arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۰۰۰۲
تعداد نظرات: ۱۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
گزارش لحظه به لحظه از قرعه‌کشی جام جهانی برزیل؛

ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم گروه شد + برنامه بازی های ایران

32 تیم صعود کرده به جام جهانی در حالی امروز (جمعه) منتظر مشخص شدن گروه بندی این رقابت‌ها هستند که کارشناسان، پیشکسوتان و رسانه‌های ورزشی در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی داشته و درباره هم گروه شدن تیم‌ها با یکدیگر گزارش‌های متفاوتی منتشر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 19:30 امروز (جمعه) آغاز می شود.

به گزارش «انتخاب»، در ادامه گزارشی لحظه به لحظه از مراسم قرعه کشی جام جهانی در زیر می آید:

گروه A: برزیل، کامرون، مکزیک، کرواسی

گروه B: اسپانیا، شیلی، استرالیا، هلند

گروه C: کلمبیا، ساحل‌عاج، ژاپن، یونان

گروه D: اروگوئه، ایتالیا، کاستاریکا، انگلیس

گروه E: سوئیس، اکوادور، هندوراس، فرانسه

گروه F: آرژانتین، نیجریه، ایران، بوسنی

گروه G: آلمان، غنا، آمریکا، پرتغال

گروه H: بلژیک، الجزایر، کره‌جنوبی، روسیه

برنامه بازی های ایران:

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی 26 خرداد به مصاف نیجریه می‌رود.

پس از انجام قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی بیستم برنامه‌ی این رقابت‌ها نیز اعلام شد و به این ترتیب تیم ایران زمان بازی‌های خود را نیز شناخت.

ایران که در گروه شش رقابت‌ها باید با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی روبه‌رو شود باید در روز نخست 16 ژوئن (26 خرداد) در شهر کوریتیبا و در ورزشگاه دا بایکسادا به مصاف تیم ملی نیجریه برود.

6 روز بعد ایران در ورزشگاه استادیو مینیرو شهر بلوهوریزونته به مصاف آرژانتین و مردان سابیا خواهد رفت و سرانجام بازی آخر ایران نیز 25 ژوئن (4 تیر) در شهر سالوادور و ورزشگاه فونته نوا برابر بوسنی خواهد بود.

لحظه به لحظه با قرعه کشی جام جهانی 2014

20:27 برزیل، اسپانیا، کلمبیا، اروگوئه، سوییس، آرژانتین، آلمان و بلژیک سرگروه‌های هشت‌گانه شدند.

20:20 ژروم والکه دبیرکل فیفا برای آغاز مراسم قرعه‌کشی روی صحنه آمد. قرار است فابیو کاناوارو گوی‌های گلدان سه جایی که تیم ایران هم در آن قرار دارد را از گلدان‌ها خارج کند.

20:15 پله اسطوره فوتبال برزیل در سخنانی کوتاه در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی بیستم عنوان کرد به یاد دارم که چگونه قلب پدرم شکست، زمانی که برزیل در خانه قهرمان جهان نشد. آن خاطره و خاطره‌های دیگری را از جام‌های جهانی به یاد دارم. اینکه تماشاگران پای رادیو نشسته بودند و خبر شکست برزیل را در دیدار پایانی ببیند. نمی‌خواهم فرزندان‌مان سال آینده دوباره شاهد چنین صحنه‌هایی باشند.

20:13 تیم ویکری خبرنگار بی‌بی‌سی در گزارشی، تیم‌هایی که در گروه H حضور خواهند داشت را "خوش شانس" دانسته و گفته این تیم‌ها به دلیل انجام بازی‌هایشان در شهرهای خوش آب و هوا مثل ریو، بلوهوریزونته و سائوپائولو خوش شانس هستند.

20:10 اشکان دژاگه هافبک تیم ملی ایران پیش‌بینی کرده که ایران با تیم‌های انگلیس، آلمان و غنا هم‌گروه خواهد شد.

20:06 به‌به‌تو ستاره برزیل در جام جهانی 94 به همراه مارتا بهترین بازیکن زنان فوتبال دنیا به همراه نماد بازی‌ها روی صحنه حاضر شدند و برای حضار سخنرانی کردند. مارتا گفت: فولکو، نماد جام جهانی پیوند دهنده‌ی فوتبال و اکولوژی برزیل است.

به‌به تو نیز گفت: فولکو بچه‌ی فوق‌العاده‌ای است که برای بزرگ شدنش کار فوق‌العاده‌ای صورت گرفته است.

