arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۷
تعداد نظرات: ۱۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
واکنش تند روحانی به سخنان وزیر اطلاعات

انگلیسی‌ها در سال 84 به ما می‌گفتند شهردار تهران رئیس‌جمهور بعدی شماست/ به تشویق خاتمی و خواست هاشمی وارد صحنه شدم

وی خطاب به ملت ایران اظهار داشت: مردم عزیز بیایید دست در دست هم دهیم و نگذاریم ایران ویران و بهارمان زمستان شود. امروز در زمستان فرهنگ، سیاست و اقتصاد هستیم که هوا بس ناجوانمردانه سرد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


روحانی در واکنش به سخنان اخیر وزیر اطلاعات درباره هاشمی‌رفسنجانی و سید محمد خاتمی اظهار داشت: اعتقاد دارم در شرف یک انتخابات بسیار مهم که پیش‌رو داریم و باید آن را با حضور پرشکوه مردم به حماسه سیاسی تبدیل کنیم، هر گونه کلمات تفرقه‌آور، اختلاف‌آور و شکاف‌آور خودداری کنیم چرا‌که به مصحلت جامعه نیست. معتقدم افرادی که چند ماه بیشتر به پایان مسئولیتشان نمانده، باید احتیاط بیشتری در حرف‌های خود داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز سه‌شنبه بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با بیان اینکه امروز اولین قدم را برای برداشتن بار سنگین مسئولیت اجرایی کشور طی کردم، اظهار داشت: من نسبت به بزرگی و سنگینی این کار آگاهی کامل دارم و این مسئولیت سنگین کسی را می‌طلبد که نظام سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بویژه نظام اقتصادی کشور را به خوبی بشناسد و از آنجا که در شرایط فعلی راه گشودن گره اقتصادی کشور از گذرگاه سیاست خارجی می‌گذرد، باید در سهم مسائل سیاست خارجی و ساماندهی و راه‌حل‌ آنها تخصص لازم را داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره سخنان اخیر وزیر اطلاعات درباره آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و محمد خاتمی اظهار داشت: اعتقاد دارم در شرف یک انتخابات بسیار مهم که پیش‌رو داریم و باید آن را با حضور پرشکوه مردم به حماسه سیاسی تبدیل کنیم، هر گونه کلمات تفرقه‌آور، اختلاف‌آور و شکاف‌آور خودداری کنیم چرا‌که به مصحلت جامعه نیست. معتقدم افرادی که چند ماه بیشتر به پایان مسئولیتشان نمانده، باید احتیاط بیشتری در حرف‌های خود داشته باشند.

روحانی با تاکید بر اینکه من با آگاهی از همه مشکلات و خطرات و با همه توان، سابقه و آبرویم آمده‌ام که با دولت تدبیر و امید و با گفتمان نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق جامعه و تعامل سازنده با جهان راستی و درستکاری را به مردم عرضه کنم و قدمی برای سامان‌دادن امور مردم و زندگی آنها بردارم، اظهار داشت: باید بدانیم معضلات اساسی اقتصاد کشور و سایر بخش‌های معلول ضعف مدیریت و به دلیل از بین بردن نهادها و سازو‌کارهای فکری و هماهنگ‌ساز در نظام اجرایی و همچنین جانشین  شدن تصمیم فردی به جای عقل جمعی است. معتقدم دلیل دیگر معضلات اساسی کشور از بین رفتن جرأت و مسئولیت‌پذیری در مدیران عالی و میانی کشور است.

وی همچنین گسستگی نظام اجرایی با نخبگان و مراکز علمی، عدم استفاده از مشورت فعالان اقتصادی، برکناری کارکنان و مدیران کارآمد و تضعیف اعتماد عمومی با ارائه آمار و ارقام غیردقیق را از دیگر معضلات امروز کشور عنوان کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تشدید تحریم‌ها از سوی شورای امنیت و چالش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در مجموع از نتایج بی‌تدبیری‌هاست، اظهار داشت: بی‌تدبیری‌ها موجب تورم، توهم، تحریم و تحقیر شده است.

