arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹

رحیمی: عدم کناره گیری مبارک در 22 بهمن، توطئه بود!

وی در گفت و گو با تلویریون با اشاره به قطعی شدن کناره گیری مبارک در شب گذشته (شب 22 بهمن) گفتک به نظر من عدم کناره گیری مبارک در شب 22 بهمن، یک توطئه بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون اول رییس جمهور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ وی در گفت و گو با تلویریون با اشاره به قطعی شدن کناره گیری مبارک در شب گذشته (شب 22 بهمن) گفتک به نظر من عدم کناره گیری مبارک در شب 22 بهمن، یک توطئه بود.

رییس مجلس: انقلاب مصر راه خود را پیدا کرده

رئیس مجلس شورای اسلامی پیام راهپیمایی 22 بهمن را پیام همیشگی حضرت امام راحل (ره) در حمایت از مستضعفان و امت های اسلامی دانست .
 
لاریجانی در جمع راهپیمایان یوم الله22 بهمن در قم با اشاره به خیزش اسلامی در کشورهای عربی منطقه بویژه مصر و تونس ، حضورپرشور مردم ایران در این راهپیمایی را موجب دلگرمی مسلمانان منطقه برشمرد.

او علت اصلی قیام مردم مصر و تونس را رهایی از یوغ و تحقیر آمریکا و اسرائیل غاصب دانست و گفت : این صدایی که این روزها در کشورهای منطقه ایجاد شده صدای عدالت خواهی آنان است که نمی خواهند زیر یوغ کشور دیگری باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود : انقلاب مصر راه خود را پیدا کرده و غربی ها باید تسلیم اراده مردم باشند و با کودتا و امثال آن نمی توانند این انقلاب را خاموش کنند.

لاریجانی به برخی شباهت ها انقلاب های ایران و مصر اشاره کرد و گفت : این 2 انقلاب در بسیاری از نقاط مشترک هستند البته برخی نقاط افتراق هم وجود دارد که مهمترین آن حضور رهبری فرهیخته در ایران است که متاسفانه در مصر وجود ندارد هر چند مجموعه گروه ها و نخبگان علاقه مندی به این راه هستند.


احمدی نژاد:  قدرتهای فاسد شیطانی اصالتی ندارند

رئیس جمهور گفت: انقلاب اسلامی امروز نه تنها در ایران بلکه در عرصه بین المللی نیز حضوری شفاف ، اثرگذار و سرنوشت ساز دارد.
 

انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی اثر گذار است

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ آقای احمدی نژاد در سخنان خود در مراسم راهپیمایی22 بهمن گفت: حرکت تاریخ ساز ملت ایران امروز32 ساله و یک سال و یک گام دیگر به اهداف بلند خود نزدیک تر شد.

وی 22 بهمن57 را حادثه ای عظیم در سیر تاریخ بشر به سوی قله های کمال انسانی دانست و گفت: امروز بر همه آشکار شده که انقلاب اسلامی ایران حرکتی برپایه قومیت گرایی ایرانی و یا منافع حزبی و گروهی ، منافع قومی و طایفه ای و حتی حرکتی بر مبنای منافع ملی صرف نبوده است.

رئیس جمهور گفت: این انقلاب بعد از 32 سال برخلاف حرکت های معمول دنیا نه تنها کم فروغ و یا منحرف نشده بلکه پر شورتر ، پرقدرت تر ، زنده و شاداب تر و قوی تر از روز اول است.

توجه به انسان مهم‌ترین وجه انقلاب اسلامی

رئیس جمهور گفت: اولین و مهم‌ترین وجه انقلاب اسلامی توجه به انسان است که هدف تمام پیامبران الهی نیز همین بوده است.

آقای احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن افزود: انقلاب اسلامی نتیجه اندیشه، آرمان و مجاهدت پیگیر و مقاومت ستودنی ملت ایران است.

وی اضافه کرد: حفظ و استمرار انقلاب نیز نیازمند همین اندیشه، آرمان‌ها، ایستادگی و مقاومت است.

رئیس جمهور گفت: همه پیامبران الهی در صدد بودند حقیقت انسان را معرفی کنند و انسان را در مسیر کمال الهی قرار دهند.

وی افزود: انسان تجلی خداوند است و باید تجلی صفات الهی از جمله قدرت، رأفت، رحیمیت، خلاقیت و حاکمیت خدا باشد.

احمدی نژاد گفت: البته این را هم فرموده اند که تجلی این صفات در انسان و نیل به قله کمال، فقط و فقط در سایه عبودیت و توحید امکان پذیر است و خارج از این مسیر محال است انسان به عزت و کمال برسد و تجلی اسمای الهی باشد.

وی افزود: توحید یعنی اینکه هیچ منشأ اثری جز خدای متعال و یگانه وجود ندارد و عبودیت یعنی تسلیم امر خدا بودن و خود را در مسیر مشیت الهی قرار دادن.

رئیس جمهور اظهار داشت: آزادی و کرامت انسان فقط و فقط در مسیر توحید و عبودیت خدای یگانه دست یافتنی است.

