کد خبر: ۳۹۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۶۰

فوتبالیست زن، رونالدو را مسخره کرد!

ایسنا نوشت: بازیکن زن آمریکایی کریستیانو رونالدو را به خاطر عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا به باد تمسخر گرفت.

هیدز اورایلی، فوتبالیست زن آمریکایی در توییتی که منتشر کرد طعنه ای تند به کریستیانو رونالدو زد. این بازیکن ۳۷ ساله که در تیم شیلبورن ایرلند بازی می کند در توییتی نوشت: «من در ۳۷ سالگی خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌کنم این در حالی است که کریستیانو رونالدو در این رقابت ها حضور ندارد.»

رونالدو در تابستان سال قبل به منچستر یونایتد بازگشت. او عملکرد خوبی در تیم انگلیسی داشت و حتی عنوان بهترین بازیکن فصل را در شیاطین سرخ کسب کرد اما از بخت بد او تیم نتایج ناامید کننده ای کسب کرد و نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

غیبت در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد ;i کریستیانو رونالدو به دنبال جدایی از یونایتد باشد به طوری که حتی در اردوی پیش از فصل تیم هم شرکت نکرد. اریک تن هاخ سرمربی هلندی جدید تیم تلاش زیادی کرد تا رونالدو را متقاعد به ماندن کند اما رفتارهای اخیر این بازیکن نشان می دهد که او علاقه به ماندن در این تیم بحران زده ندارد و سودای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد.

سرانجام اعتراض رونالدو جواب داد و باشگاه منچستر یونایتد با جدایی این بازیکن موافقت کرد و باید دید که او راهی چه تیمی خواهد شد.

منچستر یونایتد فصل جاری لیگ جزیره را کابوس وار آغاز کرده است و در هر دو بازی آغازین خود شکست خورده تا برای نخستین بار در تاریخ خود به قعر جدول رده بندی سقوط کند.