arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۲

اجماع اصلاح طلبان بر روی محسن هاشمی + تکمیلی

در جلسه امشب که لحظاتی پیش پایان یافت، محسن هاشمی پس از ارائه ی برنامه های خود برای شهرداری تهران، به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان در شورای شهر تهران مطرح خواه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



در جلسه دیشب فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران، محسن هاشمی پس از ارائه ی برنامه های خود برای شهرداری تهران، به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان مورد اجماع قرار گرفت و در شورای شهر تهران هم او از طرف اصلاح طلبان مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»، این اجماع پس از آن حاصل شد که در جلسات دوشنبه و چهارشنبه اصلاح طلبان شورا، 6 کاندیدای بالقوه شهرداری، برنامه خود را ارائه کرده و به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ گفتند.

به گفته احمد مسجد جامعی، در جلسه روز دوشنبه سه نفر از کاندیداهای اصلاح طلبان برای شهرداری تهران برنامه های خود را به تفصیل و به انحای مختلف ارائه کردند و هر یک از این کاندیداها حدود یک ساعت ارائه برنامه داشتند و 20 تا 40 دقیقه نیز به پرسش و پاسخ گذشت.

در آن جلسه رویکرد برنامه های خانم ابتکار توسعه پایدار با اولویت سلامت، رویکرد محسن مهرعلیزاده پرداختن به مسائل اجتماعی و رویکرد آقای نصیری برنامه ریزی استراتژیک و بیان جزئیات بیشتر بوده است.

در جلسه چهارشنبه شب نیز محسن هاشمی و دو تن دیگر از کاندیداهای بالقوه شهرداری تهران برنامه خود را ارائه کرده اند که برنامه محسن هاشمی در مقایسه با 5 گزینه دیگر قوی تر به نظر رسیده و باعث شده تا اجماع قطعی بر روی وی صورت بگیرد.

با این اوصاف، هاشمی به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان -پرتعداد ترین فراکسیون شورای شهر چهارم- در جلسه 12 شهریور شورای شهر تهران مطرح خواهد شد و بعد از رای گیری تکلیف اداره شهرداری تهران معلوم خواهد شد.
نظرات بینندگان