20:02 رونالدو دیگر سخنران مراسم بود. آقای گل جام جهانی 2002 و بهترین گلزن تاریخ این رقابتها در سخنانی کوتاه عنوان کرد گل زدن اگرچه کاری لذت بخش و در عین حال دشوار است اما در مقایسه با کاری که در سالهای گذشته در ارتباط با سازماندهی جام جهانی داشتم قابل مقایسه نیست و می‌توانم اینطور بگویم که همگان سال آینده بهترین جام جهانی تاریخ را شاهند خواهند بود.


20:00 پس از تحویل جام توسط دل‌بوسکه، صحنه‌هایی از 32 تیم راه یافته به جام جهانی پخش شد که گل رضا قوچان‌نژاد به کره‌جنوبی هم در صحنه پخش تصویر تیم ملی ایران نشان داده شد.

19:57 دل‌بوسکه سرمربی تیم قهرمان جام جهانی 2010 کاپ جام جهانی را روی سکو آورد و به صورت نمادین در اختیار میزبان قرار داد.

19:55 بلاتر رییس فیفا گفت که وقتش رسیده بود که جام جهانی به کشور فوتبال بازگردد. روسف نیز گفت که کسی جام جهانی 2014 را فراموش نخواهد کرد.

19:50 پخش تصاویری از جام‌های جهانی گذشته از سال 1930 تاکنون بخش بعدی این مراسم بود.

19:42 سپ بلاتر به همراه دیلما روسف رییس جمهور برزیل روی استیج حاضر شدند و به سخنرانی پرداختند. بلاتر از حضار خواست به احترام نلسون ماندلا به صورت ایستاده یک دقیقه سکوت کنند.

19:37 پس از آغاز مراسم با صحبت‌های مجریان، خواننده‌های محلی برزیل به اجرای برنامه‌های ویژه پرداختند.

19:34 در شروع مراسم تصاویری از نلسون ماندلا رهبر فقید افریقای جنوبی پخش شد. ماندلا دیشب در 95 سالگی درگذشت.

19:32 پله به عنوان آخرین مهمان وارد سالن شد.

19:27 مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان سابق تیم ملی ایران می‌گوید اگر سوییس همگروه ایران باشد بهتر خواهد بود. او گفت: راه راحت وجود ندارد. هر گروهی باشیم سخت است. اما مردم دوست دارم با تیم‌های بزرگ مثل آلمان یا برزیل همگروه باشیم. اگر قرار است بازنده باشیم بهتر است با برزیل بازی کنیم و ببازیم نه به سوییس یا کلمبیا.

18:56 در سالن اصلی محل برگزاری قرعه‌کشی، آهنگ آرامی در حال پخش است و رفته رفته مهمانان در جایگاه خود مستقر می‌شوند.

18:54 دیلی میل اعلام کرده که سرمربی بوسنی نتوانسته خودش را به برزیل برساند. او تنها سرمربی‌ای است که نتوانسته به خاطر جا ماندن از پرواز به برزیل سفر کند

18:40 یواخیم لوو گفت که از حضور در برزیل خوشحال است. او می‌گوید شرکت در مراسم قرعه‌کشی "اوج هیجان" اوست.

18:26 آندرس اینیستا بهترین بازیکن جام جهانی قبلی می‌گوید باید انگلیس را جدی گرفت چون به گفته او آنها تیم قدرتمندی را تشکیل داده‌اند.

18:24 تیم کیهیل بازیکن میانی تیم ملی استرالیا امیدوار است امشب همزمان با تولد 34 سالگی‌اش قرعه‌ی خوبی نصیب تیم ملی کشورش شود.

18:07 توئیتر فیفا در صفحه خود نوشته بازیکنان نامدار فوتبال دنیا نظیر جف هورست، زیدان، کافو و کاناوار توپ مخصوص جام جهانی، برازوکا را امتحان کردند.

18:02 فرناندو هیرو کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا گفت که حاضر است روی قهرمانی تیم ملی کشورش در جام‌جهانی پیش‌رو شرط ببندد.

17:57 یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی امریکا: فارغ از اینکه با چه تیم‌هایی همگروه شویم ما در مرحله گروهی برابر هر سه تیم با 100 درصد توان ظاهر می‌شویم.

17:46 بلاتر می‌گوید ساعاتی پیش از قرعه‌کشی، او هم مانند همه هواداران فوتبال در دنیا منتظر مشخص شدن گروه‌های جام جهانی است.

17:27 چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است با فضایی که او از برزیل در طول رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها دیده مطمئن است که این جام جهانی به رقابتی "فراموش ناشدنی" تبدیل می‌شود.

17:24 فیلیپ اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل، اسپانیا را شانس نخست قهرمانی در جام جهانی می‌داند. او می‌گوید اسپانیا قدرتمندتر از برزیل است.

17:01 کریستیانو رونالدو نامزد دریافت توپ طلای جهانی می‌گوید اسپانیا، برزیل و آلمان مدعی قهرمانی در جام جهانی است. او همچنین امیدوار است تیمش با این تیم‌ها همگروه نشود.