انقلاب اسلامی بیداری انسانی را پایه گذاری کرد

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپیمایان 22 بهمن گفت: روشن است که واسطه حرکت انسان در مسیر توحید عبودیت، و حلقه اتصال انسان کامل و راه نورانی، ولایت و امامت است.

آقای احمدی نژاد افزود: همه پیامبران الهی آمده اند تا بشر را با این حقیقت آشنا کنند و هنوز انسان آن گونه که باید شناخته، و استعدادهای الهی انسان آن گونه که باید شکوفا نشده است.

وی گفت: هنوز جز معدودی از بزرگان هستی، کسی طعم حقیقی انسان بودن و تجلی اسمای الهی بودن را نچشیده و هنوز انسان به معنای عمیق و گسترده آن شکوفا نشده است.

رئیس جمهور افزود: آنچه خدای متعال خلق کرده و خواسته است که انسان به آن نقطه برسد، هنوز محقق نشده است.

احمدی نژاد گفت: در طول تاریخ، دنیاپرستان، مکاتب مادی و جریانات فکری و سیاسی، یکی پس از دیگری آمده اند و هر کدام در پی تأمین منافع گروهی و طایفه ای، حقیقت انسان را پایمال کرده اند.

وی افزود: اندیشه مارکسیسم در برابر ما بود که خوشبختانه به تاریخ پیوست و اندیشه سرمایه داری نیز امروز همان کاری را می کند که مارکسیست‌ها کردند؛ یعنی تحقیر و له کردن حقیقت انسان؛ و آن نیز به لطف خدا در حال افول است.

رئیس جمهور گفت: اینها آمدند با تحقیر حقیقت انسان، او را تا مرز سقوط و اضمحلال پیش بردند.

احمدی نژاد افزود: فقر، تبعیض، جنگ، اشغال و چپاول را بر ملت‌ها تحمیل کردند، اما در اوج یأس، در نقطه شکستن همه امید بشر، در نقطه استیلای سیاهی بر همه زمین و بر جامعه بشری، انقلاب اسلامی آمد، امام آمد، ملت بزرگوار ایران با یک لبیک تاریخی و تاریخ ساز به امام پیوست و با انقلاب عظیم خود بیداری انسانی و بیداری جهانی را پایه گذاری کرد و راه احیا و بازیابی کرامت و حقیقت انسانی را پیش روی ملت بزرگ ایران و جامعه بشری قرار داد.

 انقلاب اسلامی متعلق به همه فطرت های پاک

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: وجه اول انقلاب اسلامی ایران احیای کرامت و مأموریت اصلی انسان در جهان است.

آقای احمدی نژاد افزود: وجه دوم انقلاب ما پیگیری آرمان حکومت جهانی سرشار از یگانه پرستی و عدالت است.

وی گفت: بدون حاکمیت عدالت و توحید ، شکوفایی انسان ، برقراری امنیت و صلح ، احیای کرامت انسانی ممکن نیست و همه پیامبران آمدند تا بشر را در مسیر این آرمان هدایت کنند.

رئیس جمهور افزود: عدالت مهم ترین دستور کار انبیاست و پیامبران آمدند آرمان عدالت و توحید و حاکمیت آن را در جهان معرفی کنند تا استعدادهای الهی انسان فرصت بروز یابد.

آقای احمدی نژاد گفت: برپایی حکومت جهانی سرشار از توحید و عدالت و عشق و محبت ، آرمان همه انبیاء بوده است که اگر محقق نشود اساس خلقت انسان و بعثت پیامبران ابتر می ماند.

رئیس جمهور افزود: انقلاب اسلامی آمد و در نقطه مقابل اندیشه مادی منقطع از آسمان قرار گرفت و فریاد توحید و عدالت جهانی سر داد.

وی گفت: امروز بر همه روشن شده است که حاکمیت توحید و عدالت بدون حکومت انسان کامل ، شدنی نیست.

رئیس جمهور افزود: انقلاب اسلامی همگان را به انسان کامل یعنی ذخیره انبیاء الهی دعوت کرد و انقلاب ما در واقع ثمره تلاش و مجاهدت همه انبیاء و اولیاء الهی و مجاهدان و در پی تحقق اهداف و آرمان همه آنهاست.

آقای احمدی نژاد گفت: انقلاب ما متعلق به همه انسان ها و ملت های آزاده و هر فطرت پاک است.

 قدرتهای فاسد شیطانی اصالتی ندارند

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: این انقلاب متعلق به همه انسانها و ملتها و هر فطرت پاکی است که در هر نقطه از عالم حضور دارد.

اقای احمدی نژاد افزود : انقلاب اسلامی ما در متن حرکت عمومی جهان به سمت نقطه موعود و بازگشت انسان به فطرت و آرمان الهی انبیاء و قله کمال انبیاء الهی یعنی حضرت محمد مصطفی (ص) قرار دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه 22 بهمن در حقیقت سرآغاز حکومت الهی بر جهان است گفت: اعتقاد ما به این حقیقت و این اندیشه و آرمان ، یعنی قدرت از آنِ خداست و همه عالم به دست و تحت حاکمیت خداست.

