کد خبر: ۳۹۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۰۶

درگیری بین امباپه و نیمار در رختکن پاری‌سن‌ژرمن

تسنیم نوشت: اتفاقاتی که در بازی اخیر پاری‌سن‌ژرمن رخ داد، سبب ایجاد تنش در رختکن این تیم شده است.

علنی شدن اختلافات میان کیلیان امباپه و نیمار در بازی اخیر پاری‌سن‌ژرمن برابر مون‌پولیه با کشمکش آنها برای زدن دومین پنالتی تیم، نشان داد همه آن چیزهایی که پیش از شروع فصل درباره تیرگی روابط میان این دو بازیکن سرشناس گفته می‌شد، بیراه نیست.

بعد از تمدید قرارداد امباپه با پاریسی‌ها به لطف باج دادن باشگاه به مهاجم فرانسوی با شروطی که گفته می‌شود به او امتیازات و اختیاراتی غیرمتعارف داده است، رویکرد این بازیکن دچار تغییراتی شده است و به نظر می‌رسد که او نه فقط پردرآمدترین بازیکن تیم شده، بلکه به نوعی خودش را تصمیم‌گیرنده تیم در داخل و خارج از زمین هم می‌داند.

شاید هم به همین دلیل بود که او با وجود از دست دادن پنالتی اول تیمش مقابل مون‌پولیه در صحنه دومین پنالتی تیمش به سمت نیمار که برای زدن ضربه خودش را آماده می‌کرد رفت و از او خواست کنار برود. پس از آن بازی شبکه ESPN ادعا کرد اختلاف طرفین به ماجرای تقاضای امباپه از مسئولان باشگاه برای فروش نیمار برمی‌گردد که برخلاف میل او، مهاجم برزیلی قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد. اکنون نیز سایت گل مدعی شده است که حواشی بازی PSG و مون‌پولیه که فقط به صحنه پنالتی دوم این تیم محدود نمی‌شد، جو رختکن تیم را به تن کشیده است