arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
فقط پورمحمدی به وعده اش وفا کرد

اختلاف بر سر گزینه نهایی ائتلاف 5 نفره/ متکی: درنظرسنجی ها اولم، ثبت نام می کنم/ ستاد باهنر: تعیین ابوترابی غیر دموکراتیک بود؛ باهنر ثبت نام می کند

وی در مورد این‌که آیا باهنر به صورت مستقل در انتخابات ثبت‌نام می‌کند،اظهارکرد: هنوز آقای باهنر در این رابطه تصمیمی نگرفته و مشخص نیست که ثبت‌نام می‌کند یا خیر؟ / آنچه اعلام شده خارج از فرآیند دموکراتیک، توافقات از پیش تعیین شده و در تعارض با نظرسنجی‌های موجود است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان خبر از انتخاب گزینه نهایی ائتلاف 5 نفره داد و گفت : محمدحسن ابوترابی فرد با اکثریت آرا به عنوان تنها گزینه ائتلاف پنج گانه در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، حجت الاسلام موسی پور با بیان اینکه محمدحسن ابوترابی فرد گزینه نهایی ائتلاف پنج گانه شد، گفت: در جلسه ای که امروز با حضور تمام اعضای ائتلاف پنج گانه تشکیل شد، همه اعضا با تفاهم آقای ابوترابی فرد را به عنوان گزینه نهایی ائتلاف انتخاب کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که پیش از این گفته شده بود نظرسنجی و نظر جامعتین دو ملاک انتخاب کاندیدای نهایی این ائتلاف است، آیا نظر جامعتین نیز در انتخاب گزینه نهایی ائتلاف پنج گانه تأثیرگذار بوده است، افزود: جامعتین روی مصادیق نظر نمی دهند و بعد از اینکه ائتلاف ها به گرینه نهایی رسیدند ممکن است ساز و کاری از سوی آنها برای رسیدن به کاندیدای واحد جریان اصولگرایی ارائه شود.

دبیر ائتلاف حداکثری اصولگرایان همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای ائتلاف به این نتیجه پایبند خواهند بود، تصریح کرد: تقریبا تمام اعضا از نتیجه ائتلاف رضایت داشتند و همان طور که از قبل گفته شده بود تنها یک نفر از این ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام خواهد کرد.

موسی پور همچنین در خصوص اینكه كاندیدای نهایی این ائتلاف بر خلاف اظهارات قبل بر اساس نظرسنجی ها انتخاب نشده است، گفت: قرار بود نظر سنجی ها از مراكز معتبر اخذ شود تا بتوانیم بر اساس آن به تصمیم نهایی برسیم اما تنها دو مركز نتیجه نظر سنجی را اعلام كردند كه این خیلی قابل استناد نبود.

وی با بیان اینكه ابوترابی فرد فردا جمعه برای ثبت نام به وزارت كشور مراجعه خواهد كرد،گفت: باید دید فردا دیگر اعضای ائتلاف 5 نفره نیز ابوترابی فرد را برای ثبت نام همراهی می كنند یا خیر.

پورمحمدی: مبارک است

مصطفی پورمحمدی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب ابوترابی فرد مبارک است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی یکی از اعضای ائتلاف پنج گانه در حاشیه نشست دانشجویی دفتر تحکیم وحدت که امروز پنجشنبه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ملاک انتخاب ابوترابی فرد به عنوان کاندیدای ائتلاف 5 نفره چه بود، گفت: در انتخاب ایشان ملاک نظرسنجی ها نبود، بلکه ما 5 نفر خودمان آقای ابوترابی فرد را انتخاب کردیم.


قائم مقام موتلفه: آل اسحاق باید گزینه نهایی ائتلاف 5 نفره باشد

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به سوابق اجرايي نامزدهاي اصولگرايان و نيز با در نظر گرفتن اولويتهاي امروز كشور، معتقديم بايد یحیی آل اسحاق به عنوان نامزد اصلح گزينه نهايي ائتلاف اصولگرايان باشد.

محمدعلي اماني، رئيس ستاد انتخابات آل اسحاق گفت: با توجه به سوابق اجرايي نامزدهاي اصولگرايان و نيز با در نظر گرفتن اولويتهاي امروز كشور، معتقديم بايد دكتر آل اسحاق به عنوان نامزد اصلح گزينه نهايي ائتلاف اصولگرايان باشد.

قائم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامی يادآور شد: رهبر معظم انقلاب اولويت سالهاي اخير كشور را اقتصادي اعلام كرده اند. ضمن احترام به همه نامزدها بايد گفت همه صاحبنظران معترف هستند كه در ميان نامزدها هيچ يك به اندازه آل اسحاق به اقتصاد و مشكلات كشور مسلط نيست.

عضو ارشد ستاد باهنر: آنچه اعلام شده خارج از فرآیند دموکراتیک است

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد محمدرضا باهنر یکی از اعضای ائتلاف اکثریت بابیان این که باهنر در نظرسنجی‌ها در بین مابقی اعضا رتبه اول را داشت گفت که فرآیند انتخاب گزینه این ائتلاف خارج از توافقات از پیش تعیین شده بوده است.

