arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲

واکنش بازیگر خردسال «دهلیز» به پیشنهاد عطاران برای بازی در فیلم سلحشور!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ماهنامه «فیلم» در ابتکاری جالب و با پیشنهاد رضا عطاران گفت‌وگویی با بازیگر خردسال دهلیز داشته و در آن رضا عطاران به عنوان مصاحبه‌کننده سوالاتی از محمدرضا شیرخانلو پرسیده است که شیطنت‌های خاص عطاران و شیرینی کودکانه شیرخانلو آن را جذاب و خواندنی کرده است.
این آخری که گفتی فکر کنم خارجیه!
شیرخانلو در پاسخ به این سوال که بین آقای کیمیایی و لطیفی و سیروس مقدم و کیارستمی و فرج‌الله سلحشور دوست داری برای کدومشون بازی کنی گفته است: اینارو که خوب نمی‌شناسم. ولی این آخری که گفتی فکر کنم خارجیه. از اینایی که گفتی من فقط آقای مقدم و آقای لطیفی را می‌شناسم.
من همین یه دونه رو می‌خوام بخرم
در بخشی از این مصاحبه عطاران با اشاره به حرف‌های شیرخانلو پرسیده است: پولت که می‌ره تو حسابت و به‌ش دسترسی نداری. هر چی هم که لازم داشته باشی پدر و مادر و پدربزرگت برات می‌خرن. پس واسه چی می‌خوای ستاره سینما بشی؟
و شیرخانلو که این روزها با بازی در «دودکش» به چهره‌ای مشهور تبدیل شده است در پاسخ گفته است: عمو می‌گن از این ماشینای پرنده تولید شده می‌خوام پول‌هام که جمع شد از اونا بخرم. مثل این‌که فعلا فقط یه دونه ماشین پرنده توی خارج ساخته شده، من همین یه دونه رو می‌خوام بخرم.
هیچ موقع اون روز رو یادم نمی‌ره
بازیگر خردسال دهلیز در پاسخ به این سوال عطاران که کدوم آدم‌ها رو توی دهلیز بیش‌تر دوست داشتی گفته است: اول شما. واقعی می‌گم. هیچ موقع اون روز رو یادم نمی‌ره که تو زندان دوتایی با صدای بلند شعر می‌خوندیم و صدامون می‌پیچید.
نظرات بینندگان