کد خبر: ۳۹۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۰۰

پیشنهاد ۱۰۰۰ میلیاردی برای جذب طارمی و سکوت مشکوک او

ایران ورزشی نوشت: طارمی این روزها از میلان پیشنهاد مناسبی دریافت کرده اما فعلاً سکوت را در دستور کار قرار داده تا باشگاه پورتو درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا از هفته گذشته آغاز شده و در همین رابطه بهترین مهاجمان اروپا در ۷ لیگ معتبر قاره سبز معرفی شدند. بر این اساس سایت «اسکواوکا» با انتشار آماری بهترین مهاجمان قاره اروپا از حیث میانگین گلزنی و پاس گل در یک هفته گذشته در ۷ لیگ معتبر اروپایی را معرفی کرد. در این میان مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خیلی زود درخشش خود را آغاز کرده و با میانگین گلزنی ۲۳/۱ در ازای ۹۰ دقیقه در لیست ۷ مهاجم برتر اروپا ایستاد.

نکته جالب در رده‌بندی این بود که ستاره ایرانی بالاتر از نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ایستاد. کاپیتان تیم ملی برزیل با میانگین گلزنی ۱۵/۱ در رده هفتم ایستاد و طارمی در رده پنجم بهترین مهاجمان اروپا قرار گرفت. طارمی در سوپر کاپ پرتغال دو گل برای پورتو به ثمر رساند و در هفته اول لیگ پرتغال هم مقابل ماریتیمو دبل کرد. او با ادامه این روند می‌تواند یک رکورد ویژه و منحصر به فرد ثبت کند. بخصوص اینکه در اوج قرار دارد و در سال جام جهانی می‌خواهد با بهترین آمادگی به میدان برود.

طارمی این روزها از میلان پیشنهاد مناسبی دریافت کرده اما فعلاً سکوت را در دستور کار قرار داده تا باشگاه پورتو درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. به‌صورت غیر رسمی و در حد گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی گفته می‌شود میلان برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ روی طارمی نظر مثبت دارد و حتی پیشنهاد ۳۲ میلیون یورویی- نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان- به پورتو ارسال کرده اما هنوز موافقت باشگاه پرتغالی را جلب نکرده است.

طارمی یکی، دو هفته قبل اعلام کرد اگر جای مدیر پورتو بود، مهاجم ایرانی را می‌فروخت. اظهارنظری که زیاد به مذاق هواداران پورتو خوش نیامد. از آن به بعد هم طارمی سکوت کرده و منتظر نظر باشگاه پورتو است. اگر با جدایی‌اش موافقت کنند، راهی تیم جدیدی می‌شود و در غیر اینصورت در پورتو می‌ماند تا این فصل عنوان آقای گلی را کسب کند و کفش طلا را بگیرد. اتفاقی که با آمادگی این روزهای طارمی و ادامه این روند چندان دور از دسترس نخواهد بود.