arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲

پیروزی یونتوس، میلان و شکست اینتر و رم در ایتالیا/ سایر نتایج سری آ

رقابتهاي هفته سي ام سري آ ايتاليا با برگزاري 9 ديدار آغاز شد که تيم هاي میلان، يوونتوس، لاتزيو، پارما و پالرمو مقابل حريفان خود به برتري دست يافتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تيم فوتبال يوونتوس صدرنشين رقابتها در حضور بيش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه جوزپه مه آتزا موفق شد با نتيجه 2 بر 1 ميزبان خود اينتر را از پيش رو بردارد. در اين بازي ابتدا فابيو کواليارلا در دقيقه 3 يوونتوس را پيش انداخت. سپس رودريگو پالاسيو در دقيقه 54 نتيجه را به تساوي کشاند اما الساندرو ماتري تنها 4 دقيقه بعد گل دوم يوونتوس را وارد دروازه اينتر کرد. در اين بازي استبان کامبياسو در دقيقه 5+90 با کارت قرمز داور از زمين اخراج شد.
تیم آس میلان که در زمین کیوو به میدان رفته بود با تک گل مونتلیوو دقیقه 25 موفق شد بر میزبان خود غلبه کند. در این بازی دانیلی از تیم کیوو در دقیقه 78 از زمین بازی اخراج گردید.

در ديگر بازي هاي مهم عصر شنبه لاتزيو در حالي که تا دقيقه 78 يک بر صفر از ميهمان خود عقب بود در پايان موفق شد با نتيجه 2 بر يک از سد کاتانيا بگذرد. در اين بازي نيکلا لگروتاليه مدافع کاتيانا در دقيقه 79 به اشتباه دروازه خودي را باز کرد و 2 دقيقه بعد هم آنتونيو کاندروا گل دوم لاتزيو را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. به اين ترتيب يوونتوس با اين پيروزي اختلاف خود با ناپولي رده دومي را که امشب ميهمان تورينو خواهد بود به 12 امتياز رساند.

رم نيز با نتيجه 2 بر صفر مغلوب ميزبان خود پالرمو شد. در اين بازي يوسيپ ليچيچ (21) و فابريتزيو ميکولي(35) براي پالرمو گلزني کردند. سایر نتايج ديدارهاي عصر شنبه به شرح زير است:

 آتالانتا صفر – سمپدوريا صفر

 کالياري 2 – فيورنتينا يک

جنوا 2 – سيه نا 2

 پارما 3 – پسکارا صفر

اودينزه صفر – بولونيا صفر

نظرات بینندگان