arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۸۹

آيت الله مکارم : بايد شکر نعمت انقلاب را به جا آوريم

آیت الله مکارم شیرازی با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: باید شکر این نعمت بزرگ را به جا آوریم و روح شکر کردن ، عمل به آن است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله مکارم شیرازی با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: باید شکر این نعمت بزرگ را به جا آوریم و روح شکر کردن ، عمل به آن است .

وی در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم بـا اشاره بـه فسادهای رژیم پهلوی گفت : دربـاریـان هـم خـود ثروت کشور را غارت می‌کردند و هم آمریکایی ‌ها و انگلیسی ‌هـا منابع عظیم و خدادادی این ملت را به یغما می‌بردند ، آنها از رژیم پهلوی حمایت می‌کردند چرا که برای آنها منافع بسیار و درآمد داشت .

این مرجع تقلید با اشاره به نفوذ دولت ‌های غربی در ارکان تصمیم‌گیری حکومت ایـران در زمان شاه افزود : هرکس می‌ خواست به مجلس راه پیدا کند باید با مشورت آمریکا صورت می‌گرفت ، زیرا سفارتخانه‌های غربی فهرست اسامی نامزدها را آماده می‌کردند . آیت الله مکارم شیرازی اظهار امیدواری کرد همه کسانی کـه در مسیر هـدایت مردم هستند بیشتر احساس مسئولیت کنند تا بتوانیم جلوی مفاسد اخلاقی و فرهنگی را بگیریم . او با انتقاد از بی‌ تفاوتی برخی افراد نیست به مفاسد اخلاقی گفت: باید جلوی مفاسد اخلاقی و فرهنگی گرفته شود نه این که به آن دامن بزنیم .

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد : خداوند نعمت انقلاب و جمهوری اسلامی را پایدار و استوار کند تا بتوانیم تا ظهور حضرت امام عصر‌(عج) در سایه آن زندگی مادی و معنوی خوبی داشته باشیم .
نظرات بینندگان