arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

موافقت رهبر انقلاب با انتقال لشکر 64 به بیرون از شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  
رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتقال پادگان لشکر 64 پیاده ارومیه به خارج از شهر موافقت کردند.

به گزارش سايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي در جلسه بررسی شیوه اجرایی انتقال پادگان لشکر 64 پیاده ارومیه به خارج از شهر، متن موافقت حضرت آیت الله خامنه ای با اجرای این طرح، توسط امیر «حسینی» معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرائت شد.
 
در این متن، مقام معظم رهبری در پاسخ به درخواست فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نظر ایشان در خصوص خارج نمودن پادگان لشکر 64 پیاده ارومیه از شهر، بر خروج پادگان های ارتش از داخل تمام شهرها اشاره فرموده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این متن بر لزوم تسریع و همکاری تمام دست اندرکاران برای خارج کردن پادگان تاکید فرموده اند.

در پی انتشار این خبر, محمد حضرت پور شهردار کلانشهر ارومیه طی گفتگوی  تلفنی با خبرنگار عصرایران ضمن استقبال از دستور مقام معظم رهبری, آن را به فال نیک گرفته و اظهار داشت: تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در راستای بهره مندی شهروندان فهیم ارومیه از رفاه بیشتر بوده و بخشی از مسائل ترافیکی مرکزی ترین نقطه شهر را حل خواهد نمود.

وی ضمن سپاسگزاری از ایشان، از استاندار محترم و فرماندهی ارشد ارتش در منطقه و فرماندهی لشگر 64 پیاده ارومیه که در انجام این کارسازی موثر عمل نمودند تقدیر به عمل آورد.

محمد حضرت پور در ادامه افزود: از این لحظه به بعد نقش شهرداری ارومیه در اجرای این پروژه مهم پر رنگتر شده و بصورت شبانه روزی و با تمام قوا، فرماندهی محترم لشگر 64 پیاده ارومیه را در این امر یاری خواهیم رساند و نسبت به دیوار کشی و تامین و احداث سخت افزارهای لازم برای حفاظت و امنیت پادگان اقدام فوری خواهیم نمود تا به فضل الهی ظرف یک ماه آینده امتداد مسیر خیابان امام خمینی (ره)بازگشایی شود .

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: بعد از این مراحل ، مدیریت شهری, فرماندهان و مدیران ارشد استان نسبت به اجرای فرمان مقام معظم رهبری نسبت به انتقال دائم لشگر 64 اقدام لازم بعمل خواهند آورد.
نظرات بینندگان