امیر مقدم در گفتگو با ایسنا با اشاره به انتخاب ابوترابی‌فرد به عنوان گزینه نهایی ائتلاف 3+2 گفت: مشی آقای باهنر همواره همراهی با جامعتین و پایبندی به الزامات تشکیلاتی بوده است و اکنون نیز بر این موضوع اعتقاد دارد.

وی در مورد این‌که آیا باهنر به صورت مستقل در انتخابات ثبت‌نام می‌کند،اظهارکرد: هنوز آقای باهنر در این رابطه تصمیمی نگرفته و مشخص نیست که ثبت‌نام می‌کند یا خیر؟

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد محمدرضا باهنر با اشاره به فرآیند انتخاب ابوترابی‌فرد از ائتلاف اکثریت، گفت: آنچه اعلام شده خارج از فرآیند دموکراتیک، توافقات از پیش تعیین شده و در تعارض با نظرسنجی‌های موجود است.

مقدم ادامه داد: تمامی اعضای ائتلاف از نظرسنجی‌ها اطلاع داشتند و بر آن واقف بودند. واقعیت این است که مهندس باهنر در اکثر نظرسنجی‌ها اول بوده و آقای ابوترابی چهارم یا پنجم بوده است.نتیجه نهایی نظرسنجی این بود که باهنر و متکی دو نفر اول نظرسنجی‌ها هستند.

وی با بیان این‌که در انتخاب گزینه نهایی ائتلاف به نظرسنجی‌ها توجهی نشده است، گفت: این موضوع را آقای پورمحمدی مورد اشاره قرار داده است. برهمین اساس که این انتخاب طبق فرآیند دموکراتیک و بدون توجه به نظرسنجی‌ها و اقبال عمومی انجام شده است.

مقدم خاطرنشان کرد: آقای تقوی و سالک به عنوان اعضای جامعه روحانیت نیز عنوان کردند که خروجی ائتلاف ارتباطی با این جامعه ندارد.

مقدم: متکی موافق انتخاب ابوترابی فرد نبوده است

عضو ارشد ستاد باهنر در پایان با بیان اینکه تمامی اعضای ائتلاف پنج گانه در جلسه انتخاب گزینه نهایی حضور داشتند، گفت: البته بنابر آنچه آقای موسی‌پور عنوان کرده، آقای متکی با این نظر همراه نبوده است.

وی در پایان گفت:بنابر جمع‌بندی ستاد مهندس باهنر و اصرار هوادارن آقای باهنر انتظار می‌رود ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

پورمحمدی ثبت نام نمی کند

برادر مصطفی پورمحمدی از ادامه همکاری این عضو با ائتلاف 2+3 علی‌رغم عدم تصمیم‌گیری برای ثبت نام مستقل به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری خبر داد.

علی پورمحمدی با اشاره به مشخص شدن گزینه نهایی ائتلاف 2+3 اظهار کرد: اخوی اینجانب به طور مستقل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نخواهد کرد

متکی: بر اساس آخرین نظرسنجی نفر اول ائتلاف 5گانه هستم و ثبت‌نام می‌کنم

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی نفر اول این ائتلاف برای انتخابات ریاست‌جمهوری هستم.

منوچهر متکی عصر امروز در حاشیه سفر انتخاباتی به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره نتیجه معرفی منتخب ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: ائتلاف اصولگرایان باید پنج نفره باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس نظرسنجی به عنوان نفر اول ائتلاف پنجگانه حضور دارم و ثبت‌نام می‌کنم.

عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان همچنین در بخشی از سخرانی خود در مسجد شکوهی شهرستان ساری که عصر امروز در جمع مردم مرکز مازندران صورت گرفت در پاسخ به پرسشی از سوی یکی از حاضران در جلسه درباره ادامه حضورتان در ائتلاف پنج‌گانه تصریح کرد: از هشتم اسفندماه سال گذشته که ائتلاف مطرح شد، بنا شد که بر اساس نظر بزرگان ساز و کار و مکانیزمی تعریف کنیم که بر اساس آن کار را جلو ببریم.

متکی یادآور شد: در این ائتلاف مصوب شده بود که معرفی کاندیدای ائتلاف بر اساس نظرسنجی باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی نفر اول این ائتلاف هستم و قاعدتاً مصمم هستم که در میدان حضور داشته باشم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
16
507
من پیشنهاد میکنم هر 5 نفرتون به خاطر حمایت از احمدی نژاد از محضر ملت و امام و شهدا معذرت خواهی کنید و به جای فکر کردن به ثبت نام بشینید فکر کنید چرا تو نظر سنجی ها کمتر از 1 درصد رای دارید. اینطوری شاید بهتر باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
113
539
اصول گرایان نشان دادند که شیفته قدرت هستند و حتی به قول و قرار های بین خودشان پایبند نیستند ، چه رسد به قولهایی که به مردم میدهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
9
177
کاملا مشخص بود !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
5
390
حالا آقای باهنر طبل پهلوانی بنوازد و خود را با آقایان هاشمی و خاتمی مقایسه کند ؟؟ بابا جان ! در اینگونه موارد حتی کلمه " مقایسه " هم حالت خاصی می یابد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
122
336
من نميدونم اين آقاي متكي چه فكري ميكنه پيش خودش
خيلي راي بياره صد هزارتا
نظرات بینندگان