arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

قلعه نویی: حاج صفی بچه مسلمان است و مقابل استقلال بهترین عملکرد را داشت

سرمربی استقلال شایعه تبانی در لیگ برتر را رد کرد و در واکنش به این شایعات، از رییس قوه قضاییه خواست تا دادستانی ورزشی در کشور تشکیل دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به گزارش انتخاب ورزشی، امیر قلعه‌نویی که امروز با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد درباره شایعاتی که مبنی بر تبانی در فوتبال ایران و خطای هند پنالتی که احسان حاج صفی در بازی سپاهان و داماش مرتکب شد، گفت: شما می‌دانید که امیر قلعه‌نویی در عمرش حتی یک دروغ هم نگفته است. من احسان حاج صفی را به خوبی می شناسم. او چند سال شاگرد من بوده است. احسان بچه مسلمان است و در دو بازی ما برابر سپاهان در لیگ و جام حذفی بهترین عملکرد را داشته است. او اگر می‌خواست به نفع ما کار کند، می‌توانست پنالتی‌اش را به بیرون بزند یا وقتی که سپاهان 10 نفره شد مقابل حمودی آن نمایش خوب را ارائه ندهد.
 

وی در ادامه افزود: من از آقای لاریجانی عزیز، رییس قوه قضاییه می‌خواهم دادستانی ورزشی تشکیل دهد تا همین که اگر کسی در ورزش کارهایی می‌کند که فوتبال ناپاک شود یا این که کسی چنین اراجیفی را می‌گوید با او برخورد شود. متاسفانه باید بگویم که افکار ناپاک، فوتبال ایران را ناپاک کرده است.
 

قلعه‌نویی درباره این شایعه که او برای فصل بعد فهرستش را به باشگاه استقلال ارائه کرده است و آیا حاج صفی در لیست خرید استقلال است، گفت: ابتدا باید بگویم که من قراردادی دو ساله با استقلال دارم. اما معلوم نیست که آیا مدیریت فصل بعد استقلال مرا بخواهد یا نه. ضمن این که من هم هنوز تصمیمم را نگرفته‌ام. به هر حال حضور در استقلال آرزوی هر مربی بزرگی است. البته من مربی کوچکی هستم. این را هم باید بگویم که از رفتار تماشاگران استقلال در این فصل تعجب کردم. من در ابتدای فصل به خاطر هواداران استقلال از پیشنهادهای آنچنانی گذشتم، اما رفتار امسال آنها باعث تعجب من شد بنابراین باید شش بازی پیش‌رو به پایان برسد و آن وقت درباره فصل آینده فکر کنم. این را هم باید تاکید کنم که من فهرستی برای فصل بعد به باشگاه ندادم.

نظرات بینندگان