arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۵۳۵۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
اولین اقدام وزیر جدید کار

حذف سعید مرتضوی از هیئت‌امنای تأمین اجتماعی/ انتصاب جانشین او/ مرتضوی: حلالم کنید!

در حالی که پیشتر برخی رسانه ها از عضویت سعید مرتضوی و ناصر برهانی در هیئت امنای تامین اجتماعی و به تبع، انتصاب علی روحبخش به سمت مدیرعاملی این سازمان خبر داده بودند، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای تصمیمات اخیر در سازمان تأمین اجتماعی را غیر قانونی خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  


در حالی که پیشتر برخی رسانه ها از عضویت سعید مرتضوی و ناصر برهانی در هیئت امنای تامین اجتماعی و انتصاب علی روحبخش به سمت مدیرعاملی این سازمان خبر داده بودند، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای تصمیمات اخیر در سازمان تأمین اجتماعی را غیر قانونی خواند.

به گزارش انتخاب ؛ بر اساس قانون هیچ گونه تغییری در ترکیب اعضای قبلی هیات امنای مذکور از نظر این وزارتخانه صورت نپذیرفته و اعضای قانونی هیات امنا، اعضای قبل از تاریخ ۱/۵/۱۳۹۲ می‌باشند.

مراحل قانونی تعیین اعضای هیات امنای تامین اجتماعی مبتنی بر پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی است كه بدلیل عدم تحقق شروط مذکور در تصمیمات اخیر هیچ گونه تغییری در ترکیب اعضای قبلی هیات امنای مذکور از نظر این وزارتخانه صورت نپذیرفته و اعضای قانونی هیات امنا، اعضای قبل از تاریخ ۱/۵/۱۳۹۲ می‌باشند.

روابط عمومی این وزارتخانه در پایان اطلاعیه خود یادآور شده است: پس از بررسی‌های لازم ترکیب اعضای جدید هیات امنا با پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی مشخص گردیده و به اطلاع عموم خواهد رسید.

 انتصاب جانشین مرتضوی

صمدالله فیروزی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست صندوق تأمین اجتماعی منصوب شد.

فیروزی هم اکنون عضو هیئت مدیره صندوق تأمین اجتماعی بوده و بیش از این نیز به عنوان معاون فنی و درآمد این صندوق فعالیت می‌کرد.

در حکم علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به صمداله فیروزی آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و باعنایت به اصلاحیه ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری و اختیارات قانونی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر انتصاب سرپرست صندوق تأمین اجتماعی به موجب این حکم تا تعیین مدیرعامل به عنوان سرپرست صندوق تأمین اجتماعی تعیین می‌شوید.امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.

سعید مرتضوی نیز پس از این انتصاب در جلسه هیئت مدیره صندوق تأمین اجتماعی حاضر و به تشریح وضعیت این صندوق در اصول مطالبات و پرداخت بدهی‌های طرف قرارداد پرداخت.

به گزارش انتخاب ؛ وی در این جلسه از همکاران خود در هیئت مدیره سازمان خداحافظی و ضمن طلب حلالیت، پایان کار خود را در تاریخ 27/5/92 در سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
12
3000
خدایا شکرت یک کسی که به خیل عظیم مردم دهنکجی مینمود و صد تاسف از سویی از بیت المال ارتزاف میفرمود جلوی بخشی از زیاده طلبی اش گرفته شد/ خدایا صدمرتبه شکرت
محمد
|
MALAYSIA
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
62
2031
آقای روحانی در هشت سال ریاستت اگر بتوانی ادارات را از شر ... پاکسازی کنی از تو سپاسگزار خواهیم بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
28
1661
بنازم اقتدار ربيعي را ...
كم كم دلايل انتخابهاي روحاني براي همه آشكار مي شود.براي مقابله با امثال مرتضوي ، افرادي چون ربيعي لازم هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
14
1595
آخرین کف های روی آب هم داره زایل میشه. بری دیگه بر نگردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
653
422
دوران ... تحقق حرف حکیمانه حضرت علی بود که فرمود «اذا ملک‌ الاراذل، هلک‌ الافاضل».
علی ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
14
1656
کم کم داریم تغییر رو احساس می کنیم .. به امید روزهای بهتر
درود بر روحانی ، خاتمی، هاشمی و بقیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
58
640
:)
نظرات بینندگان