کد خبر: ۳۹۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۱۱

جنجال جدید پیرامون زندگی خصوصی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با انتشار یادداشتی به منتشرکنندگان اخبار جعلی و شایعه درباره داشتن فرزند و ازدواج اش واکنش نشان داده است. او گفته که نه ازدواج کرده و نه فرزندی دارد؛ بنابراین مردم نباید فریب این شایعه‌ها را بخورند.
برترین‌ها نوشت: مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با انتشار یادداشتی به منتشرکنندگان اخبار جعلی و شایعه درباره داشتن فرزند و ازدواج اش واکنش نشان داده است. او گفته که نه ازدواج کرده و نه فرزندی دارد؛ بنابراین مردم نباید فریب این شایعه‌ها را بخورند.

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) همچنین گفته که دوستان، همکاران و پزشکان غیر مرتبط زیادی با او تصویر مشترک دارند و این مسئله نمی‌تواند دلیلی بر اثبات یک موضوع خاصی باشد. اما برخی با استفاده از این تصاویر برای او دردسر و حاشیه ایجاد می‌کنند و او را آزار می‌دهند.

او سپس به دنبال کنندگان اش توصیه کرده است که هر چی می‌بینند الزاما تمام واقعیت نیست. از همین رو باید تمرین کنند که زود باور نباشند و قضاوت نکنند.

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) علاوه بر این به یک سوال پر تکرار دنبال کنندگان اش درباره علت کنار نگذاشتن کلاه روی سرش هم پاسخ داده است. او بدون هیچ توضیحی، به دنبال کنندگان اش تاکید کرده که عجله نکنند و کلاه را هم بر می‌دارد.