کد خبر: ۳۹۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۳۳۱

فرهاد مجیدی امارات را به هم ریخته است!

توجه به فرهاد مجیدی در امارات به جذابیت بیشتر این لیگ اضافه کرده است.
فرارو: فرهاد مجیدی دوباره تبدیل به چهره خبرسازی شده است. او که فصل گذشته موفق شد به ناکامی استقلال در لیگ برتر ایران پایان داده و بعد از ۹ فصل آبی‌های تهرانی را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر برساند، در ابتدای این فصل در تصمیمی غیرمنتظره راهی لیگ امارات شد.

 شاید به غیر از خروج ناگهانی فرهاد از استقلال، انتخاب تیم مقصد هم عجیب و غریب بود: اتحاد کلباء. او به تیمی در لیگ امارات رفته که در زمره تیم‌های متوسط تا ضعیف این لیگ محسوب می‌شود. با این حال از زمانی که فرهاد مجیدی به امارات رفته فضای فوتبال این کشور را تحت تاثیر قرار داده است. از لحاظ مجازی حضور فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء باعث جذب مخاطبان بسیار بیشتری شده است. از سوی دیگر توجه رسانه‌ای نسبت به این باشگاه هم افزایش پیدا کرده که همین مورد به دلیل حضور فرهاد مجیدی است.


ستاره سابق استقلال با جذب بازیکنان نامی هم به روند هیجانی کردن باشگاه اماراتی ادامه داده و این روز‌ها هم با کسب نتایج قابل قبول در اردوی اتریش توانسته نامش را بیش از هر زمان دیگری مطرح کند. کار‌هایی که مجیدی در عرض چند هفته در این باشگاه به نسبت گمنام انجام داده چنان سروصدا به پا کرده که حالا فوتبال امارات را به هم ریخته است. در این بین چیزی باقی نمی‌ماند مگر شروع این لیگ و کسب نتایج رسمی تیم فرهاد مجیدی.