arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

دعوای بر سر میزبانی کشتی آزاد بالا گرفت/ تهران یا مازندران؟

تنها کمتر از دو هفته تا آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی باقی مانده، ولی هنوز تکلیف برگزاری این مسابقه‌ها مشخص نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، این رقابت‌ها ابتدا قرار بود اسفند برگزار شود، اما به خاطر میزبانی ایران در جام جهانی تهران به اردیبهشت موکول شد، ولی هنوز نه تکلیف میهمانان این مسابقه‌ها مشخص است و نه تکلیف میزبان آن.
 فدراسیون کشتی اعلام کرد این مسابقات 19 و 20 اردیبهشت به میزبانی بابلسر انجام می‌شود، ولی از یک طرف تهرانی ها می‌گویند که مازندران از میزبانی انصراف داده و از طرف دیگر مازندرانی‌ها می‌گویند انصراف نداده‌اند چون هنوز تکلیف کشورهای شرکت کننده مشخص نیست. برگزاری این مسابقه‌ها هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 نقی کلانتری ، رییس هیات کشتی تهران که در سالهای نه چندان دور رئیس هیات مازندران بوده، در این زمینه به ایسنا می‌گوید: با انصراف مازندرانی‌ها، تهران آمادگی میزبانی جام تختی را دارد و این رقابت‌ها در تهران برگزار خواهد شد.
 از سوی دیگر سلمان قادری ، نایب رییس هیات کشتی مازندران که زمانی نایب رییس خود کلانتری در این هیات بوده ، اظهار می‌کند: قادری چه کاره هیات مازندران است که از طرف هیات مازندران اعلام انصراف می‌کند؟ ما از ابتدا برای میزبانی جام تختی اعلام آمادگی کرده بودیم و هنوز هم آمادگی داریم، ولی با کم کاری فدراسیون و دیر دعوت کردن میهمانان خارجی برای شرکت در این رقابت‌ها به نظر نمی‌رسد که این جام در تاریخ مقرر برگزار شود.
 با این حال رحیم جدی، مسئول برگزاری رقابت‌های با اعلام این مطلب که دوست دارد، جام تختی در مازندران برگزار شود، ولی در صورت هر اتفاق دیگری تهران جایگزین‌ مازندران خواهد شد، به شایعه‌ها درباره دعوای هیات تهران و مازندران دامن می‌زند.
 جدی می‌گوید: قرار است در جلسه فردا (شنبه) این مساله در فدراسیون کشتی بررسی و درباره سرنوشت جام تختی امسال تصمیم گیری شود.
 باید منتظر جلسه فردا صبح فدراسیون کشتی ماند تا دید بالاخره جام تختی امسال در مازندران برگزار می‌شود یا تهران. البته شاید به خاطر دیر رسیدن دعوتنامه به دست میهمانان این رقابت‌های قدیمی کشتی آزاد برگزار نشود.
 

نظرات بینندگان