کد خبر: ۳۹۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۸

آخرین وضعیت آل‌کثیر؛ عیسی دوباره پرسپولیسی می‌شود؟

آخرین وضعیت مهاجم پیشین تیم پرسپولیس پس از جراحی زانو مشخص شد.
فارس: عیسی‌ آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از عمل جراحی زانو این روزها مشغول سپری کردن دوران نقاهت خود است. او که این روزها در زادگاه خود حضور دارد صبح و بعدازظهر تمرینات خود را پیگیری می‌کند تا بتواند هر چه سریع حضور شرایط ورود در زمین چمن را به دست بیاورد.

آل‌کثیر تمرینات خود را به دو بخش تقسیم کرده؛ او صبح‌ها فیزیوتراپی انجام می‌دهد و زیر نظر پزشکان قرار می‌گیرد و عصرها هم نرم‌دوی را آغاز کرده است. استراحت و آب‌درمانی از دیگر برنامه‌های عیسی آل‌کثیر برای رسیدن به شرایط آرمانی است.

با این همه قرارداد آل‌کثیر در پایان فصل با پرسپولیس تمدید نشد و به خاطر همین مصدومیت نام این بازیکن از لیست سرخ‌پوشان کنار رفت. هر چند که آل‌کثیر این شانس را دارد تا در صورت نیاز کادرفنی، در نیم‌فصل دوم مجددا به پرسپولیس برگردد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که آل‌کثیر هیچ تماسی از سوی مسولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد یا پیگیری وضعیتش دریافت نکرده که این موضوع باعث ناراحتی این مهاجم خوزستانی شده است. او این روزها به تنهایی پیگیر مسائل درمانی خودش است و این موضوع گلایه او را از مسئولان باشگاه در پی داشته. با شرایط فعلی به نظر می‌رسد آل‌کثیر در صورت ادامه روند خود بتواند از دو ماه دیگر آماده بازی شود و به این ترتیب قرار است در نیم‌فصل دوم مجددا برای یک تیم به میدان برود.