arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۸۹

فرمانده سپاه: فتاح و بذرپاش از دوستان و رفقای ما هستند

وی افزود: براین اساس آنها که به هر دلیلی نتوانسته اند با دولت همکاری کنند، در مجموعه سپاه و در جایی که بتوانند نقش موثری داشته باشند بکار گرفته شده اند لذا نباید به برداشتهای منفی از این موضوع توجه کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص استفاده از "فتاح و بذرپاش" در بنیاد تعاون سپاه گفت: "فتاح و بذرپاش" که به هر دلیلی نتوانسته اند با دولت همکاری کنند، در مجموعه سپاه و در جایی که بتوانند نقش موثری داشته باشند بکار گرفته شده اند لذا نباید به برداشتهای منفی از این موضوع توجه کرد.

سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه آیا این موضوع درست است که برخی از افراد معتقدند "بنیاد تعاون سپاه" به جایگاه "افراد برکنار شده توسط دولت" تبدیل شده است، گفت: البته هرکسی می تواند از این موضوع یک برداشتی داشته باشد ولی به هرحال اینها (فتاح و بذرپاش) دوستان ورفقای ما و نیروهای انقلاب هستند.

وی افزود: براین اساس آنها که به هر دلیلی نتوانسته اند با دولت همکاری کنند، در مجموعه سپاه و در جایی که بتوانند نقش موثری داشته باشند بکار گرفته شده اند لذا نباید به برداشتهای منفی از این موضوع توجه کرد.

لازم به ذکر است سید پرویز فتاح که در دوره اول ریاست‌جمهوری دکترمحمود احمدی‌نژاد مسئولیت ‬وزارت نیرو را برعهده داشت پس از آنکه در ترکیب کابینه دهم قرار نگرفت، سال گذشته توسط سردار جعفری به عنوان جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه منصوب شد و پس از آن هم مهرداد بذرپاش که از سمت خود بعنوان رئیس سازمان ملی جوانان توسط رئیس جمهور برکنار شد طی حکم سردار جعفری بعنوان قائم مقام بنیاد تعاون منصوب شد.

گفتنی است، بنیاد تعاون سپاه از مهمترین مجموعه‌های اقتصادی کشور است که فعالیتهای متنوعی را در بخش های مختلف اقتصادی انجام می دهد. مدیرعامل سابق بنیاد تعاون سپاه سردار احمد وحید دستجردی بود که به عنوان جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شده است.
برچسب ها: بذرپاش ، فتاح
نظرات بینندگان