کد خبر: ۳۹۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۷

عادل فردوسی‌پور در مشهد پا به توپ می‌شود

تیم فوتبال رسانه ورزش در دیداری خیرخواهانه در شهر مشهد با سرمربیگری ادموند بزیک و کاپیتانی عادل فردوسی‌پور به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال رسانه ورزش که در تورنمنت‌هایی چون حِرَف و مشاغل سابقه قهرمانی دارد و دیدارهای خیرخواهانه متعددی را برگزار کرده، در تازه‌ترین اقدام قرار است فردا در مشهد، مسابقه خیریه‌ای را به نفع کودکان بی‌سرپرست به مناسبت روز خبرنگار برگزار کند؛ مسابقه‌ای که میان تیم رسانه ورزش و منتخب مشهد برگزار خواهد شد.

ادموند بزیک وظیفه سرمربیگری تیم رسانه ورزش را برعهده دارد و کاپیتانی این تیم نیز برعهده عادل فردوسی‌پور است؛ در مقابل منتخب مشهد با حضور بازیکنانی چون خداداد عزیزی، علیرضا نیکبخت واحدی، رضا ناصحی، رضا صاحبی و جمعی از پیشکسوتان فوتبال خراسان قرار است به میدان مسابقه بیاید.

با وجود آن‌که تصور می‌شد این دیدار خیرخواهانه در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) برگزار شود، اما به دلیل مخالفت مدیران ورزشگاه، این مسابقه به ورزشگاه بازسازی شده ثامن الائمه منتقل شده است؛ مصاف رسانه ورزش و منتخب مشهد، فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

گفتنی است که یاران فردوسی‌پور حدود یک ماه قبل در دیداری خیرخواهانه به نفع کودکان سرطانی در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف پیشکسوتان اراک رفته بودند.