16:50 فابیو کاناوارو کاپیتان تیم قهرمان ایتالیا در جام‌جهانی 2006 گفت: من قبلا با ایکر کاسیاس گفته بودم که نسل فعلی اسپانیا بازیکنان بسیار با استعدادی دارد اما آنها باید بیاموزند که برای به دست آوردن موفقیت‌های بزرگ به "جنگندگی" بیشتری نیاز دارند.

16:47 لوتار ماتئوس رکوردار 25 بازی در جام جهانی که اکنون در برزیل به سر می‌برد می‌گوید آلمان یا این دوره قهرمان می‌شود یا هیچ وقت.

16:42 روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس گفته که هراسی از رویارویی با تیم‌های بزرگ ندارد.

16:35 33 درصد از مخاطبان بی بی سی به قهرمانی تیم ملی برزیل در جام جهانی رای داده‌اند. بعد از اسپانیا، تیم‌های آلمان و آرژانتین از نظر مخاطبان بی‌بی‌سی شانس‌های بعدی قهرمانی هستند. 0.6 از مخاطبان بی‌بی‌سی معتقدند ایران بالاتر از فرانسه، مکزیک، امریکا و تیم‌های آسیایی شانس قهرمانی دارد. بنا به پیش‌بینی مخاطبان این شبکه، ایران شانس دوازدهم قهرمانی در این رقابت‌هاست.

16:30 عادل فردوسی‌پور گزارشگر معروف سیما در پیش‌بینی‌اش از همگروه‌های ایران به ایسنا گفت: دوست دارم ایران در گروه قدرتمندی باشد. مثلا اگر با اسپانیا و انگلیس هم‌گروه باشیم خیلی خوب خواهد بود. فکر می‌کنم بتوانیم با انگلیس بازی پایاپایی انجام دهیم.

16:05 وحید هاشمیان بازیکن کلیدی ایران در راه صعود تیم ملی به جام جهانی 2006 ساعاتی پیش از شروع مراسم قرعه‌کشی به ایسنا گفت که تفاوتی نمی‌کند که سرگروه ایران چه تیمی باشد چون هر هشت تیم، مجموعه‌های قدرتمندی هستند. او همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد همگروهی با سوییس برای ایران خوب خواهد بود گفت که مطمئنا سوییس یکی از قدرت‌های این مسابقات خواهد بود.

15:48 زین الدین زیدان آرزوی عجیبی دارد. اسطوره فوتبال فرانسه در نشست خبری ابراز امیدواری کرد تیمش در گروهی سخت قرار گیرد تا اتفاقی که در سال 2002 و 2010 برای خروس‌ها رخ داده تکرار نشود. زیدان همچنین از همگروه شدن با برزیل استقبال کرده است.

15:14 یاهو اسپورت اعلام کرده پله نقشی در برداشتن گوی‌ها در زمان قرعه‌کشی برعهده نخواهد گرفت.. او گفته از ترس همگروه شدن برزیل با تیم‌های دشوار حاضر به حضور در این مراسم نیست. رسانه‌ها پس از این تصمیم به پله لقب "بدشگون" داده‌اند.

15:01 روزنام باسک اسپانیا، تیم ملی ایران را بهترین تیم آسیایی در جام جهانی پیش‌بینی کرد.

14:46 سایت اینترنتی روزنامه اشپیگل ابراز امیدواری کرده که آلمان در گروهی قرار بگیرد که تیم‌های ایران، بوسنی و الجزایر در آن حضور داشته باشند. این رسانه‌ی آلمانی کارلوس کی‌روش را ستاره ایران در جام جهانی معرفی کرده است.

14:39 رونالدو، ستاره برزیل در جام جهانی 2002 پیش‌بینی کرد که نیمار ستاره جام‌جهانی پیش‌رو باشد. او همچنین گفت برای برزیل نباید فرق کند که با قرعه‌ی آسانی روبه‌رو می‌شود یا قرعه‌ی سختی.

14:05: روزنامه دیلی‌تلگراف اعلام کرده که کارلوس کی‌روش به احتمال زیاد پس از جام جهانی با تیم ملی ایران خداحافظی می‌کند.

13:58: سایت اینترنتی روزنامه دیلی میل اقدام به معرفی تیم ملی ایران کرده و لحظه درخشان فوتبال ایران را پیروزی برابر امریکا عنوان کرده است.

13:32: یاهو تصویری از نلسون ماندلا رهبر فقید افریقای جنوبی از زمان حضورش در مراسم افتتاحیه جام جهانی قبلی منتشر کرده است. ماندلا شب گذشته در سن 95 سالگی درگذشت.