روحانی با اشاره به اینکه از سال 84 یعنی در مقایسه اجرای سند چشم‌انداز تا امروز در اکثر شاخص‌های اقتصادی کشور با پس‌رفت مواجه شده است، گفت: متاسفانه امروز رشد اقتصادی، رشد سرمایه‌گذاری، نرخ تورم، نرخ ارز، نرخ بیکاری و حتی بحث عدالت با پس رفت مواجه بوده است. جدیدترین گزارشات بانک مرکزی تصریح دارد که قدرت خرید کارگران و کارمندان به مراتب کاهش یافته و طبق همین گزارش دهک‌های ثروتمند، ثروتمندتر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور با کاهش قدرت خرید خانواده‌ها مواجه شده است، افزود: هدف اصلی دولت در 4 سال آینده باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد که این بهبود از طریق راهبرد تولید ثروت ملی و راهبرد توزیع عادلانه ثروت ملی است. من ریشه بسیاری از سیاست‌های پولی نامناسب را که باعث افزایش بی‌رویه حجم نقدینگی و تورم در کشور شده و دولت را به بزرگترین بدهکار اقتصاد ایران تبدیل کرده، دولتی شدن شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی می‌دانم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من قویا از سال اول زمینه استقلال بانک مرکزی را فراهم خواهم کرد و معتقدم وجود صدها پروژه عمرانی ناتمام که امروز بدون توجیه اقتصادی در کشور وجود دارند، به دلیل انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بود لذا در آغاز فعالیت دولت یازدهم بنده مجدداً سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را احیا خواهم کرد.

روحانی تصریح کرد: برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در زمینه رفع گرانی، بیکاری و در حوزه مسکن یارانه‌ها و سلامت تدوین کرده‌ام که تقدیم ملت خواهم کرد.

وی خطاب به ملت ایران اظهار داشت: مردم عزیز بیایید دست در دست هم دهیم و نگذاریم ایران ویران و بهارمان زمستان شود. امروز در زمستان فرهنگ، سیاست و اقتصاد هستیم که هوا بس ناجوانمردانه سرد است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد:‌ امروز با درخواست خاضعانه از مردم و به یاری خداوند جان و خرد آماده‌ام با همراهی پرشور ملت و جمعی از نیک‌اندیشان، راست‌گفتاران و دست‌کرداران طعم دولت بایسته را برای ملتی شایسته فراهم کنم.

روحانی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در 3 سطح برای صلح، سلام و آشتی تلاش خواهد کرد، گفت: آشتی با نخبگان و اساتید از برنامه‌های ماست و تلاش می‌کنم با دولت فراجناحی به فرقه‌گرایی و انزوای خبرگان جامعه پایان دهم. برنامه دیگر من آشتی با مردم و دعوت از همه جناح‌ها، گروه‌ها و دلسوزان است. تاکید دارم که باید به فضای امنیتی کشور پایان داد.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، وی با تاکید بر آشتی با جهان اظهار داشت: با تعامل سازنده و دیپلماسی فعال می‌توان به فشار ظالمانه بر ملت ایران پایان داد. بنده این 3 آشتی را با اجماع بزرگان نظام دست‌یافتنی می‌دانم و با تکیه بر تجربیات امیدوار و قادر به ایجاد این اجماع خواهم بود.

خبرنگاری از روحانی پرسید که اگر هاشمی رفسنجانی کاندید شود، آیا شما کنار می‌کشید؟ گفت: تا آنجایی که بنده مطلع هستم بعید می‌دانم وی ثبت‌نام کنند ولی به طور کل در دو، سه روز آینده مشخص می‌شود که وی کاندیدا می‌شود یا خیر.

وی همچنین گفت که اگر هاشمی کاندیدا شود، او به نفع او کناره گیری می کند.

داوطلب کاندیداتوری ریاست جمهوری با بیان اینکه چه برنامه‌ای برای از پیش رو برداشتن مناقشات هسته‌ای و تحریم‌ها دارید؟ گفت: معتقدم پرونده هسته‌ای ایران باید از طریق مذاکره و دیپلماسی فعال حل و فصل شود. با توجه به اینکه بنده در این زمینه تجربه کافی دارم و در سخت‌ترین شرایط کشور را از تحریم‌ها و جنگ دور نگه داشته‌ام و صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای را در شورای حکام به اثبات رساندم.

وی افزود: امید فراوان دارم تا با ایجاد اجماع در کشور و با کمک و تلاش فعالان سیاسی پرونده هسته‌ای را در مسیر درست قرار دهم. مسیر درست این است که فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز بوده و زیر نظر آژانس فعالیت می‌کند و ادامه تحریم‌ها مفهومی ندارد.

