arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹

کوثری: ملی گراها هميشه مانع حركت‌هاي اسلامي بوده‌اند

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: شاه هنگام فرار از كشور 365 چمدان به همراه داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: شاه هنگام فرار از كشور 365 چمدان به همراه داشت.

محمداسماعيل كوثري در همايش ياران انقلاب در مهديه اين شهر با بيان اينكه تمام اين چمدان‌ها نمي‌توانست حاوي لباس‌هاي شاه باشد اظهار داشت: شاه ثروت كشور را با خود حمل مي‌كرد.

وي بي‌كفايتي شاه در كشور را موجب غارت منابع ملي و ثروت داخلي عنوان كرد و افزود: با انقلاب اسلامي دست منافع‌طلب ابرقدرت‌ها از اين منطقه قطع شد.

كوثري با اشاره به شواهد تاريخي، خاطرنشان كرد: روزانه 6.5 ميليون بشكه نفت از كشور صادر مي‌شد و سهم ايران از اين صادرات تنها 11 درصد بود.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه تصميم گيرندگان سرنوشت ايران دلسوز ملت نبودند، تصريح كرد: فرانسوي‌ها براي ساخت سد لار در جاده هراز ده‌ها ميليون دلار به جيب زدند در حالي كه آب به قطر 1.5 متر از آن هدر مي‌رفت.

وي رشد و توسعه در كشور را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي معرفي كرد و گفت: تعداد سدهاي ساخته شده پس از انقلاب از 13 سد به 90 سد رسيده و اين يك نمونه از دستاوردهاي انقلاب است.

كوثري اراده خداوند را دليل اصلي پيروزي انقلاب خواند و تاكيد كرد: امام (ره) با پشتوانه ملت و به مدد الهي توانست بزرگ‌ترين قدرت جهاني را به‌وجود آورد.

نماينده مردم تهران در مجلس صراحت و قدرت كلام امام (ره) را موجب حيرت تمام سياستمداران اعلام كرد و بيان داشت: متكي بودن امام (ره) تنها به نيروي الهي و عدم تكيه به شرق و غرب حيرت جهاني را به همراه داشت.

وي به بصيرت و هوشياري امام (ره) در مقابله با توطئه‌هاي برخي ملي‌گراها اشاره كرد و افزود: كساني كه در عرصه به عنوان ملي‌گرا حضور مي‌يافتند در واقع هميشه مانع حركت‌هاي اسلامي بوده‌اند.

كوثري با اشاره به حضور افراد مختلف خارج از كشور مانند بني‌صدر، ابراهيم يزدي، سازگارا و قطب‌زاده به عنوان حاميان ظاهري امام (ره) در نوفل لوشاتو در فرانسه، تصريح كرد: امام (ره) از اهداف واقعي اين افراد آگاهي داشت.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه ابراهيم يزدي جاسوس صد درصد آمريكا و دبيركل نهضت آزادي است، خاطرنشان كرد: ابراهيم يزدي در آن موقع خود را سخنگوي امام (ره) در نوفل لوشاتو به خبرنگاران معرفي كرد و امام (ره) متوجه اين حربه شد و اعلام كرد «سخنگويي ندارد».

وي ادامه داد: پس از انقلاب اين مدعيان كه هر كدام به وسيله مردم در مسئوليتي قرار گرفتند به نحوي به حكومت خيانت كردند.

كوثري توطئه اين افراد را تمام نشدني توصيف كرد و گفت: هنوز افرادي مانند سازگارا در ماهواره‌ها عليه نظام شعار مي‌دهند.

نماينده مردم تهران در مجلس بصيرت امام (ره) و ايستادگي مردم را عامل مهم پيروزي برشمرد و خاطرنشان كرد: اگر هوشياري امام (ره) نبود انقلاب در روزهاي نخست سقوط مي‌كرد.

وي تصميم‌گيري امام (ره) در لحظه‌هاي حساس را از درايت ايشان ذكر كرد و بيان داشت: امام (ره) با درايت خود توانست با كمترين خسارت بزرگ‌ترين پيروزي را نصيب ملت كند.

كوثري صدور انقلاب به جهان را از هدف‌هاي امام (ره) بيان كرد و افزود: اين هدف با حاكميت تفكر ديني در دنيا محقق مي‌شود.

نماينده مردم تهران در مجلس پيروي از اهداف و آرمان‌هاي امام (ره) را موجب تداوم ارزش‌هاي انقلاب دانست و تصريح كرد: ايجاد بصيرت و هوشياري در نسل حاضر لازمه تحقق اين امر است.
برچسب ها: کوثری
نظرات بینندگان