arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲

رابطه طراحی ماشین بدون سوخت با انقراض نژاد اروپایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسول جعفریان در خبرآنلاین نوشت:

چند ماه قبل دوستی مدعی ساخت ماشین بدون سوخت شده بود و امروز هم عزیز دیگری سخن از انقراض نژاد اروپایی به میان آورد. مطمئن شدم که ما پیروز میدان هستیم و تمدن آینده از آن ماست.

امروز دو گزارش را خواندم. یکی مربوط به 25 تیرماه بود و دیگری 30 مهرماه. یکی از سایت باشگاه خبرنگاران و دیگری از سایت انتخاب. مقایسه آنها برای بنده جالب بود، اگر شما هم مشارکت در بحث داشته باشید، مسلما عالی خواهد بود و به فهم بهتر آن کمک خواهد کرد.

شما فکر می کنید بین این دو مسأله یعنی طراحی ماشین بدون سوخت با انقراض نژاد اروپایی چه رابطه ای وجود دارد؟ قدری فکر کنید و اصلا تصور نکنید مثل یخ و دروازه هستند. به عکس رابطه آنها بسیار جدی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تبریز شخصی به نام .... مدعی شده است که ماشین بدون سوخت درست کرده است. ایشان مدعی شده است که علاوه بر آن 274 اختراع قرآنی دیگر هم داشته است، یعنی اختراعاتی که همگی از قرآن و حدیث استخراج شده است. این استاد دانشگاه با بیان اینکه توانسته ‌قانون تشکیل تصویر در میکروسکوپ را تغییر دهد افزود: میکروسکوپ‌های کنونی با دو لنز کار می‌کنند، در حالی که میکروسکوپ ساخته وی صرفاً با یک لنز طراحی شده که دارای قدرت بسیار عجیبی است. وی با بیان اینکه یکی از شاگردان انیشتین که هم دوره دکتر حسابی بوده است با وی تماس گرفت و از وجود میکروسکوپی با یک لنز اظهار تعجب کرد گفت: وی پس از دیدن این میکروسکوپ آن را به معجزه‌ای شبیه دانست و اظهار داشت در صورتی که پشتیبانی علمی نیاز باشد ما حاضر به خدمت به شما هستیم.

ایشان افزود: غربی‌ها همواره از غرور عجیبی برخوردارند، آنها همواره می‌خواهند قدرت خود را به رخ دیگران بکشند از این رو در جواب گفتم شمامعتقد بودیدکه این مسئله غیرممکن است درحالی که غرب تمامی داشته‌هایش را از ایران و فرهنگ اسلام دارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در جمع دانشجویان پرسیده بود دلیل علمی ضرورت حجاب چیست و هیچ کس نتوانسته بود پاسخ دهد، گفت: من فقط از طریق دیدگاه و کتب اساتید اروپایی اثبات کردم که حجاب برای خانم‌ها واجب است؛ همچنین علت اینکه چرا حجاب فقط برای خانم‌ها اجباری است؟ چرا حجاب حدود است که مباحث ژنتیک و ... را بیان کردم.

وی افزود: ماشین بدون سوخت را براساس یک آیه از قرآن طراحی کرده ام ، من دکترای مکانیک ندارم ولی توانستم ماشینی بسازم که نه آب، نه برق، ‌نه انرژی خورشیدی، هیچ سوختی نیاز ندارد، بلکه براساس انرژی جاذبه زمین حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه غرب هر چه دارد از تمدن اسلامی و ایرانی است گفت: چطور می‌شود که حجامت را آمریکا در سال 2007 به نفع خود ثبت می‌کند طوری که اگر کسی در تهران بخواهد مطب حجامت بزند باید از آمریکا اجازه بگیرد، درحالی‌که پیامبر اسلام 1400 سال قبل آن را مطرح کرده بود. ما چقدر ضعیف عمل کردیم که هرچه داشتیم بر باد رفته است.

وی با بیان اینکه ماشین بدون سوخت را بر اساس آیات « خلق سبع سموات و من الارض مثلهن...» و « خلق السموات و الارض فی ستة ایام ... » طراحی کرده است،‌ گفت: این آیات یک دستور و علم است؛‌ اینکه چرا هفت طبقه و این آسمان در حال گردش هستند؛ یعنی این انرژی از کجا به وجود می‌آید

ایشان گفت: کوچک‌ترین قرآن جهان در 7 میلیمتر تهیه شده است، غربی‌ها انجیل را که شامل 307 صفحه بود را در 29 میلیمتر تهیه کرده بودند که این قرآن 7 میلیمتری با قطر 3 میکرون معادل یک سوم قطر گلبول قرمز خون در 633 صفحه با تکنولوژی بمباران لیزری بر روی یک لایه سیلیکون نگاشته شده که آیات آن با میکروسکوپ قابل مشاهده و قرائت است.

