arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹

نظامی بازنشسته، وزیر ورزش می‌شود؟

رئیس پلیس سابق راهنمایی و رانندگی یکی از جدی‌ترین گزینه‌های وزارت ورزش است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس سابق راهنمایی و رانندگی یکی از جدی‌ترین گزینه‌های وزارت ورزش است. 

12 دی‌ماه بود که مجلس شورای اسلامی با تشکیل وزارت ورزش و جوانان به عنوان بیست و دومین وزارتخانه کابینه دهم موافقت کرد. مصوبه‌ای که مورد پسند دولتمردان نبود و برخی مخالفت‌های خود را علنی کردند که از جمله این دولتمردان محمدرضا رحیمی بود که تشکیل این وزارتخانه را بدون مشورت دولت و حامل بار مالی زیاد برای پاستور عنوان کرده بود. ولی به هر حال با تایید شورای نگهبان این بحث جدی شد. 

با نزدیک شدن زمان مقرر برای معرفی وزیر ورزش و جوانان گمانه‌زنی‌های جدی برای تعیین بیست و دومین وزیر کابینه دهم ادامه دارد و افراد زیادی در لیست احتمالی احمدی‌نژاد برای معرفی به مجلس قرار گرفتند و افراد مطرح‌تر و باسابقه‌تری نسبت به قبل معرفی شدند. 

در آخرین گمانه‌زنی‌ها دو نام بیش از سایر اسامی مطرح می‌شود که یکی ازآنها سردار محمد رویانیان و دیگری سید رضا موسوی مدیر عامل قشم است. 

در ضمن علی سعیدلو ، فداحسین مالکی، یحیی‌زاده، سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس، مسعود زریبافان، رئیس سابق مجمع باشگاه استقلال و سید مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی و امیدوار رضایی سایر گزینه‌هایی هستند که از بخت برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان برخوردارند
نظرات بینندگان