13:27: فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی روسیهگفت که اگر تیمش به یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند تیمش به یک "موفقیت بزرگ" دست پیدا کرده. او همچنین شانس ایتالیا برای قهرمانی در برزیل را بالا دانست.

13:08: سپ بلاتر که در برزیل به سر می‌برد ساعاتی پس از درگذشت نلسون ماندلا با ارسال پیامی درگذشت رهبر انقلاب آفریقای جنوبی را تسلیت گفت.

13:03: فیفا نحوه رودرویی تیم‌ها را با توجه به سیدبندی اعلام کرد که بر این اساس نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با یک تیم اروپایی خواهد بود.

12:44: شبکه اسکای اسپورت ایتالیا در فاصله حدود هشت ساعت تا شروع قرعه‌کشیپیش‌بینی کرد که ایتالیا در جام‌جهانی با ایران، بلژیک و اکوادور هم‌گروه شود.

12:17: دانیل داوری دروازه‌بان تیم ملی ایران درگفت‌وگو با سایت بوندس‌لیگا ابراز امیدواری کرد که با درخشش در تیم باشگاهی‌اش، براونشوایگ وظیفه حفظ دروازه ایران در جام‌جهانی را بر عهده داشته باشد.

12:08: اوتمار هیتسفلد سرمربی تیم ملی سوییس ابراز امیدواری کرد که تیمش در جام جهانی با ایران، الجزایر و یونان همگروه شود.

11:17: سایت فیفا در گزارشی از وضعیت تیم ملی ایران نوشت که کارلوس کی‌روش در برزیل روی کار تیمی ایران حساب کرده است. این سایت سید جلال حسینی و رضا قوچان نژاد را دو ستاره ایران در برزیل عنوان کرد.

10:35: کارلوس کی‌روش که برای حضور در مراسم قرعه‌کشی به همراه دبیرکل فدراسیون فوتبال به برزیل سفر کرده گفت که امیدوار است تیمش با پرتغال و یونان که از سرمربیان پرتغالی استفاده می‌کنند، همگروه نشود.

3:16: فیفا رقم پاداش تیم‌های صعود کرده به جام جهانی را اعلام کرد. ایران در مجموع 9/5 میلیون دلار به خاطر حضور در برزیل از فیفا دریافت می‌کند.

3:14: ویسنته دل‌بوسکه سرمربی مدافع عنوان قهرمانی گفت که برای او تفاوتی نمی‌کند که اسپانیا با چه تیم‌هایی همگروه می‌شود.

3:06: یورو اسپرت در گزارشی تیم ملی ایران را تیمی منسجم، منظم و تدافعی توصیف کرد.

3:01: سایت فوکوس آلمان در گزارشی مفصل به وضعیت تیم ملی ایران پرداخته و نوشته تیم ایران در آرزوی رسیدن به دور دوم جام جهانی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۳۳
غیر قابل انتشار: ۵۳
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
206
94
خواب مرحله بعد رو هم نمیبینیم دیگه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ثانیه یک پای مسی رو میشکونیم .تمام.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
از دوستان بعدی که می خواهند نظر بدهند خواهش می کنم که نظر تکراری ندید
ناشناس
| INDIA |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
شک نکن نیجریه رو میکوبیم! با روحیه میریم جلو از آرژانتین کم گل میخوریم و بعد با اعتماد به نفس بالاتر بوسنی رو میترکونیم.
F.Z
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
کاملا مخالفم....مطمئن باش صعود خواهیم کرد...حالا میبینی....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
ما محمد نوری رو داریم.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
132
92
آخ جون مسی قربونش بشوم
پاسخ ها
فری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
اشقم ایتالیا..راستی مسی ول کنید کفاشیان رو بچسبید...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
پائولو مالدینی که اونهمه براش قربون شویدید یه لبخندم به جماعت نزد. حالا نوبت مسیه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
فقط کریس رونالدو!!!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
48
109
گـرتـ بـیـل :|
پـیـتـر چـکــ :|
زلاتـان اِبـرام هـَویـج :|
هـاشـم بـیـگـ زادهـ =)))))
پاسخ ها
فرجام
| UNITED STATES |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
چيه.از محمد نورى كه بدتر نيست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
امید عالی شاه :/
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
هيچ كدوم از اينايي كه گفتي تيماشون تو جام جهاني نيستن
احسان72
|
-
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
22
194
زنده باد ايران.حيف از اين همه پول كه ..... فوتباليستها ميكنند.يكي از دلايل ركود اقتصادي ورزش بي در و پيكر فوتباله. اين همه اسطوره سازي كاذب نكنيد با پول بيت المالي كه حق مردم بدبخته.
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
شما بخشی بگید بشه با 100 میلیارد تومان برای چند لحظه دل مردم شاد کرد ؟ چه پیر چه جوون چه پول دار چه بی پول ؟