وی مهمترین اختراع خود را ساخت کوچکترین میکروسکوپ دنیا دانست و افزود: زمانی که در جبهه بودم یک دوربین شکسته عراقی پیدا کردم و با یکی از لنزهایش یک دوربین نجومی ساختم در واقع تحقیقات سیستماتیک فیزیک بنده از آنجا آغاز شد و در ادامه با یک لنز و هزینه بسیار اندک میکروسکوپی جیبی به اندازه یک انگشت و با وزن 25 گرم و با قدرت بزرگ نمایی 650 دیوپتر با لنزی به قطر 4/0 میلیمتر ساختم که باید بگویم این میکروسکوپ پیچیدگی خاصی نداشته و خراب هم نمی شود و این میکروسکوپ در بخش کشاورزی به درد محققین و صاحبان کلینیک‌های گیاه پزشکی می‌خورد.

ایشان گفت امیدوارم روزی فرا رسد که بتوانیم با تلاش همگانی به جایگاه گذشته خویش در علوم و فنون مختلف دست یابیم.

اما از سوی دیگر، عزیز دیگری در خبری که همین امروز گزارش شده مدعی شده است که نژاد اروپایی در حال انقراض است.

این عزیز در همایش طرح تحول نقوش و نوشته های پوشاک که روز دوشنبه در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد گفت: ما مدعی تحقق تمدن اسلامی هستیم و اصلی ترین رکن تمدن اسلامی، فرهنگ اسلامی و جنبه های انسانی و نرم افزاری است... وی با اشاره به اینکه دشمنان در تحقق تمدن اسلامی با ما ستیز دارند ادامه داد: یعنی اینکه آنها می خواهند نگذارند ستونهای اصلی بنای تمدن اسلامی شکل بگیرد. وی در ادامه سخنان خود به اهمیت نقش اندیشه در پوشش و ظاهر افراد اشاره کرد و گفت: یعنی اگر فردی با وقار و باشخصیت لباس جلف پوشید حتما این طرز پوشش روی شخصیت آن فرد تاثیر می گذارد، لذا باید دقت کنیم چه می پوشیم و بدانیم لباسهای ما چه پیامی و چه پیامدهایی دارد

رئیس سازمان بسیج در ادامه به دلایل مخالفت خود با عدم پیروی از تصاویر غربی بر روی لباسها اشاره کرد و گفت: مگر ما خودمان هویت نداریم که از شخصیت و هویت استقراضی استفاده کنیم مگر ما زبان و فرهنگ نداریم که آنها بخواهند زبان و فرهنگشان را به تحمیل کنند. وی ادامه داد: کت و شلوار برای ما نیست ما لباس بهتر از این داشتیم که در آن راحت تر بودیم و با جغرافیای ما تطبیق بیشتری داشت.

ایشان با بیان اینکه غربیها در همه امور زندگی ورشکسته شده اند افزود: اقتصاد، فرهنگ و اخلاقیات آنها در حال انحطاط کامل است نژاد اروپایی در حال انقراض است اگر 100 سال دیگر بخواهید نژاد اروپایی پیدا کنید باید گروه تحقیق بفرستید زیرا رشد جمعیت در اروپا منفی است.

وی با بیان اینکه این آماری که ارائه می کردم آمار رسمی است ادامه داد: نژاد اروپایی ها مثل نژاد دایناسورها در حال انقراض است چرا چون در بین آنها فرهنگ مستهجن و مبتذلی رواج پیدا کرده است و دلیل دیگر انقراض نژاد آنها این است که آنها با رواج همجنس بازی و زندگی با حیوانات فقط به فکر خودشان هستند.

ایشان البته در باره تمدن اسلامی، نظریات دیگری هم داشتند که در چهار سال گذشته به طور مرتب یکی از سایت هایی که خیلی خیلی از ارادتمندان ایشان بود منتشر می کرد.

برای نمونه در یک سخنرانی گفتند: اینکه ما ظهور امام زمان را ببینیم توقع بی‌جایی نیست؛ امروز بشریت در آستانه یک تحول بزرگ قرار گرفته و بیداری که امروز دنیا را فرا گرفته، بی‌سابقه است و همه به ایران به عنوان مرکز این تحول می‌نگرند.

یک بار هم با اشاره به اعتراضات مردمی در امریکا گفتند: آزادیخواهان آمریکا در مقابل رژیم جنایتکار آمریکا در حال ایستادگی و مقاومت هستند و ما در کنار آنها هستیم و از آنها حمایت همه جانبه می‌کنیم. و تأکید کردند: در حال حاضر بیش از2.5 میلیون نفر زندانی در آمریکا وجود دارد که بسیاری از آنها به خاطر نظام حاکم و تنها به دلیل دفاع از حقوق خود در زندان‌ها بسر می‌برند.

و یک جای دیگر هم فرمودند: امروز بایستی در علوم انسانی تحول ایجاد کنیم و نباید به دروس امروز دانشگاهی که عین جهل است تن بدهیم چرا که اگر غرب در علومی نظیر علوم سیاسی و ... موفق بود امروز اینگونه منزوی نشده (بود)

به طور کلی باید عرض کنم ارتباط ساختن ماشین بدون سوخت و 274 اختراع دیگر بر اساس آیات قرآن و نیز آنچه در باره انقراض نژاد اروپایی گفته شده کاملا به همدیگر مربوط است. چون هر دوی آنها قصد دارند تمدن اسلامی را احیا کنند، احساسی که این روزها به صورت یک حس عمومی درآمده و از وزیر و وکیل گرفته تا آحاد افرادی که درگیر این مباحث هستند، آن را مطرح می کنند.


نظرات بینندگان