کد خبر: ۴۰۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۹

رونالدو به عربستان نمی‌رود

ورزش سه نوشت: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان امیدوار است که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.
تیم ملی پرتغال باید به زودی سومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار کند و این در حالی است که صعود آنها به مرحله یک هشتم این مسابقات پیش از این قطعی شده است.
آنها امیدوار هستند که بتوانند این بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرند اما در نهایت حواشی مربوط به رونالدو مانند همیشه بسیار بیشتر از این تیم مورد توجه قرار گرفته است.
روز گذشته روزنامه اسپانیایی مارکا اطلاع داد که رونالدو برای انتقال به باشگاه النصر عربستان با دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به توافق رسیده است و این خبر تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان را به دنبال داشت.
حالا روزنامه انگلیسی سان این خبر را کاملا تکذیب کرده است. آنها مدعی شدند که این ستاره سابق منچستریونایتد دلیل بسیار محکمی برای رد کردن پیشنهاد این باشگاه عربستانی دارد و این دلیل چیزی نیست جز بازی در لیگ قهرمانان اروپا.
او همچنین امیدوار است که بتواند یک بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند، خصوصا که این فصل لیونل مسی در این مسابقات حضور دارد اما او با شیاطین سرخ به لیگ اروپا رفته بود و نگران رکوردهایی است که مسی ممکن است از او بگیرد یا به نام خودش به ثبت برساند.
رونالدو پیش از این در مصاحبه با پیرس مورگان نیز گفته بود که تابستان امسال نیز پیشنهاد هنگفتی از عربستان داشت و تصمیم گرفت به آن پاسخ منفی دهد.
با این حال نباید این نکته را از یاد برد که در حال حاضر هیچ یک از باشگاه‌های بزرگ اروپایی حاضر به امضای قرارداد با این بازیکن نیستند و هیچ پیشنهادی برای او ارسال نشده است.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، که رابطه خوبی هم با رونالدو داشت و می‌دانست که این تیم بسیاری از موفقیت‌هایش را مدیون حضور او است، اخیرا در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت این بازیکن به سانتیاگو برنابئو گفت:« دوباره؟ در ۳۸ سالگی؟!»
اینترمیامی که بخشی از مالکیت آن در اختیار دیوید بکام است نیز علاقه زیادی به جذب او دارد اما رونالدو همچنان اولویت اولش را بر اساس ادامه حضور در فوتبال اروپا قرار داده است.