روحانی در خصوص اینکه شما به وجود فضای امنیتی در کشور اشاره کردید و اگر تشخیص شما چنین است، چه برنامه‌ای برای از بین بردن فضای امنیتی دارید؟ گفت: در بسیاری از موارد رئیس جمهور به تنهایی قادر نیست همه مسائل را حل و فصل کند اما رئیس جمهور رئیس شورای امنیت ملی است و از طریق سازوکار این شورا می‌تواند به مباحث امنیتی بپردازد. رئیس جمهور رئیس شورای انقلاب فرهنگی است و از طریق می‌تواند به رفع مشکلات فرهنگی کشور کمک کند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس جمهور نباید تنها به اختیارات قانون اساسی اکتفا کند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور مقام دوم کشور است و می‌تواند در سایه تعامل با سایر قوا، نزدیکی به سیاست‌های کلی نظام، حضور فعال در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همکاری با مجلس شورای اسلامی بسیاری از مشکلات موجود را از طریق گفت‌وگو حل و فصل کند.

وی درباره برنامه‌‌ اقتصادی‌اش در صورت رئیس جمهور شدن گفت: بنده برای اقتصاد دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت در نظر گرفتم. مقطع زمانی برای میان‌مدت 4 سال و برای کوتاه‌مدت 3 ماه است، من معتقدم با ایجاد یک دوره تنفس قادر خواهیم بود که کلیه بنگاه‌های تولیدی را رونق بخشیم.

روحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با خاتمی دیدار داشته‌اید یا خیر گفت: بنده در هر کجا و هر جایگاهی که بودم، هم با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دیدار و گفت‌وگو کرده‌ام. در مجلس فراکسیون مستقلی را تشکیل دادم که معروف به فراکسیون عقلانیت بود و با هر دو جناح رابطه خوب و سیاسی داشتیم.

وی اضافه کرد: بنده با بزرگان هر دو جناح مشورت کردم و امیدوارم بتوانم در جذب آرا موفق شوم و همه معتمدین جامعه و همه آنهایی که به عقلانیت و اعتدال معتقدند، در کنار دولت تدبیر و امید قرار دهم.

 

همچنین روحانی در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی سخنان مهمی را بیان کرد که مهمترین بخش های آن بدین شرح است:

- انگلیسی‌ها در سال 84 به ما می‌گفتند شهردار تهران رئیس‌جمهور بعدی شما خواهد بود در حالی که ما فکر می‌کردیم هاشمی رأی می‌آورد.

-به تشویق خاتمی و خواست هاشمی وارد صحنه شدم

-عده‌ای چرا با حرف دو پهلوی هاشمی مبنی بر آمدن یا نیامدن به عرصه انتخابات انقدر دست پاچه شده اند.

-فتنه 88 از زمانی شروع شد که در صدا و سیما تهمت های ناروا بهم زدند.

-خوشحالم که موسویان تبرئه شد و کسی که اتهام به ویرا زده بود باید خجالت بکشد.

اگر قرار باشد در مورد فتنه 88 بحثی کنیم ما کلی حرف برای گفتن داریم.

-آزادی باید در دانشگاهها حاکم باشد چرا که شور انتخاباتی از سمت دانشگاه می‌آید. من اگر رئیس جمهور شوم این فضای پادگانی را برای دانشگاه نمی پسندم.

-ما از نقد دانشجو ضرر نمی‌کنیم. جز امام دوازدهم بر روی زمین ما بقی آدم ها قابل نقد هستند.

-کدام یک از این کاندیداها می‌گویند اصل انقلاب ما درحال نابودی است؟. این روشن است که شکستن فرهنگ شرق و غرب بدون شهادت میسر نیست، حال باید دید کدام جریان به این افکار نزدیک تر است.

-امنیت و منافع ملی مهم است یا بسته بودن یک کارخانه. من مذاکرات سیاسی ام را هیچ وقت از قبل نوشتم و فقط در مذاکرات تهران از سه روز قبل نوشتم و با اجازه رهبری به مذاکرات رفتم.

- فضای علمی و پژوهشی بدون آزادی هیچ تاثیری نخواهد داشت. با آزادی، اعتدال و عقلانیت هم به توسعه فرهنگی، انسانی و توسعه اقتصادی خواهیم رسید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۳۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
218
1256
آقای دکتر روحانی بگویید خاتمی برگردد.

ایران بدون خاتمی مثل بهار بدون شکوفست.

