arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۳

حمله شدید درخشان به قطبی و برانکو

سرمربی پرسپولیس گفت: «دلیل استعفا ندادن من پول نیست! اگر پولکی بودم، قرارداد 500 میلیون تومانی با پرسپولیس نمی‌بستم، قرارداد میلیاردی می‌بستم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پرسپولیس تهران روی درخشش مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان حریف و بی‌دقتی مهاجمان خودی در ورزشگاه آزادی برابر صبای قم به تساوی بدون گل رسید تا حمید درخشان بیش از گذشته تحت فشار قرار بگیرد و...
 
* حالا که از بازی با صبای قم فاصله گرفتیم، باز هم به بازیکنان پرسپولیس افتخار می‌کنید؟
 
- بله، هنوز هم به تمامی این عزیزان افتخار می‌کنم. پرسپولیس خیلی خوب و با طراوت بازی کرد و روی بدشانسی به گل نرسید. قبول دارید که؟!
 
* قبول داریم پرسپولیس بدشانسی آورد و گلر حریف هم خیلی خوب بود اما اینکه شما 20 موقعیت گل برابر صبای قم خلق کردید هم یک مقدار اغراق شده است، نیست؟
 
- شما بگویید چند فرصت گل داشتیم؟!
 
* 6 یا 7 موقعیت داشتید که روی بی‌دقتی و واکنش‌های مهرداد طهماسبی نتوانستید به گل تبدیل کنید.
 
- من باز هم می‌گویم موقعیت ما بیشتر بود. هنوز هم معتقدم بهترین بازی فصل خود را برابر صبای قم به اجرا گذاشتیم و از شانس بد ما گلر حریف هم کاسیاس شد. البته خودمان هم بی‌دقتی کردیم و این مسئله را قبول دارم.
 
* شما در برنامه ورزش و مردم گفتید بارسلونا هم مساوی می‌کند. اینکه بخواهید پرسپولیس را با بارسا یا خودتان را با فرگوسن مقایسه کنید، درست است؟
 
- اشتباه نکنید، من خودم را با الکس فرگوسن یا پرسپولیس را با بارسا مقایسه نکردم. فقط گفتم یک تیم بزرگ که سمبل پرطرفدار بودن در دنیاست هم می‌تواند یک روز بدشانس باشد و توپ‌هایش گل نشود. از طرف دیگر بحث فرگوسن را می‌توانید بروید مطالعه کنید. خود شما بگویید او چه سالی وارد منچستریونایتد شد؟
 
* اگر اشتباه نکنیم سال 1986 از آبردین اسکاتلند به منچستریونایتد پیوست و در فصل 90-89 اولین جام را برای تیمش گرفت و قهرمان جام حذفی انگلیس شد.
 
- خب خودتان بهتر می‌دانید سران منچستر چند سال پای او ایستادند. صبوری به خرج دادند در حالی که همه هواداران این تیم علیه فرگوسن بودند.
 
* البته فرگوسن در فصل 91-90 هم اگر اشتباه نکنیم منچستر را قهرمان جام در جام اروپا کرد.
 
- بله، حرف من هم همین بود. من خودم را با فرگوسن مقایسه نکردم و گفتم موفقیت در تیم بزرگ مستلزم داشتن زمان و فرصت است. حرف من درباره صبوری سران باشگاه منچستریونایتد بود.
 
* بسیار خوب، خود نژادفلاح هم در مصاحبه اخیرش بحث مذاکره جدی با برانکو و قطبی را مطرح کرد. در این رابطه حرفی ندارید؟
 
- آیا این مربیان گارانتی می‌دهند که پرسپولیس را موفق کنند؟ اگر چنین گارانتی یا تضمینی می‌دهند، من خودم از برانکو و قطبی استقبال می‌کنم ولی چنین نیست. من نمی‌خواستم این حرف را بزنم اما همین افشین قطبی که احترام خاصی برایش قائل هستم، در 4 سال گذشته کجا بود؟
 
* شیمیزو اس‌پالس ژاپن!
 
- بله،‌ طی 4 سال که فرصت خوبی هم است، ‌رده‌های 9 و 10 و اگر اشتباه نکنم این آخری 11 یا 12 را در لیگ ژاپن کسب کرد و دست آخر هم اخراج شد. آیا افشین قطبی می‌تواند ناجی پرسپولیس باشد؟
 
* پرسپولیس آخرین بار با او به قهرمانی لیگ برتر رسیده و شاید این تصور به وجود آمده باشد که قطبی می‌تواند ناجی این تیم باشد.
 
- مگر بار دوم که قطبی به پرسپولیس برگشت، چه‌کار کرد؟ آیا ناجی پرسپولیس شد؟ من مشکلی با قطبی، برانکو یا شخص دیگری ندارم اما الان زمان مناسبی برای این حرف‌ها نیست. 4 روز دیگر ما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و آنگاه...
 
* می‌گویند پس از بازی با لخویا استعفا می‌دهید.
 
- چرا باید استعفا بدهم؟ انصاف هم خوب چیزی است. امثال برانکو تا بخواهند پرسپولیس را بشناسند، ‌دو ماه طول می‌کشد. واقعاً سر در نمی‌آورم، با این همه مشکلات مالی ساختیم و حالا حرف از مربی گران‌قیمت خارجی می‌شود.
 
* برخی منتقدان معتقدند حمید درخشان برای آن که پولش را بگیرد،‌ استعفا نمی‌دهد.
 
- اگر پولکی بودم، قرارداد 500 میلیون تومانی با پرسپولیس نمی‌بستم، قرارداد میلیاردی می‌بستم. دلیل استعفا ندادن من پول نیست!

منبع: خبر ورزشی
نظرات بینندگان