حق همین فوتبال بدیم خودش چیز زیادی از ما نمی خواد حدود 35 میلیارد تومان برای حضور در جام جهانی پول از فیفا می گیریم .
احسان72
| - |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
جك نگو برادر سعيد،فكر ميكني ايران هر روز ميره جام جهاني با خودش34 ميليارد مياره.بعدش هم تو خودت هزينه ي سالانه تيمها و مربيان وبازيكنان وبليطهاي هواپيماهاشون و پزشكاشون و..... رو حساب كن بعدش سود مفيد فوتبال رو هم حساب كن همه چيز دستت مياد فقط يه كوچولو فكر كن.
habib
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
سهم منو از 100 ميليارد بديد ازدواج كنم.حدود 1ونيم ميليارد سهمم ميشه...قول ميدم تا اخر عمر بخورم وبياشامم و اصرافم نكنم...
فرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
دادا احسان بد نیست یه کم وطن پرستی رو توی خودت تقویت کنی ...همین که به جام جهانی راز پیدا میکنیم کلی افتخاره...آفرین
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
9
23
خیلی هم خوب
کمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
34
16
بهترین بازی رو داریم مرسی خیلی ممنون کریس رنالدو دوست دارم
علی
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
9
61
امیدوارم صعود کنیم . . .
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
13
36
خوب شد که با آرزانتین هم گروه شدیم
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
8
47
به هر حال گروه سختی هست
امیدوارم ایران ابروداری کنه .
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
27
76
مِسی کیه بابا؟! ما روحانی رو داریم :))
[پاقدمِ روحانی، رفتیم جامِ جهانی. یادتونه؟]
پاسخ ها
انصاف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
شاید در هلند اینجوریه که یک شبه بدون هیچ زحمتی تیم ملی شون نتیجه می گیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
13
15
چه خوب بامسى دست میدیم
میرویم به مرحله بعدامیدوارم
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
6
32
میریم بالا
سیاوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
41
7
چه بدشد خیلی ناراحت شدم گروه مزخرفی داریم اگه ایران ببازه آبروش میره
مهربان توسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
45
15
کاش بجای بوسنی هلند یا پرتغال به ما میخورد !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
که بشیم مثل عربستان 2006؟
بابا بیخیال باید بتونبم فقط آبرو داری کنیم...
صفایی کوهنجان شیراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
57
23
من برای سربلندی و پیروزی تیم ملی ایران دعا می کنم زنده باد ایران و ایرانی امیدوارم در برزیل پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورید و دل رهبری و مردم ایران را شاد کنید .
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
همه میدونیم منفی ها بخاطر چیه:))))
Mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
21
80
ﻣﺴﯽ ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺳﯿﺪ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻫﺎﺷﻢ ﺑﯿﮏ ﺯﺍﺩﻩ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﺑﮕﯿﺮﻩ
پاسخ ها
انصاف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
یکی از عوامل شکست ایران شماها هستید که با این جوک های بی مزه روحیه بازیکنان را خراب می کنید
ناشناس
| NETHERLANDS |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
چی میگی انصاف ؟؟؟
یعنی اگه این جک ها نبود ، ایران قهرمان جهان میشد ؟؟؟
این اندک شادی هم که مردم ما دارند میخواهید جلوشو بگیرید ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
16
65
هاشم بيگ زاده: مسي را نميشناسم
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
9
37
من فکر می کنم شانس صعود ایران از 50 درصد بیشتره. چون هم تیمی قوی مثل آرژانتین هست که ازش بترسیم و سفت و سخت خودمون رو آماده کنیم، هم تیمایی مثل نیجریه و بوسنی که نتیجه گرفتن مقابلشون دور از ذهن نیست. فقط امید ، همت ، توکل.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
مطمئن باش صعود میکنیم....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
26
42
ملت ایران این هشت سال اونقد بدبخت بیچاره شدن که دیگه شوقی واسه جام جهانی نمونده !!!!!!!!!!
تایخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
13
22
تایخ اتمام بازی ایران و قرارداد کیروش معلوم شد.
4 تیر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hamidreza
|
UNITED STATES
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
6
18
پیش بینی میکردم با آرژانتین همگروه بشیم
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
2
19
بلههههههههه.
ایشاله که میبریم.
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
17
52
خبر مهم : هم اکنون مسی از ترس هاشم بیک زاده از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
16
57
موجی از وحشت آرژانتین را فراگرفت؛هاشم بیگ‌زاده می‌آید
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
14
52
مسی پس از مراسم قرعه کشی: در حالی که در سجده شکر بود و اشک از چشمانش سرازیر شده بود گفت هیچگاه تصور نمیکردم روزی بتوانم در مقابل هاشم بیک زاده بازی کنم ، خدا را شاکرم که چنین لیاقتی را به من داده است
شهرام 57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
9
22
روایت است تا قبل از انتخاب بوسنی ، کیروش استعفای خود را به نبی داده . پس از انتخاب بوسنی گفته یه کم صبر کن روش فکر کنم .
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
13
48
ک.رونالدو: همین الان تو صفحه ی رسمیش نوشت: من به مسی حسادت میکنم چون اون سبیل های کاپیتان ممد نوری رو از نزدیک میبینه
شهرام 57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
7
13
روایت است تا قبل از انتخاب بوسنی ، کیروش استعفای خود را به نبی داده . پس از انتخاب بوسنی گفته یه کم صبر کن روش فکر کنم .
الناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
13
17
این همه خرج این فوتبال میکنن اونوقت میرن ابرومونو جلو مسی میبرن بعد برمیگردن با افتخار واسه دوره بعد پول دوبرابر طلب میکنن
پاسخ ها
ّF
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
همین که به جام جهانی راه پیدا میکنیم خودش کلی افتخاره...آره آبجی
مملی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
49
18
میریم با خفت بر می گردیم
پاسخ ها
انصاف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ایرانی واقعی اهل خفت نیست می رویم و اگر ایرانی باشیم با افتخار از انجام بازی های خوب بر می گردیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
6
27
جالبه من هم وقتی شنیدم گفتم خواب مرحله بعد رو هم نمیبینیم ولی گفتم باز خوبه که مقابل مسی بازی می کنیم. به نظر شما این بار کی با لگد میره توسرو صورت مسی؟
جای کعبی خالیه.
گنج خانلو از سجاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
5
16
ایول ایول.از یه جهت خیلی خوب شد با ارژانتین افتادیم از جهت دیگه حیف شد با پرتغال و کاپیتان کریس نتونستیم همبازی بشیم.به هر ترتیب برای پیروزی ایران و صعود به 8 تیم اول دعا میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
8 تيم نه. 16 تيم
مهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
19
15
باز هم این مسی قرازه او مد
هیچ کس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
4
15
البته بد نشد هر چند که اگه مثل کره و ژاپن سر گروه کلمبیا یا بلژیک میشد بهتر بود . اما به نظر من به جز آرژانتین دو تیم دیگه یعنی بوسنی و نیجریه زیاد هم شاخ نیستند. و با تدبیر کی روش و از همه مهمتر اردو و بازی تدارکاتی خوب میتونیم به عنوان تیم دوم از گروه پشت سر آرژانتین صعود کنیم و در مرحله بعد احتمالا به سویس یا فرانسه بخوریم اما در کل قرعه ی بدی نبود هم تقریبا آسون و هم به دلیل آرزانتین جذاب.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3
65
عجیبه که تیمهای همگروه ما هم خوشحالند و


