arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

باهنر: تورم بی سابقه ناشی از غضنفربازی مسئولان است

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: تنش هاي موجود در كشور به سياست هاي نادرست و زيگزاگي بر مي گردد، امروز در حالي نفس مي كشيم كه از 20 ماه قبل دچار تنش هاي شديد اقتصادي شده ايم و تورم 40 درصدي را تجربه مي كنيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: نايب ريئس مجلس شوراي اسلامي و دبير كل جامعه اسلامي مهندسين كشور گفت: تورمي كه ظرف 20 سال گذشته بي سابقه است را نبايد تنها به حساب تحريم هاي خارجي گذاشت و برخي از آن حاصل غضنفر بازي هاي مسئولان، خود زدن ها و كج سليقگي ها است.

محمدرضا باهنر شامگاه دوشنبه در نشست اصولگرايان استان گلستان گفت: براي اولين بار در كشور دو انتخابات با هم برگزار مي شود. به دليل حساسيت بالاي جامعه خصوصا اصحاب رسانه و مطبوعات، فعالان سياسي و نظام بوروكراسي اداري كشور در هر انتخابات يك پيش لرزه و يك پس لرزه داشت كه موجب مي شد تا اجراي وظايف طبيعي نيز مختل شده و به تعويق بيفتد و وقت كشور گرفته شود.

 وي اظهار داشت: انتخابات رياست جمهوري پيش رو، به دليل اوضاع زماني و منطقه اي انتخابات وي‍ژه و مهمي است و رئيس جمهور منتخب بايد توانايي داشته باشد که كشور را از اين گردنه عبور دهد. در ديد خوشبينانه امكانات زيادي در كشور وجود دارد و تهديد ها را نيز مي توان به فرصت تبديل كرد اما اگر بدبينانه به اوضاع كشور بنگريم مي بينيم اوضاع خراب، و غير قابل بازگشت است كه البته اينطور نيست.

 نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: تنش هاي موجود در كشور به سياست هاي نادرست و زيگزاگي بر مي گردد، امروز در حالي نفس مي كشيم كه از 20 ماه قبل دچار تنش هاي شديد اقتصادي شده ايم و تورم 40 درصدي را تجربه مي كنيم. تنش هاي قيمتي شديد به وضعيتي رسيده است كه به شدت بسياري از خانواده ها خصوصا كساني كه درآمد ثابت دارند و يا درآمدي ندارند را آزار مي دهد ، در كنار اين تنش هاي قيمتي بيكاري نيز آزار دهنده است.

 وي در ادامه گفت: ضريب حضور مردم در انتخابات به صورت مستقيم با ضريب امنيت ملي ارتباط دارد، اين حضور ها و تاييد ها به اين معنا نيست كه از كارهاي ما راضي اند، ممكن است نقد داشته باشند اما حساب را جدا مي كنند هرچند در داخل مشكلاتي مانند گراني و بيكاري و عدم وجود امكانات توليد داريم.
نظرات بینندگان