arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۸۹

طنز: آقای دکتر حسن عباسی! شنگول و منگول" هم آمریکایی است؟

تا جایی كه بنده مطلعم و تلویزیون هم در همین ایام مؤكداً بدان اشاره می‌كند، ظاهراً انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 به پیروزی رسیده است و آیت‌الله بروجردی در 10 فروردین 1340 به رحمت خدا رفته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهرام شكیبا در خبر نوشت:

سهراب سپهری گفته: «بهترین چیز رسیدن به نگاهی است كه از حادثه عشق تر است» و برای این حرفش دلیل خاصی نیاورده و هیچ مدركی هم موجود نداشته كه رو كند. اما من می‌گویم: «بهترین چیز سخنان حجت‌الاسلام جعفر شجونی است.» سند و مدركش هم موجود است. همین الساعه تقدیم می‌كنم. ایشان در گفت‌وگو با ماهنامه «نسیم بیداری» گفته‌اند: «حتی می‌توان گفت كه «سر»دفتر آیت‌الله بروجردی بر بالین دربار بود، به طوری كه در قضیه اعدام شهید نواب، نقش مهمی را ایفا كرد. در كل می‌توانیم بگوییم اطراف آیت‌الله بروجردی را عده‌ای ضدانقلاب و دوستدار شاه گرفته بودند.»

تا جایی كه بنده مطلعم و تلویزیون هم در همین ایام مؤكداً بدان اشاره می‌كند، ظاهراً انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 به پیروزی رسیده است و آیت‌الله بروجردی در 10 فروردین 1340 به رحمت خدا رفته‌اند.

ای كاش آقای شجونی نظرشان را درباره ضدانقلابیون در دربار صفویه، نظر حسن صباح در سالگرد پیروزی انقلاب، نقش انقلاب اسلامی در ماجرای قتل گریبایدوف و ضدانقلابیونی كه دور كاوه آهنگر را گرفته بودند نیز اعلام می‌كردند.

انصافاً خیلی كم پیش می‌آید كه یك نفر درباره هر موضوعی، از هر موضعی و هر زمانی حرف بزند اینقدر جالب‌توجه باشد. فلذا همه یكصدا عرض می‌كنیم «حاج‌آقا متشكریم!»

چاق‌های مریخی، لاغرهای ونوسی
به گزارش ایسنا یكی از محققان دانشگاه فلوریدا اعلام كرده است كه «زن‌های لاغر و مردان چاق، درآمد بیشتری دارند.»
متأسفانه دكتر «تیموتی جاج» كه همان «یكی از محققان...» باشد، اعلام نكرده است كه چطوری و از چه نظر. همین است دیگر. سند و مدرك ارائه نمی‌دهند و همین‌جور كتره‌ای یك چیزی می‌گویند و هزار تا سؤال تولید می‌كنند در ذهن مردم. بی‌خود نیست كه این‌طور به بن‌بست رسیده‌اند این غربی‌های هیچی‌ندار.

 

رمزگشایی
[دكتر] حسن عباسی، رئیس مركز دكترینال بدون مرز در برنامه «راز» شبكه چهار گفته است: كارتون سوپرمن آمریكایی‌ها را برای ابرقدرت شدن آماده می‌كند و لباس سوپرمن چون از رنگ قرمز و آبی‌ است و در پرچم آمریكا هم قرمز و آبی وجود دارد، سوپرمن نمایش امپراتوری آمریكاست. وی كارتون خانواده دكتر ارنست را نیز نماد دیگری از دكترین آمریكا برای اداره جهان دانست.

1- پیشنهاد می‌كنم حالا كه آقای [دكتر] عباسی دست‌شان در كار دكترین و رمزگشایی راه افتاده، بفرمایند نظرشان درباره آثار قبل از انقلاب، بالاخص «مورچه داره»، «موسرخه»، «فریب‌خورده و رها شده»، «شوهرجونم عاشق شده» و ... بفرمایند تا رد پای آمریكا را در آثار آن دوره هم ببینیم.

2- باتوجه به اینكه «خانواده دكتر ارنست» یك كارتون ژاپنی است، پیشنهاد می‌كنیم ایشان نظرشان را درباره «فوتبالیست‌ها» و «ای كیوسان» كه هر دو ژاپنی بودند و طبیعتاً در جهت اهداف آمریكایند، بیان كنند.

3- كاش آقای [دكتر] عباسی نظرشان را درباره فیتیله‌ای‌ها و پنگول هم بگویند. پسر ما این‌ها را دوست دارد، نكند یك وقت آمریكایی‌ از آب دربیایند؟

* نظرم عوض نشد ولی تكمیل شد: «بهترین چیز سخنان آقای شجونی و برنامه راز است به شرط آنكه [دكتر] حسن عباسی مهمان آن باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
3
7
به جای این همه دری وری که گفتی بیا مثل بچه آدم حرف هاشو نقد کن.
ببینم ... داری (ما بهش میگیم جیگر)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
3
3
ظاهراً صاحب نوشته جات در به خواب زدن خود دست ملوسک را هم از کنار شرقی مادرجانشان نیز بسته . القصه باید گفت جناب آقای کف کرده ، به گوش ناشنوای شما می رسانم خانواده دکتر ارنست ، انیمیشنی هنگ کنگی می باشد نه ژاپنی ، دیگر آنکه پسر شما آمریکایی شده می گی نه (از مادرش بپرس.....ونیز ....)فعلاً بخواب بزن خود را ای گم کرده ره ......
نظرات بینندگان