ما هم خوشحالیم!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3
50
با برنامه ریزی مشابه والیبال می توان به مرحله بعد رفت. مگر چمونه؟!
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
15
7
باید افتخار هم کنیم حدقل به هندوراس نمیبازیم

من این را میگذارم به حساب شانس شبحی
پاسخ ها
F.Z
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
منم موافقم...
کیانوش مطهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
2
23
با سلام آرزوی صعود تیم ملی به مرحله بعد
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3
14
گوروه متعادلی است هرچه باشد جام جهانی قرار نیست
که با تیم هایی مثل مالدیو بازی کنیم که در آن صورت حضور درآن افتخار نبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
30
11
مگر انتخاب سایت ورزشی است که این خبر ها را میگذارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
انتخابه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
حق با شماست سایت انتخاب اعلام کند که یا سایت ورزشی است یا سایت سیاسی اجتماعی که ما تکلیف خود را بدانیم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
من که از این به بعد میرم تو سایت الف نظر میدم هم منفی را برای نظرات برداشتند هم تیتر یک هایشان واقعا ارزش دارد
مدیر پایگاه یعنی فقط مثبتا بمونه؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
اره دیگه انتخاب جان هر منفی توهین به شخص نظر دهنده است میخوای یک نظرسنجی هم تو سایتت بذار از کاربرات بپرس.
مدیر پایگاه منفی یا مثبت توهین به شخص نظر دهنده نبوده بلکه بیانگر موافقت یا مخالفت با نظر شخص نظر دهنده می باشد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
تازه اونجایی که مینویسید "انتخاب" نظراتی را كه حاوی توهین است، منتشر نمی کند این را هم اضافه کنید که لطفا نظر تکراری ندید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
به نظرم ترتیب نظرها را به جای تاریخ ارسال بر اساس تعداد مثبت ها کنید
عظیم 65
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
22
18
اگه کسی فکر میکنه که ایران میتونه بوسنی رو ببره سخت در اشتباهه!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
زیادم وطمئن نباش
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
22
10
عشق است آلمان...
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
دمت گرم
همین آرژانتینی که اینقدر گندش میکنین با همون مسی 4-0 به آلمان باخت
عشق است آلمان
پدرام شهسواری
|
UNITED STATES
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
7
19
مسی وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تیم دوم میریم بالا
احسان72
|
-
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
15
10
از انتخاب ميخوام كه كمتر به ورزش فوتبال و بيشتر به بقيه ورزش ها بپردازه كه محبوبيت اين مفد خورها الكي زياد نشه و جوونهامون هوايي اين ورزش كم فايده و پر ضرر بشن و از درس و علم و كار بيافتند.تا ميتونيد از فوتبال ايجاد تنفر بكنيد.
MHM
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
35
6
خداییش دیگه فردوسی پور شورش را در آورده و فکر میکنه خیلی خیلی حالیشه اون از اول برنامه مه میکه روند پیچیده که هیچکی نفهمید اون از اونجا که جلو کاپیتان تیم ملی میگه اکه به المان وپرتغال خوردیم بریم انصراف بدیم و اونم که هزار بار میگه فرا منشوری و.....

