کد خبر: ۳۹۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۰

فیلمی که کیومرث پوراحمد را تکان داد

ایسنا نوشت: کیومرث پوراحمد گفت: «فیلم «مجبوریم» درخشان و تکان دهنده است.»

کیومرث پوراحمد درباره فیلم «مجبوریم» رضا درمیشیان که این روزها اکران آنلاین شده است به ایسنا گفت : «فیلم بسیار درخشان و تکان دهنده است . من از اول تا آخر ، درگیر فیلم شدم و تاثیری عمیق بر من گذاشت.»


به گفته‌ی کارگردان «شب یلدا»، فیلم مجبوریم بهترین فیلم رضا درمیشیان است.( فیلم‌سازی که پیش از این فیلم‌های «لانتوری» و «عصبانی نیستم» را ساخته است.)
‎پوراحمد با اشاره به بازیگران «بزرگی » که در فیلم حضور دارند، گفت : «یک کهکشان ستاره در فیلم هست ، از دختر جوان نقش اول فیلم پردیس احمدیه تا نگار جواهریان، سیمین معتمدآریا، ژاله علو، پارسا پیروزفر و عالیجناب بهمن فرمان‌آرا که همه و همه عالی هستند و چه خوب که این همه بازیگر سرشناس در یک فیلم جمع شده اند . لحظات سکوت در بازی ها خیلی زیاد و نفس گیر بود.»

‎فیلم «مجبوریم» درباره معضلات اجتماعی است و فیلم‌ساز با خلاقیت و کارگردانی عالی این معضلات را با جسارت و عریان به تصویر کشیده است. من همه این فیلم را با تشنج نگاه کردم و برایم بسیار تاثیرگذار بود.

‎پوراحمد در پایان می گوید «به رضا درمیشیان برای ساخت فیلم مجبوریم تبریک می گویم و همین طور به سینمای ایران که کارگردانان جوانی مثل درمیشیان ، نیما جاویدی، محمد کارت و ... را دارد که سینمای ایران را متحول کرده‌اند.
‎فیلم ماندگار فیلمی ست که هرگز فراموشش نمی کنی . فیلم درمیشیان ماندگار است .رضا جان درمیشیان، دمت گرم و سبویت سرد باد.»