کد خبر: ۳۹۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۱۴

ستاره استقلال از سربازی معاف شد!

سیاوش یزدانی سرانجام موفق شد معافیت خود را از خدمت سربازی دریافت کند.

ورزش سه: یزدانی که از اوایل نیم فصل دوم لیگ برتر به خدمت سربازی مشمول شد و اجبارا استقلال را ترک کرد، بعد از چند ماه دوندگی و تلاش سرانجام معافی گرفت.

این مدافع بعد از جدایی از استقلال به ملوان رفت اما چندروز بیشتر در تمرینات این تیم شرکت نکرد و حتی یک دقیقه هم در لیگ یک برای این تیم به میدان نرفت. یزدانی طی ماه های گذشته با هیچ تیمی تمرین نکرد و عضو تیمی نبود و فقط در مراسم های پادگان انزلی حاضری خود را می زد تا روزهای خدمتش بگذراند.

در تمام این ایام اما این بازیکن باتجربه برای معافیت از خدمت سربازی تلاش کرد و حالا بالاخره موفق شد تاییدیه معافیت خود را از سازمان نظام وظیفه دریافت کند.

سیاوش چند روز قبل به تمرینات ملوان رفته بود اما در نهایت مازیار زارع سرمربی انزلی‌چی ها نامه عدم نیاز او را به باشگاه داد تا وضعیتش نامشخص شود.در نهایت اما این بازیکن که برای گرفتن کفالت پدرش اقدام کرده بود، توانست معافی خود را دریافت کند.

با توجه به این اتفاقات سیاوش یزدانی که از قراردادش با استقلال نیم فصل باقی مانده، بازیکن این تیم محسوب می‌شود و برای تعیین تکلیف خود باید به سراغ مدیران باشگاه برود.از سوی دیگر لیست بزرگسالان استقلال کاملا پر شده و بعید است استقلالی‌ها نیازی به حضور او داشته باشند؛ مگر اینکه آنها بخواهند بازیکنی را از لیست خود خارج کنند.

باید منتظر مان و دید در نهایت یزدانی که از خدمت سربازی رها شده چه سرنوشتی پیدا خواهد کردو در لیگ بیست و دوم پیراهن چه تیمی را برتن می‌کند.