همیشه به ایران وایرانی خوشبینم
دانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3
21
کار خیلی سختی پیش رو داریم ولی صعود هم ممکن است.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3
10
سلام و شب بخیر به همه ی هموطنان عزیز
امروز تو تمام دنی دیگه فوتبال فقط یک ورزش نیست فوتبال یه ابزاری شده تا ما باهاش بتونیم فرهنگ اعتقادات و آرمانهای خودمون رو به مردم دنیا معرفی کنیم و ما هم نباید از این قافله عقب بمونیم روحیه ی جنگندگی ما ایرانی ها در شرایط سخت و تاریخ و پیشینه ی ایران باید در نحوه ی تک تک بازیکنای تیم ملی نهادینه بشه صرف اینکه بریم چند تا بازی بکنیم و برگردیم ملاک نیست ملاک ما و همه ی مردم دنیا از این کار اینه که در کنار این بازی ها خودشون و آرمانهاشون رو با این ورزش به بقیه ی مردم دنیا نشون بدن
Mehdi
|
NETHERLANDS
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3
44
مسی نگران نباش آن بازیکنی که با لگد میرفت تو صورت بازیکنا اکنون رفته است. کامنت به سبک ظریف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
19
25
و در تاریخ 5 تیر صبح علی الطلوع با 20 گل خورده و صفر گل زده و صفر امیتاز از در عقب به کشور برخواهند گشت تا 8 میلیون دلاری که فیفا برای صعود در مرحله اول مسابقات را که برای تمام تیم ها نیز صادر کرده را ... نوش جان کنند و هی بیان در برنامه های ورزشی و بهانه شکست ها رو تعریف کنند و در دل به ریش مردم بخندند و ..... این دایره همواره میچرخد و میچرخد و میچرخدو و ......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
احسنت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
بابا ای ول زدی تو هدف این همه نظر یک طرف مال تو هم یک طرف خیلی با حال بود
پیام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
8
48
قرعه مون خوبه ولی حیف صدا و سیما زهره مارمون کرد با این نمایشه قرعه کشیشون . با این کارا خواستن چیو ثابت کنن اینکه تا حالا خانوم بی حجاب ندیدیم ؟!!! این از قرعه کشیشون اون از افتتاحیه المپیک حالا ببینیم افتتاحیه جام جهانی رو اصلا نشون میدن !!!!
واقعا برای فرهنگمون متاسفام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
فرهنگ ما خیلی هم خوبه بهتره سلیقه ای عمل نشه
سایه
|
BRAZIL
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
7
20
حیف شد ما اینجا آماده شده بودیم برای رویارویی ایران و برزیل و البته شکست برزیل!
پاسخ ها
F.Z
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
ناراحت نشو...با برزیلم روبرو میشیم و.......با شکست محیبی بر میگردیم
اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
4
11
امیدوارم با برنامه ریزی مناسب فدراسیون و انجام مسابقات تدارکاتی تیم به آمادگی لازم برسد* به امید موفقیت تیم ملی ایران
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
3
13
بازی تدارکاتی خوب+ تقویت روحیه بازیکنان داخلی+ تکیه بر تجربیات و حرفه ای گری بلژیونرها+تفکرات کی روش+برنامه ریزی صحیح=بازی آبرومندانه و امید به صعود به دور بعدی
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
5
29
دوئل هاشم بیک زاده و مسی دیدن داره
محی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
3
8
فقط توقع بیجا ایجاد نکنید که بعد جام جهانی کل تیم رو کن فیکون کنید. کیروش در هر صورت بعد این بازی ها هم باید حفظ بشه اگر در فکر سرمایه گذاری برای آینده هستیم...
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
4
9
ما اشکان اندو جواد و مسعود رو در خط وسط داریم و البته قوچی رو در جلو وسید جلال رو در دفاع، نمیگم صعود میکنیم اما طوری ظاهر خواهیم شد که با احترام حذف بشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
14
14
"هاشم بيك زاده رو چكار كنيم ؟"
كابوس مسي از امشب
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
6
9
الان اونا دارن حال میکنن ایرانم تو گروه هست.هرجی هست اونا قوی تر از ایرانن.ایشالا نتیجه خوب بگیره فقط
دیگو مارادونا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
37
9
