کد خبر: ۳۹۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۹۸

دعوای جدی پیکه و شکیرا در دادگاه

تبعات جدایی جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، از شکیرا همچنان ادامه دارد.

شایعات زیادی درباره جدایی پیکه از شکیرا به گوش می‌رسد اما درگیری بین این دو نفر وارد مرحله قانونی شده است.

این زوج که یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین زوج‌های معروف دنیای فوتبال و هنر به حساب می‌آمدند در طول سال‌های اخیر ثروت بسیاری خصوصا به واسطه آهنگ‌های شکیرا و همچنین کنسرت‌ها و اجراهای زنده این خواننده معروف به دست آورده بودند.

اما حالا به نظر می‌رسند که بحث تقسیم این اموال باعث شده است که این دو نفر به صورت جدی با یکدیگر دچار مشکل شوند و حتی کار به مراجع قانونی بکشد.

با این که پس از جدایی آنها، بسیاری مدعی شده بودند که بحث و درگیری اصلی بر سر حضانت دو پسرشان این زوج است اما با حل شدن این مشکل، مسائل مالی به صورت جدی خودشان را نشان داده‌اند.

یکی از خبرنگاران اسپانیایی که گفته می‌شود با بسیاری از منابع نزدیک به پیکه و شکیرا در ارتباط است مدعی شده که بحث اصلی این دو نفر بر سر جت شخصی‌ای است که ظرفیت ۱۰ مسافر را دارد و ارزش آن در حال حاضر ۲۰ میلیون یورو است.

گفته می‌شود این جت دارای دو اتاق خواب، یک سالن غذاخوری خانوادگی و یک نشیمن با تلویزیون است و یکی از راحت‌ترین وسایل نقلیه برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید.

قیمت این هواپیما طوری نیست که هیچ یک از این دو نفر از پس آن برنیاید اما آنها تصمیم ندارند که این جت را به راحتی به طرف مقابل واگذار کنند و همین باعث شده است که بحث درباره انتقال مالکیت آن به طی کردن روند قانونی کشیده شود.