کد خبر: ۴۰۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۱۵

محاکمه یک پرسپولیسی به جرم رانندگی بدون گواهینامه و حمل مواد مخدر

آنتونی استوکس مهاجم پیشین پرسپولیس که زمانی عضو آرسنال بود، برای اتهامات پرشماری که در پرونده‌اش درج شده در دادگاه حاضر شد.

خبرورزشی: آنتونی استوکس ستاره پیشین تیم ملی ایرلند که سابقه بازی در آرسنال، ساندرلند و پرسپولیس را داشته برای اتهامات پرشمار در دادگاه محاکمه شد.

نشریه «سان» این خبر را بازتاب داد و اتهامات استوکس ۳۴ ساله را برشمرد. ششم ژانویه به دنبال حادثه رانندگی در دوبلین، استوکس دستگیر شد. پلیس برای استوکس ۶ اتهام ردیف کرد از جمله سوءاستفاده از مواد مخدر و تخلف‌های جاده‌ای و با قرار وثیقه تا روز دادگاه که جمعه سوم فوریه بود او را آزاد کردند.

نکته عجیب این که تا روز دادگاه ۴ اتهام دیگر هم به پرونده استوکس اضافه شده که یکی از آن‌ها در اختیار داشتن غیرقانونی کوکائین و همراه داشتن آن به منظور فروش یا عرضه بوده است. استوکس همچنین متهم شده که بدون داشتن گواهینامه رانندگی با موتورسیکلت با این وسیله نقلیه تردد کرده است.

با وجود این اتهامات سنگین، پلیس با توجه به این که یافتن استوکس دشوار نبوده با ادامه آزادی‌اش با قید وثیقه موافقت کرده است.

استوکس وقتی ۱۵ ساله بود به آکادمی آرسنال رفت و سپس در ساندرلند، سلتیک و بلکبرن هم بازی کرد تا این که سال ۲۰۱۸ پای او به ایران و تیم تراکتور باز شد. پس از عملکرد خوب در تراکتور هم مقطعی کوتاه به ترکیه رفت و سال ۲۰۲۰ برای پرسپولیس بازی کرد. استوکس بعد از گرفتن یک مرخصی کوتاه از یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، دیگر به جمع سرخ‌ها بازنگشت!

این بازیکن پرحاشیه سال ۲۰۲۰ به اسکاتلند رفت و عضو تیم لیوینگستون شد، اما پس از مدتی کوتاه جدا شد و دیگر از آن زمان به بعد فوتبال بازی نکرده است.