کد خبر: ۴۰۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۳۴

عطش علیرضا بیرانوند برای شکستن رکورد کاپیتان استقلال

عملکرد علیرضا بیرانوند در چارجوب دروازه پرسپولیس نشان از عطش او برای پاک کردن رکورد رقیب اصلی اش در تیم ملی ایران دارد.

مهر: هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با کسب پیروزی دیگر برای پرسپولیس همراه بود تا این تیم با ۳۵ امتیاز در صدر جدول یکه تازی کند و فاصله خود را با سایر تیم ها افزایش دهد.

پرسپولیس در حالی مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید که‌ این تیم در مسیر گلزنی با مشکل مواجه بود اما بار دیگر درخشش دروازه بان و خط دفاعی باعث شد تا پیروزی اقتصادی مهمی برای پرسپولیس رقم بخورد.

علیرضا بیرانوند با وجود بیماری در چارچوب دروازه قرار گرفت تا یازدهمین کلین شیت فصل خود را ثبت ‌کند. آمار استثنایی دروازه بان پرسپولیس در پایان هفته شانزدهم نشان از عزم او برای ثبت رکوردی دیگر در فوتبال ایران دارد.

بیرانوند که پس از دو فصل دوری از پرسپولیس و حضور در اروپا به قفس توری سرخپوشان بازگشته است می خواهد رکورد کلین شیت های خود در لیگ برتر را بهبود ببخشد.

او که سابقه ۱۷ کلین شیت در یک فصل را دارد نه تنها دنبال عبور از این تعداد است بلکه می خواهد رکورد رقیب جدی خود در تیم ملی ایران را نیز پاک کند.

سیدحسین حسینی دروازه با استقلال تهران که‌در جام جهانی ۲۰۲۲ گلر دوم تیم ملی ایران بود در فصل گذشته ۱۸ کلین شیت داشت تا بهترین عملکرد را برای اسمش ثبت کند.

حالا به نظر می‌رسد عزم بیرانوند برای عبور از اسم رقیب استقلال اش نیز جزم شده است و او می خواهد بار دیگر اسم خود را بالاتر از تمام همتایان لیگ برتری اش قرار دهد.