arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹

"فیلمسازان ایرانی قدر اين آزادي بيان را بدانند"

کمدین فرانسوی گفت: بايد به فيلم‌سازان ايراني بگويم قدر اين آزادي بيان را بدانيد و در جهت تحقق اهداف ضد صهيونيستي با اقدامات فرهنگی و هنري، كمال استفاده را از اين شرايط ببريد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کمدین فرانسوی گفت: بايد به فيلم‌سازان ايراني بگويم قدر اين آزادي بيان را بدانيد و در جهت تحقق اهداف ضد صهيونيستي با اقدامات فرهنگی و هنري، كمال استفاده را از اين شرايط ببريد. 

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر «دیودونه امبالا» کمدین فرانسوی در نشست آخر «هالیوودیسم و سینما» اظهار داشت: در كشور فرانسه زماني كه فعاليت‌هاي خود را آغاز كردم با قدرت صهيونيستي آشنا شدم، آنها من را از شغلم محروم كرده و از طرف 4 اسرائيلي مورد ضرب و شتم قرار گرفتم. 

وي افزود: هاليوود به هيچ وجه در تحقق اهداف خود عقب‌نشيني نمي‌كند و من زماني كه به ايران آمدم متوجه شدم هنرمندان ضد صهيونيستي بسياري وجود دارند و اينكه جايي در جهان وجود دارد تا هنرمندان در جهت اهداف ضد صهيونيستي گردهمايي برقرار كنند، بسيار مسرت‌بخش است. 

وي خاطرنشان كرد: در كشور فرانسه ما هنرمندان هميشه تحت نظر هستيم و زماني كه من براي فعاليت هنري‌ام در اين راستا سالن آمفي‌ تئاتر كوچكي را در كشور فرانسه اجاره كردم با تهديدهاي زيادي مواجه شدم 

او تصريح كرد: به راستي بايد قدردان آزادي بيان در ايران بود و بايد به فيلم‌سازان ايراني بگويم قدر اين آزادي بيان را بدانيد و در جهت تحقق اهداف ضد صهيونيستي با رويكرد هنري كمال استفاده را از اين شرايط ببريد.
نظرات بینندگان