arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲

حسن روحانی: تلویزیون از سخنانم فاکتور می گیرد/در این شرایط صدا و پیام من به مردم نخواهد رسید/ شما مردم صدای مرا به یکدیگر برسانید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامزد یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: ای کسانی که این همه فشار اقتصادی برای مردم به ارمغان آوردید، ای کسانی که بیکاری 3 میلیون و 500 هزار نفری به همراه آوردید و ای کسانی که به نام سیاست تهاجمی این همه فشار در روابط خارجی به وجود آوردید، دیگر بس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی شامگاه دوشنبه در محل ورزشگاه شش هزار نفری شهید پورشریفی تبریز گفت: روز 24 خرداد روز تعیین سرنوشت تمامی ایرانیان خواهد بود و این روز را به عنوان روز پیروزی خواهیم خواند.

وی ادامه داد: ای کسانی که این همه فشار اقتصادی برای مردم به ارمغان آوردید، ای کسانی که بیکاری 3 میلیون و 500 هزار نفری به همراه آوردید و ای کسانی که به نام سیاست تهاجمی این همه فشار در روابط خارجی به وجود آوردید، دیگر بس است.

روحانی افزود: دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت این همه جوان بیکار در این کشور حضور داشته و چندین میلیون معتاد به خاطر نداشتن نشاط و شادی به شادی های کاذب روی آورند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، دولت خودشیفتگی نیست اظهار داشت: این دولت، دولت فقر محور نبوده و به شدت مخالف تمرکز گرایی است مگر دولت های قبلی از نیروهای بومی چه ضرری دیده اند که آن ها را کنار گذاشته اند.

روحانی با بیان اینکه در دولت تدبیر شاهد تاسیس فرهنگستان زبان وادب آذری خواهیم بود، گفت: آذربایجان چشم و چراغ ایران بوده و اسطوره های انقلابی چون ستارخان، باقرخان از این مرز و بوم سر بر آورده اند.

وی با بیان اینکه در دولت وی شاهد تغییر اساسی در سیاست خارجی خواهیم بود، گفت: با وجود اینکه اهل تسلیم در برابر بیگانگان نیستیم اما اهل تقابل و ماجراجویی نیز نخواهیم بود و در سیاست خارجی راه تعامل سازنده با جهان را در پیش می گیریم و در این دولت اعتدال و اخلاق جایگزین افراط و خودسری می شود.

این نامزد انتخاباتی در خصوص برنامه های دولت آینده اش گفت: در این دولت برای  بیماران صعب العلاج کارت هوشمند صادر شده و هزینه درمانشان بر عهده دولت خواهد بود، همچنین دانشجویان دانشگاه ها نیز در فضایی امن وآزاد تحصیل کرده و زنان نیز دارای حقوق اجتماعی برابر مردان خواهند بود و تمامی دختران وبانوان در محیطی امن به زندگیشان ادامه خواهند داد.

حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از رسانه ملی گفت: چندین نفر در صداو سیما رسانه ملی را به رسانه بینی تبدیل کرده اند و از برخی سخنان و بیانات من در این رسانه فاکتور گیری می شود.

وی ادامه داد: من فکر نمیکردم با وجود اینکه در ورزشگاه شهید شیرودی تهران 30 هزار جمعیت به استقبال من آمده بودند صداوسیما تنها یه گوشه را نشان داده و از گرفتن صحنه های پر از جمعیت و پر شور و شوق خودداری کند.

این نامزد انتخاباتی افزود: با وجود اینکه افراد زیادی در صداوسیما تلاش میکنند اما عده معدودی این فضا را تغییر می دهند، در این شرایط صدا و پیام من به مردم نخواهد رسید پس شما مردم بزرگوار باید صدای مرا به یکدیگر برسانید.

وی با بیان اینکه این دولت راه تکاملی دولت رفسنجانی و خاتمی خواهد بود ،گفت:در طول این هشت سال هاشمی را تخریب کردند اما روزی که رفت و برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد تمامی مردم در نقاط مختلف کشور خوشحال شدند.

روحانی ادامه داد: متاسفانه هم اکنون برهمه تمامیت خواهان روزهای سختی می گذرد اما باید گفت اینجا سرزمین اندیشه و تفکر است و نباید ذهن ها را محدود کرد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
4
370
به امید پیروزی
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
3
368
یاشاسین خاتمی
یاشاسین روحانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
7
328
ما با توئیم جناب روحانی
همه ما باید رسانه ی ایشون باشیم
از خانواده خودمون شروع خواهیم کرد
از دوستان
از همسایه ها
هر طرفدار روحانی یک رسانه
رسانه تدبیر و امید
نظرات بینندگان