زنده باد عشق ... زنده باد سید محمد خاتمی( هاشمی و روحانی)
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
احتمالا شما از اونایی هستی که به خاتمی در سال 84 در دانشگاه تهران فش دادن الان عذاب وجدان گرفتی ... مدیریت ضعیف خاتمی یکی از دلایل به وجود آمدن وضع فعلی است !!! باید قبول کنید یا اینکه مثل یک کودک انکار کنید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
44
127
يعني آش اينقدر شور شده است كه ايشان هم متوجه شده اند؟ پس اين به به چه چه هاي آقاي رييس جمهور و اطرافيانش چي اشت؟ حالا كدام را باور كنيم ؟ قسم حضرت عباسي را سا دم خروس را؟ تطفا راهنمايي فرماييد (انتخاب بالاغيرتا انتشار يده نه سانسور)
پاسخ ها
حسين از قم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
برو نوشتن ياد بگير بعد بيا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
شما یک مورد سراغ دارید که آقای روحانی از احمدی نژاد و تیم وی تعریف کند؟!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
188
515
احسنت آقای روحانی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
411
153
اینها همه فیلم است.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
153
207
جناب روحانی و جناب هاشمی عزیز همچنانکه استحضار دارید محمد رضا رحیمی در دوران سازندگی از نیروهای شما بود و بین مردم شایعه هست که چنانچه هاشمی رئیس جمهور بشه ، رحیمی باز هم در این دولت مقامی خواهد داشت !! حال به این سئوال مردم جواب دهید ، پس تکلیف مردم چی میشه که از رحیمی خوششان نمی آید؟ و رحیمی سایه یک عده را که به هاشمی رای خواهند داد را با تیر می زنه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
یعنی شما دگردیسی رحیمی و برخی از اقایان دیگر را در اثر وزش های باد و جهت های آن متوجه نشده اید؟!
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
36
295
واقعا من موندم چرا ایشون زیاد طرفدار نداره ...

باور کنید اگه یه کم بیشتر مردم ما اطلاعاتشون رو ببرن بالا متوجه میشن که ایشون واقعا هم در مسایل داخلی و هم در مسایل بین المللی توانا هستن .....مساله هسته ای ما دوران ایشون داشت آروم آروم و بدون دشمن تراشی داشت پیش می رفت اما احمدی نژاد اومد و کلی هی سروصدا کرد و خرابش کرد و تحریم ها شروع شد .....

