arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹

حدادعادل عجله کرد: رفتن مبارک در 22 بهمن، معجزه الهی است

حدادعادل در گفت و گو با تلویزیون کمی عجله کرد و گفت: سرنوشت شاه براي مبارک در سالگرد پيروزي انقلاب، معجزه الهي است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب گزارش داد: در حالی که همه و براساس اخبار منتشر شده ، منتظر کناره گیری مبارک در شب 22 بهمن ماه بودند، اما او اعلام کرد که تا اخرین لحظه در قدرت می ماند، هر چند اختیاراتش را به معاونش "سلیمان" واگذار کرده است، گو آنکه واگذاری اختیارات مبارک، اقدامی است حیرت انگیز از سوی این دیکتاتور و انجامش در چنین شبی (22 بهمن)، بس مبارک به نظر می آید، اما حدادعادل در گفت و گو با تلویزیون کمی عجله کرد و گفت: سرنوشت شاه براي مبارک در سالگرد پيروزي انقلاب، معجزه الهي است.

بنابراین گزارش ، رئیس کمیته فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران در سال همت مضاعف شادی مضاعف دارند و این شادی از کرامات ومعجزات الهی است که در شب 22 بهمن همان سرنوشت شاه برای مبارک رقم خورد.

به گزارش «انتخاب»؛ غلامعلی حداد عادل در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنج شنبه شب شبکه دوم سیما افزود: انعکاس فریادی که ملت ایران در 32 سال پیش در میدان آزادی تهران سر داد امروز از میدان آزادی قاهره شنیده می شود.

وی گفت: مصر مانند ایران دارای تمدنی کهن و عظیم است و مانند ایران نقش بی بدیلی در ائتلای تمدن اسلامی داشته است. حدادعادل با اشاره به اینکه مصر برای سالیان طولانی از حیث مبارزات آزادیخواهانه ومنبع تفکر پیشاهنگ جهان عرب بوده است گفت: ملت مصر که کانون تفکر اسلامی بوده اند در 30 سال اخیر تحقیر شدند.

وی افزود: حکومت مصر در این 30 سال از جبهه مدافع فلسطین خارج شد و با صهیونیست ها و امریکائیها دست سازش داد. رئیس کمیته فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل چند ساعت پس از انعقاد قرارداد ننگین کمپ دیوید دستور دادند روابط با مصر قطع شود.

حدادعادل افزود: امام آن زمان به مردم مصر و اعراب و مسلمانان اعلام کردند اگر توطئه دشمنان توانسته است کشوری مانند مصر را از حمایت فلسطین کنار بزند کشور دیگری مانند ایران پرچم مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل را بدست گرفته است. وی گفت: اکنون وضع تغییر کرده است و در 17 روز اخیر مشخص شد که مصر گمشده، پیدا شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:امریکائیها باتجربه از انقلاب ایران نقشه هایی برای مصر دارند اما مردم مصر هم از انقلاب ایران تجربه دارند. وی افزود: انقلاب اسلامی، غرب و بویژه امریکا را غافلگیر کرد اما اراده خداوند و ملت ایران علت سرنگونی نظام طاغوتی حاکم بر کشور بود. حداد عادل گفت:آمریکا از فردای بعد از پیروزی انقلاب نقشه های متعددی برای نابودی انقلاب و سرکوب انقلابیون اجرا کردند اما مردم با ایمان و اتحاد راه امریکا را بستند.

وی افزود: آمریکا با جنگ هم نتوانست انقلاب را شکست دهد بعد از جنگ هم انواع تحریم ها را بکار برد و اکنون نیز از عرصه های وسیع جهانی مانند شورای امنیت استفاده می کند اما موفق نبوده است. حداد عادل گفت: انقلاب روز به روز از داخل مرزهای ایران تاثیر خود را در منطقه وسیعتر کرد که اکنون این تاثیر به مصر و تونس رسیده است.

وی افزود: دشمنان هر چه دایره را برای فشار بر ایران وسیعتر کردند ،موفق نشدند اما ما هر چه دایره را وسیعتر می کنیم، موفق تر می شویم. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:فرق ما و امریکا این است که ما حرف انسانی ، منطقی و خدایی می زنیم که دلهای مردم می پذیرد اما امریکا با طرفداری از دیکتاتورها و صهیونیست ها حرفی می زند که منطقی نیست و تناقض آمیز است. حداد عادل خاطرنشان کرد: مغزهای علیل سیاستمداران امریکایی به دنبال توطئه و فشار است اما نتیجه ای عاید آنها نخواهد شد.
برچسب ها: حدادعادل ، مبارک
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
2
2
نماینده متقلب تهران از حول حلیم رید تو دیگ
عباس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
0
1
اين طور كه معلومه شما عجله كرديد!
نظرات بینندگان