arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲

اسرائیلی ها در ابتلا به ايدز اول شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه خبرنگاران: گسترش فساد اخلاقی و بی بند و باری صهیونیستها باعث افزایش روز افزون ابتلای آنها به بیماری ایدز در سرزمین های اشغالی شده است.

به گزارش العالم، گزارش پزشکی در سرزمین های اشغالی از افزایش هشت درصدی شمار مبتلایان به بیماری ایدز در سال 2012 حکایت دارد.

براساس این گزارش که دیروز دوشنبه توسط آزمایشگاه مرکزی ویروس شناسی بیمارستان "تل هاشومیر" صادر شده است، با توجه به آمار به دست آمده، صهیونیستها بیشترین افزایش در زمینه ابتلا به ایدز در جهان را به خود اختصاص داده اند.

این گزارش که در روزنامه صهیونیستی "یدیعوت اهارونت" به چاپ رسیده، بیانگر آن است که در سال گذشته 459 نفر به ویروس ایدز مبتلا شده اند که 26 درصد مبتلایان را زنان تشکیل می دهند.

گزارش مذکور خاطرنشان می کند بیشترین گروه مبتلا به این بیماری را مردان همجنس باز تشکیل می دهند و تعداد 150 مورد از مبتلایان به این بیماری جدید از گروه فوق هستند و در گروه سنی 31 تا 40 سال قرار دارند.

این روزنامه خاطرنشان می کند که وزارت بهداشت صهیونیست ها، اخیرا داروی جدیدی را به فهرست داروهای ضد ایدز افزوده است و امیدوار است بتواند با این اقدام، میزان فعالیت ویروس مذکور در خون مبتلایان به ایدز را کاهش دهد.

از سوی دیگر، کمیته مبارزه با ایدز در کنیست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به این بیماری را مردان همجنس باز تشکیل می دهند و این حقیقتی است که نیازمند بازنگری ریشه ای در زمینه راه حل ها و روش های مبارزه با این پدیده است.
نظرات بینندگان