من که اول امیدوارم خاتمی بیاید و بعد از خاتمی امیدم به دکتر روحانی و هاشمی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
12
121
میشه بگید کجاش تند بود؟
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
اگه یکم فکرتو بندازی کار خاتمی بود که قضیه هستی ما را لودادو کلا تعطیلش کرد احمدنژاد با شجاعت اومد پیشرفت هسته ی را 10برابرش کرد خدا نکنه کسانی از دار دسته هاشمی و خاتمی دربیاد که دیگه فاتحمون خوانداس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
یا تند نمی دانی یعنی چی؟ یا کاندیدای ریاست جمهوری نمی دانی چیه؟
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
39
323
نمیدونم آقای حسن روحانی میتونه راه گشا باشه یا نه، شاید بعد آقای خاتمی و آقای رفسنجانی گزینه مناسبی باشه.
نظر شما چیه دوستان؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
ایشان هم خوبه چون منتخب هردو بزرگوار هست
مرادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
550
157
پرونده هسته ای را دست تو بسپارند درستش می کنی ؟
همانگونه که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی درست کردی ! با یه تشر جک استراو ودیگر همپالکیهایش صدتا قفل بر تاسیسات هسته ای ایران زدی !!بعد هم ادعا میکنی که کشور را نجات دادی از جنگ وتحریم !! فقط بلوف !! انگار ملت شما را نمی شناسند ؟ هم شما را خوب میشناسند هم شاه سلطان حسین را !!!
پاسخ ها
حسين از قم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
درود بر شما اقاي مرادي
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
پرونده هسته ای تصمیمش جای دیگه گرفته شده وگرفته میشه
نه این آقاکاره ای بوده نه هاشمی ونه ختمی ونه احمدی نژاد
برید تاریخ اون روزهاراورق بزنید
احمدی نژاد نقشی که داشت باحرفای صنار یه غاز کار را خرابتر کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
این چند سال که دست شما بود چه پیشرفتی کردید ؟ جز ادعا ما که چیزی ندیدیم ولی ضررهاشو زیاد دیدیم!!
پارسه یار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
خوب دیکته کردن بهت. به به چه قدر ساده لوحانه.
شما اونجا بودی و دیدی که با یه تشر استراو اومدن صدتا قفل زدن؟
اصلا چیزی از الفبای سیاست میدونی؟
نه آقای مرادی.
نمیدونید
pedro
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
اگه توام تو یه شرکت کارگری میکردی و بخاطر همین تحریم ها و بدبختی ها هم بیکار میشدی و هم شرمنده زن و بچه ات اونوقت میفهمیدی که چرا اون موقع راضی شدن قفل بزنند در تاسیسات هسته ای
ریحانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
اگه یه کم دوران بوش رو بررسی کنید واقعا می بینید هدف بوش بعد از افغانستان و عراق ، ایران بود ..
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
نابغه محترم اعضاي شوراي عالي امنيت ملي منصوبين رهبر هستند، پس همه تصميمات با اذن و امر رهبر بوده. شيرفهم شد؟؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
منافع ملی مهمتره یا بستن یک کارخانه؟ این جوابی بود که به شما داده است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
خب بله دیگه همانطور که رئیس جمهوری عزیز شما احمدی نژاد فرمودند همه دیدیم که قطعنامه ها کاغذپاره بود و هیچ تأثیری هم نداشت!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
179
76
چي شده همه به فكر مردم افتادن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ديگه حنا ها هم رنگ ندارن . بايد يه بهاري بياد و بعد هم ... معلومه نسل بعضي ها قطع ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
این روزها کسانی که شعار تند می دهند دستشان مثل بزبزی قندی نیست!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
عزیزم الآن 8 ساله که بهار اومده و خدا رو شکر همه مردم ایران هم به اندازه کافی نسیم بهاریِ گرانی و ... را خورده اند اگر اجازه بدهید ما زمستان می خواهیم.
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
32
99
اگر هاشمی با این همه درخواست مردمی ودرخواست نخبگان کاندید نشه به مردم واحساساتشان توهین کرده وطبعا اگر از هر کاندیدایی هم حمایت کنه مردم بهش رای نمیدن.از جمله خودم وخانواده ام.انتظار از ایشان اینه که به این همه درخواست جواب مثبت دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
ابدا این طور نیست! جمله مهمی دراین باره دارند:
1- با امدن من چنانچه رهبری مخالف باشد کار مملکت به سامان نمی رود
2- این که من یک پیرمرد 80 ساله تنها کسی باشم که بتوانم کشور را از این بحران درآورم ، نشانه شکست جبهه عقل گراست نه پیروزی آن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
5
50
واكنش تند! اينكه خيلي هم نرم است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
مگر فرق نامزد ریاست جمهوری را با سخنگوی اپوزیسیون نمی دانی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
6
32
چه نظر تندی!!!
بگو فلفلشو کم کنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
یکی از فلفلها، خود شما!
رحمت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
14
87
اگر هاشمی یا خاتمی بیایند حماسه دیگری خواهیم ساخت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
196
31
آقای روحانی، شما برای ما با آقای احمدی نژاد فرقی ندارید. گره ملت ایران به دست امثال شما باز نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
چه جمله مهملی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