به بازیکنان ایران هشدار می دهم مراقب ساق های مسی باشید .ما مسی و جلوی برزیل و اسپانیا و هلند نیاز داریم. یه ارزانتنیه دو اتیشه
ناشناس
|
-
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
1
3
انقدر از هاشم بيك زاده مي گيد از همين الان روحيه اين بنده خدا رو خراب مي كنيد اونم اين بازيكن خيلي خوب و جنگنده.كه قطعا اين حرفا براي تيم ملي ضرر داره.
ناشناس
|
-
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
1
2
همونطور كه حاشيه تيم ها رو به قهقرا مي بره
حاشيه درست كردن و طنز درست كردن واسه يه بازيكنم آفت تيم مليه.
هاشم بيك زاده از بهترين پيستون هاي چپ ايرانه شك نكنيد منتها اگه شماها بذاريد!هر وقتم آرامش رواني داشته بهترين بازيكن بوده.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
1
1
لازم نیست یکی یکی این خبرها رو بنویسید همه رو خودمون از سیمای ملی دیدیم!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
2
2
تیم ایران از گروه خود حتما" بالا می رود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
2
2
بوسنی و ارژانتین خیلی قویند
یک نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
4
به این میگن شرایط برد - برد !
هم آرژانتیم خوشحاله خورده به ما ، هم ما که خوردیم به آرژانتین :-)
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
1
2
مهم این بازی خودمون بکنیم انشاالله که میریم مرحله بعد مسی کی ما از مسی بهتر داریم
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
1
2
مسی شب مسابقه راهی بیمارستان میشه ایران هم با دل درست بازی میبره
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
1
کی گفته ما نمی تونیم آرژانتین و ببریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
0
ما که تجربه هایی با تیمای نیجریه و آراژانتین در جام جهانی جوانان که تو امارات برگزار شد داشتیم پس پیش به سوی سعود به مرحله یک هشتم واقعا چی میشه
زیوار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
0
خیلی خوبه واقعا گروه ما عالیه از این بهتر نمی شه
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
1
ان شاالله که نیجریه و بوسنی رو میترکونیم مقابل آرزانتین خوب ظاهر میشیم.
فرشید
|
IRAQ
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
1
باز ایران به اما و اگر میوفته حالا میبینیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
3
بچه ها لطفاخوش بدرخشیدوآبروداری کنین و ازهرتیمی بیش از 5 گل نخورین.ایول ایوله ....ایول
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
2
1
مطمئنا ما صعود خواهیم کرد.تنها رقیب ما آرزانتینه که اونم مساوی میکنیم
مسعود
|
SWITZERLAND
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
2
2
من به احساس ناامیدی مطلق اصلا"اعتقادی ندارم.بنابراین تصور می کنم در بازی فوتبال هیچ نتیجه ای مطلقا" قابل پیش بینی نخواهد بود حتی اگر این بازی ایران و آرژانتین باشد.ضمنا" من امید دارم که ایران به مرحله بعد صعود خواهد کرد.ویکی از ضعیفترین تیمها نخواهد بود.بلکه پدیده جام جهانی ایران خواهد بود.
کیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
3
حتی اگه آرژانتین و نیجریه و بوسنی رو ببریم فایده نداره چون قبلش اخلاق و جوانمردی رو بدجوری باختیم.ایران و ایرانی مثل پوریای ولی حتی اگه زمین بخوره سربلنده.کجای تاریخ ورزش و فتوت نامه های ایرانی ذره توهین و بی ادبی و جسارت بوده؟
واقعا متاسفم.
ابران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
2
جالبه سایت انتخاب ادعاش میشه نظرات توهین امیز رو منتشر نمی کنه,تو کامنت های بالا 100 نفر بیک زاده رو مسخره کردند همشون هم چاپ شده,دقیقا نمی دونم منظور از توهین چیه دیگه!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
1
5
ایران به نظر من با امید به خدا صعود می کند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
4
سلام به همگی تیم ما انشالاه به مرحله بعد صعود میکنه
مسعود
|
NORWAY
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
2
5
حیف بیت المال که حروم فوتبال ایران میشه.
نظرات بینندگان