arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲

ولایتی: به هیچ وجه صحنه انتخابات را ترک نخواهم کرد

ولایتی در ادامه خطاب به ستادهای انتخاباتی خود گفت: افرادی که در ستادها مشغول فعالیت هستند به مطالبی که از سوی برخی افراد به صورت شفاهی، کتبی، حضوری و غیر حضوری مطرح می‌شود، پاسخ تلخ و منفی ندهند و اخلاق مداری را از همین الان شروع کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با تمام کشورهایی که با ما روابط متقابل و بدون دخالت داشته باشند، رابطه برقرار خواهیم کرد،‌ گفت: دنیا برای برقراری ارتباط با ما مسابقه خواهد گذاشت مشروط بر آنکه بدانیم چه کار می‌کنیم..

علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به استان سیستان و بلوچستان و با حضور در جمع هواداران خود در دانشگاه زاهدان با بیان اینکه مردم این استان مردمی غیور و دلیر هستند، گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان همواره در دفاع از میهن و در دوران دفاع مقدس جانانه جان‌فشانی کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: از روز شنبه تا کنون با لطف خداوند با استقبال گرم مردم به11 استان سفر کردم و این دوازدهمین استان است که توفیق بازدید از آن را دارم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: اگر مورد اعتماد مردم قرار گرفته و به ریاست جمهوری برسم، با شعار " اخلاق مداری و ثبات در تصیمیم‌گیری" حرکت خواهم کرد.

ولایتی در ادامه خطاب به ستادهای انتخاباتی خود گفت: افرادی که در ستادها مشغول فعالیت هستند به مطالبی که از سوی برخی افراد به صورت شفاهی، کتبی، حضوری و غیر حضوری مطرح می‌شود، پاسخ تلخ و منفی ندهند و اخلاق مداری را از همین الان شروع کنند.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: با حمایت جامعه مدرسین قم، علمای شیعه و سنی و با حمایت اکثریت مردم از من ، به هیچ وجه صحنه خدمت به مردم را ترک نخواهم کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: همه ظرفیت‌های ایران و استان سیستان و بلوچستان به گونه‌ای است که ظرفیت رشد برای آن موجود است.

وی مرزهای آبی و خشکی را یکی از فرصتهای استان سیستان و بلوچستان دانست و اضافه کرد: متاسفانه به دلیل بی‌توجهی و عدم تدبیر، این فرصت‌ها تبدیل به تهدید شده‌اند که در دولت احتمالی آینده قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی مقام معظم رهبری، وحدت شیعه و سنی را یکی از افتخارات استان سیستان و بلوچستان دانست و افزود:‌ مفتخریم مقام معظم رهبری پرچمدار وحدت شیعه و سنی بوده و فتاوای ایشان در این زمینه زبانزد جهانیان است.

وی اظهار داشت: آنچه در کشورهای عربی صورت گرفته یک بیداری اسلامی بوده و قطعا نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

این کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم خاطرنشان کرد: از زمان تصدی وزارت امور خارجه توفیق داشتم با علمای جهان اسلام ارتباطات وسیعی داشته باشم و تلاش بنده در آن زمان این بود که به نهضت‌های اسلامی که منجر به بیداری اسلامی شد، کمک کنم.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: احیای ارزش‌های دینی از جمله برنامه‌های بنده است، در جمهوری اسلامی ایران شهروند درجه یک، دو و سه نداریم و همه مردم ایران از چابهار تا جلفا از سرخس تا خرمشهر همه ایرانی بوده و شهروند درجه یک هستند.

ولایتی بازسازی اقتصاد داخلی و همچنین سیاست خارجی را مهمترین اولویت دولت احتمالی خود دانست و گفت: من بر استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و حق غنی‌سازی تاکید خواهم کرد و با تمام کشورهایی که با ما روابط متقابل و بدون دخالت داشته باشند، رابطه برقرار خواهیم کرد ولی در مقابل زیاده خواهی‌ها مقاومت مدبرانه خواهیم کرد.

وی همچنین اظهار داشت: باید با دیپلماسی قوی، مانع از تثبیت قطعنامه علیه کشورمان شویم چرا که از نظر ما قطعنامه‌های شورای امنیت کاغذ پاره نیستند.

ولایتی با بیان اینکه با حمایت مردم و خط مقام معظم رهبری حرکت خواهیم کرد، افزود: دنیا برای برقراری ارتباط با ما مسابقه خواهد گذاشت مشروط بر آنکه بدانیم چه کار می‌کنیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیکاری و عدم سرمایه‌گذاری در استان سیستان و بلوچستان را از مهمترین دغدغه‌های مردم این استان دانست و گفت: در این زمینه برنامه‌ای عملی خواهیم داشت.

وی همچنین به انتقال گاز ایران به پاکستان اشاره کرد و گفت: جای تاسف دارد که گاز ایران از مرز سیستان و بلوچستان به خارج از کشور منتقل شود، ولی مردم نفت و گاز نداشته باشند و این یعنی بازگشت به عقب؛ ولی ما سعی خواهیم کرد به این استان گاز کشی صورت بگیرد.
نظرات بینندگان