کم لطفی نفرمائید! هر کسی!!!! با اقای احمدی نژاد اینا فرق می کنند!
موسوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
21
228
زنده باد اصلاحات
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
14
157
احسنت
انسان بسيار منطقي هستيد
عوام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
49
14
به تشویق یه کاندید دیگه اومده تا به نفع او کنار بره ؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
65
119
جناب آقای روحانی
اینکه شما فردی با تجربه در سیاست هستید درست
اما اوضاع وخیم کشور فردی کارکشته تر که سابقه ریاست جمهوری دارد را می طلبد شما تا بیائید به چم و خم آن واقف شوید مملکت را چاپیده اند
از شما تقاضا دارم شخصا از آقای هاشمی یا خاتمی برای کاندیدا شدن دعوت به عمل آورید
ملت ایران این کار را کمتر از خدمت در پست ریاست جمهوری نمی داند و قدردان شما خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
او فرد دور از ماجرایی نیست!
عوام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
57
104
" انگلیسی‌ها در سال 84 به ما می‌گفتند شهردار تهران رئیس‌جمهور بعدی شما خواهد بود "
خوب خیلی بده که اونها بهتر از شما اوضاع ما رو بدونن ؟
حضرت عباسی الان انگلیسی ها چی میگن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
الآن هم پایداری را می پسندند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
ایشان ان زمان در مقام مذاکره کننده با غربیها می توانست نظر انگلیسیها را بداند. امروز از اقایان مرتبط می توانید سوال کنید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
13
106
من به اقای روحانی واقعا اعتقاد دارم اما منطقی تر اینست که هاشمی بیاید و ایشان معاون اول باشد.
عسگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
10
97
من که شخصادرهیچدوره ای به احمدی نزادرای ندادم وخیلی خوشحالماقای روحانی واقعیات راگفتند
فرامرز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
5
50
به حق برای دلسوزانْ آرزوی توفیق دارم. کجا بهتر از سرایِ ملت برای رشد و سعادت؟
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
97
8
درود بر تو .بیا که چشم میلیونها نفر در انتظار تو است جانم فدای رهبرم.رهبرت.وتفکرت ای امیر کبیر زمان بیا که کشور نیازمند توست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
زندگی را دوست می دارم مرگ رادشمن
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
70
73
ببخشید ولی این موضوع را احیانا انگلیسیها در گوش شما گفتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
یعنی در مذاکرات سال 84 فقط سلام و علیک تعارف می کردند؟! خب همین حرفها را می زدند دیگر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
60
38
انگلیسی ها نابغه تشریف داشتند یا؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
62
29
والله که اگر امام دوازدهم هم به شیوه شما ایراد بگیرد او را نیز نقد (از نوع ایرانی) خواهید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
عوضی نگرفته باشی؟! ایشان ادعای امام زمانی ندارد! ضمنا همه ما از بالا تا پایین در برابر امام زمان قابل نقدیم ! ولی مگر امام زمان قرار است برای این جور کارهای ما نقد بفرستند نعوذبالله؟! چرا مقام عصمت را تا این حد تنزل می دهید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
179
65
اكه هاشمي نياد روحاني گزينه مناسبي است به شرطي كه از موسوي وكروبي اعلام برائت كنه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
دوزار بده آش
ایشون میدونه که نباید خودش را خراب بکنه
هرکس این کاررابکنه داغون میشه
عین .....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
یعنی چی اونوقت؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
همین محبوبیتیم که الان روحانی داره به خاطر هم فکریش با اصلاحاته
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
4
32
آقای روحانی نگفتی اختیارات رییس جمهور تاحدی است که حتی بتواندکلیدی ترین وزرای خود را انتخاب کندیادرخصوص مسایل استراتژیک نظرش دخیل باشد!
حمید
|
GERMANY
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
5
68
در هیچ کشوری سراغ ندارم که وزیر اطلاعات به این ترتیب در مورد انتخابات دخالت کرده و وارد صحنه سیاسی داخلی کشور گردد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
10
33
اقای روحانی حقیقتا مدیر و مدبر است اما در صورت حضور هاشمی بهتر است عرصه را برای موفقیت او باز بگذارد در غیر اینصورت روحانی حرف اول را میزند
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
9
113
آقای روحانی حقیقت مطلب را گفتند که انگلیسیها بهتراز خود ما میدانند که درایران مخصوصا راس قدرت چه میگذرد
این نشان میده چند هزار آقازاده بی دلیل درانگلیس نیستند چرا نمیرند کشور دیگه !انگلیسیها درسیاست ما نفوذ کردند خودمون خبر نداریم !این مهر پرت کردنها کار عمله اوناست .متاسفانه الانم عده ای نمیخوان بزارن خاتمی یا هاشمی بیاد که دوباره شهردارتهران رییس جمهور بشه !
عادل فرحانیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
127
68
نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری آیا نمی توانند بدون اینکه اسمی از هم بیاورند ، صحبت کنند؟ آقایان محترم : شما نامزد انتخابات شده اید، در مورد برنامه های آینده خود صحبت کنید و به دنبال ایراد گرفتن از همدیگر بپرهیزید که این خود قدم اول در راه تفرقه می باشد، بگویید می خواهید برای این کشور ، برای اقتصاد ، برای سیاست خارجی ، برای ارزش پول ملی ، برای نظام بانکی ، برای وضعیت اشتغال و مسکن، برای نظام سلامت ، برای چه و چه و ... می خواهید چکار کنید؟ نه اینکه اقدام به بازگو کردن حرفهای سابق خود کنید و بگویید من فلان پیشگویی را کردم و فلان حرف را زدم، عملتان کو؟ دست از حرف زدن در مورد مسائل حاشیه ای بردارید ، همین حرفها و صحبتهای غیر مرتبط با انتخابات باعث ایجاد جو نامناسب خواهد بود. با هم همفکری کنید؛ آمدید که یک کشور را اداره کنید، نه اینکه بدنبال حرف این و آن باشید؛ در حال حاضر برای اقتصاد کشور چه برنامه ای دارید آقای روحانی؟ وضعیت اقتصادی کشور را چگونه می خواهید سر و سامان دهید؟ بعد هم چرا فقط می روید و در دانشگاه بحث می کنید؟ چرا در میان مردم نمی آیید؟ مردم را ببینید چه دغدغه فکری دارند؟ کوچه وبازار را ببینید چه می خواهند؟ میان مردم بروید و دغدغه فکری یک جوان بیکار را بپرسید ، دغدغه فکری یک پدر را ببینید که نمی داند برای جهیزیه دخترش چه کند؟ ببینید یک بیمار خاص و اطرافیانش برای داروی او چه ها که نمی کنند؟ و .... . طرحهای نیمه کاره از دولتهای قبلی را ببینید که چگونه می خواهید تمام کنید؟ و در یک کلام وضعیت و آینده کشور در پایان دوران ریاست جمهوری خود را چگونه خواهید دید؟ و اینکه اگر در انتخابات پیروز نشدید آیا حاضرید در کنار رئیس جمهور آینده به وی در انجام کارها مشاوره و یاری کنید؟ با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
این همه نوشتی! لااقل متن را می خواندی و می دیدی که چندین طرح کلیدی از جمله احیای سازمان مدیریت و استقلال بانک مرکزی را .. مطرح کرده و از نامزدهای دیگر هم سخنی نگفته است. نقد دولتهای پیشین وظیفه نامزدی است که قصد تحول دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
9
9
ایول داره بابا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
64
40
کجاست امام که ببیند همانهایی که دشمنشان میداشت به دوستانش مهرپرت میکنند به نوه اش توهین میکنند وقدرت را همه ازآن خود میدانند وبا هاشمی آن یار دیرینش چه میکنند
salam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
4
23
اگر هاشمی کاندیدا شود، او به نفع او کناره گیری می کند.......
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
203
78
خوبه که خودتون اعتراف می کنید با انگلیسی ها ارتباط تنگاتنگ دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
یه کم اطلاعات هم بد چیزی نیست.ایشان در آن زمان مذاکره کننده ارشد ایران با 1+5 بود.
ایراندوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
75
71
درود بر روحانی.
خاتمی که نیومد.
رای من روحانی
شکیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
5
17
آخ آخ آخ آخ آخ آخ
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
جاااااااااان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
3
38
"خوشحالم که موسویان تبرئه شد و کسی که اتهام به ویرا زده بود باید خجالت بکشد." آقاي ازه اي وزير اطلاعات وقت!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
54
26
انگلیسی‌ها در سال 84 به ما می‌گفتند شهردار تهران رئیس‌جمهور بعدی شما خواهد بود در حالی که ما فکر می‌کردیم هاشمی رأی می‌آورد.!!!!!!!!!!!!!!!!!
سامانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
62
73
اگر خاتمی و یا هاشمی آمدند که هیچ ، در غیر این صورت فقط تأیید آن بزرگوار برای حامیان اصلاح طلبی حجت است تا همه به روحانی رأی دهیم.
نه عارف و نه هیچکس دیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
کاملا موافقم. خداییش کاریزمای روحانی با بقیه کاندیداهای محترم اصلاح طلب قابل قیاس نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
9
61
غیر از منش فراجناحی و خردمندانه این بزرگوار ، ایشان مورد قبول عقلای اصولگرا نیز هستند و در صورتیکه خاتمی و هاشمی تدبیرشان بر نیامدن باشد ایشان بهترین گزینه هستند با توجه به اینکه قبلا نیز اعلام نموده اند اگر هاشمی و خاتمی بیایند انصراف خواهند داد .
شما ایشان را با کواکبیان مقایسه کنید که ظاهرا او را توهم برداشته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
62
52
درود بر روحانی سلام بر خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
درود بر خاتمی سلام بر روحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
3
44
انگلیسی ها الآن چی میگن؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
31
67
رای ما، دکتر حسن روحانی
سهيـــــل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
60
34
آفــرين .. هــوا بس ناجـــوانمردانه ســـرد است..
lila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
20
43
درصورت عدم حضور هاشمي و خاتمي گزينه ي اصلح روحاني است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
4
14
خدا کمکت کنه که حرفهاتو به عمل تبدیل کنی.
كيان
|
AUSTRIA
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
8
37
سلام بر خاتمى درود بر روحانى
جالبه يواش يواش روحانى داره من رو به حال و هواى دوران خاتمى مى بره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
58
56
دلم با هاشمی و خاتمی است ولی معتقدم قالیباف در عمل بهترین گزیته خواهد بود.
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
9
35
هاشمی رییس جمهور
روحانی معاون اول
ميرحسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
1
19
پيش بيني 84 انگليسي ها جالب توجه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
42
1
وای که اگه همین حرف را انگندها درباره یه اصلاح طلب می گفتند

