدار احتمالی کیم و کانیه پرداختند.