ضعیفههههههههه اون کفنم کووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
69
68
ما مردم ایران همیشه همینجوری بودیم و هستیم، همیشه از وضع موجود ناراضی
دیگه اینقدر هم بی انصاف نباشید!!! دکتر احمدی نژاد هم درسته اشتباهات زیادی داشت ولی کارهای خوبش و سازندگی هاش خیلی بیشتر بود خداوکیلی به استانها و روستاهایی رفت و رسیدگی کرد که ما تو این 30 سال انقلاب اسمش رو هم نشنیده بودیم خیلی بده آدم با بد کردن بی ارزش کردن کارهای بقیه خودش رو بالا ببره . گرانی ها و پارتی بازی ها و صف های وحشتناک کوپن دوره هاشمی فراموش نشده !!سرمایه دارهای گردن کلفت از همون دوره درست شدند !!!! خداوکیلی با وجدان باشیم 
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
20
59
دایی جان ناپلئون هم میگفت،همش تقصیر این انگلیسی‌ هست
sadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
58
65
زنده باد هاشمی و خاتمی و روحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
4
18
دوستانی که متوجه تندی این جواب نشده اند احتمالا زیاد به ادبیات سیاسی رایج در ایران واقف نیستند/ تیتر انتخاب درست بود و این جواب واقعا تند بود. اما از سویی من نگران این تند شدن ها هستم. من از این صحبت ها که جهت تخریبی دارند (از سوی هرکه باشد) بوی ... استشمام میکنم. خواستید جدی بگیرید خواستید نه. مهم نیست. ولی خدا آخر عاقبت ما را بخیر کنه. ضمنان آن دوستانی که به تند نبودن پاسخ ایراد گرفتند یک مقدار در اینکه انگلیسی ها این را گفته بودند فکر کنند متوجه خواهند شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
7
58
اقای روحانی از نظر توانمندی و ایده های واقعی و تیم کارامد و روش ومنش اصلاح طلبانه در غیاب اقای هاشمی خیرالموجودین است. انشائ الله موفق شود.
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
7
62
در نهایت جمع بندی آقایان هاشمی و خاتمی مثل اینکه دارد به دکتر روحانی ختم میشود
واقعا هم ایشان شایستگی ریاست جمهوری ایران را دارند
saye
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
22
57
قدرت خرید کارگران و کارمندان به مراتب کاهش یافته و طبق همین گزارش دهک‌های ثروتمند، ثروتمندتر شده‌اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
57
60
بعد از آقایان خاتمی و هاشمی قطع به یقین گزینه اصلی اصلاحات آقای روحانی است انشاء الله که آقای هاشمی بیایند و از این نیروهای کاردان و مومن واقعی در کابینه اش استفاده نمایند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
25
66
نفرمودید انگلیسیها بر چه اساسی می گفتند شهردار تهران رئیس جمهور بعدی ماست ؟این حرف هزار معنا دارد
محمد آیتی
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
11
23
صحبت های آقای روحانی بوی آشتی ملی میده ولی همچنان به اون حجت شرعی نرسیدم که در نبود خاتمی و هاشمی به او رای دهم.
سهيـــــل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
55
11
آفــرين .. هــوا بس ناجـــوانمردانه ســـرد است..
مير محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
73
110
سلام كسي كه با تشويق خاتمي و خواست هاشمي به ميدان بيايد خدا عاقبتش را بخير نميكند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
62
70
زنده باد سه روحانی معتدل
هاشمی و خاتمی و روحانی
مرده باد افراط گرائی ، رادیکالیسم ، تند روی ، سیاست پوپولیستی ،
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
64
60
این چه عکس مسخره ای هستش که از ایشون در سایت قرار دادید؟
شما مثلا سایت اصلاح طلب هستید
شاید هم نفوذی باشید!
الله اعلم
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
9
62
دمت گرم عادل آقا
بابا حرف ما هم همینه
انتخابات شده پشت سر هم بدگویی کردن
اگه اهل عمل هستید برنامه بدهید مردم دیگه به شعار رای نمی دهند فقط برنامه کاربردی
سهيـــــل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
2
14
آفــرين .. هــوا بس ناجـــوانمردانه ســـرد است..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
79
65
هاشمی چندسال رییس مجلس بود 8 سال رییس جمهور بود و چند ساله رییس مجمع تشخیص مصلحت استوانه نظام اون از وضع فزندان غیورش واز اغتشاشات و خونریزیهای تهران و ...بازم یه عده میگن بیاد رییس جمهور بشه ؟! وافعا که ! خیل مردم رو حیف نون حساب کردن؟! اینبارم اگه انگلیسا بگن کی رییس جمهور خواهخد شد مثل 88 بهتر نیست؟
غلامرضا دهداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
52
76
ما تا زنده هستیم با خاتمی هستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
123
143
یادش رفته نزدیک بود از ترس اروپایی ها قالب تهی کنه!
نظرات بینندگان