وی اضافه کرد: قدرتهای فاسد شیطانی اصالتی ندارند و به لطف خدا همه آنها رفتنی هستند.

احمدی نژاد افزود : اعتقاد به این آرمان و اندیشه یعنی اینکه حقیقت می آید و توحید و عدالت بر جهان حاکم خواهد شد.

وی گفت: اعتقاد به این‌ آرمان یعنی حرکت مستمر ، نشاط روز افزون ، خستگی ناپذیری ، امیدواری پیوسته و توسعه و تعمیق ایمان پاک و محبت.

رئیس جمهور افزود: هر سال که می گذرد ما یک سال به این آرمان و تحقق این هدف نزدیک می شویم و هر فجر یک گام به جلو و یک تولد جدید است.

 استقرار اولین ایرانی قبل از سال 1400 در فضا

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: احیای خودباوری اولین دستاورد انقلاب اسلامی است که پس از ایران در فاصله ای زمانی در دیگر کشورها دیده شده است.

 آقای احمدی نژاد افزود: استعمارگران و سلطه گران برای تثبیت خود در منطقه در گام اول خودباوری را از ملت ها می گیرند.

رئیس جمهور گفت: انقلاب اسلامی با ایجاد خودباوری باعث شد بار دیگر ملت ایران قدرت و عظمت خود را باور کند.

وی افزود: همه باور داریم که امروز هیچ آرمان و هدفی هر قدر بزرگ ، از دسترس ملت ایران و از دسترس جوانان ایرانی دور نیست.

آقای احمدی نژاد احساس عزت و استقلال را دیگر دستاورد انقلاب اسلامی خواند و گفت: به لطف خدا امروز ایران اسلامی مستقل ترین و عزیزترین ملت های دنیاست.

وی به همبستگی و وحدت قشرهای مختلف جامعه به عنوان دستاورد دیگر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی مرزهای قومی ، قبیله ای و احزاب را در هم شکست و مرزها در ایران زمین براساس توجه به حبل الله و خدای متعال شکل گرفت.

رئیس جمهور پیشرفت های عظیم علمی و صنعتی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز دانشمندان ما در عرصه های مختلف علمی فعالند.

وی گفت: امروز در موضوع هوافضا هم سکوی پرتاب ساخته ایم و هم انواع پرتاب گرها را می سازیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز در فکر پرتاب موجودات زنده به فضا هستیم ، گفت: امروز قادریم انواع ایستگاه های زمینی مدیریت ماهواره را بسازیم.

آقای احمدی نژاد افزود: قبل از سال1400 اولین ایرانی با دستگاه ساخت ایران در فضا قرار خواهد گرفت و در سال آینده موجودات زنده با پرتاب گرهای ساخت کشورمان به فضا می روند.

 ملت ایران راه خود را ادامه می دهد

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع راهپیمایان در میدان‌ آزادی گفت: در نانوتکنولوژی جزو معدود کشورهای اول جهان هستیم.

محمود احمدی نژاد افزود: قبل از این ملت ایران را به پسته، فرش و بعضی از این امور می شناختند که اینها بسیار ارزشمند است.

وی گفت: مسئولان کشور وقتی سفر می کردند از ایران برای همتایان خودشان، پسته یا اثر هنردستی و فرش ایرانی می بردند.

رئیس جمهور افزود: امروز به جایی رسیده ایم که وقتی سفر می کنیم علاوه بر پسته و هنر دستی ایران، یک دستگاه پیشرفته و بسیار مجهز از نانو تکنولوژی و پیشرفت های فناوری ایران را به عنوان سوغات ایران هدیه می دهیم.

احمدی نژاد گفت: در موضوع هسته ای، همه مستکبران عالم که از پیشرفت ملت ایران به عنوان پیشقراول و خط شکن آزادی ملتها می هراسیدند، تلاش کردند تا ملت ایران به قله هسته ای دسترسی پیدا نکند.

وی افزود : امروز شما می دانید، دنیا هم می داند، همه چرخه (سوخت هسته ای) از صفر تا 100صد در اختیار دانشمندان و جوانان ایران زمین است.

رئیس جمهور گفت: آنها همه توانشان را بسیج کردند که مانع از رسیدن ما به قله شوند، اما شکست خوردند و امروز هم دو راه در برابر آنهاست.

احمدی نژاد خطاب به مستکبران افزود : راه اول ادامه مسیر قبل است که این مسیر تجربه شد، شما همه قدرت مادی و شیطانی تان را بسیج کردید تا ایران ، هسته ای نشود.

وی گفت: حال اگر می خواهید همان مسیر را ادامه دهید، معلوم است که این راه از قبل شکست خورده است.

رئیس جمهور افزود: راه دوم آن است که بپذیرید، همراهی کنید؛ راه تعامل و همکاری به جای تقابل ، به نفع شماست.

احمدی نژاد خطاب به مستکبران تصریح کرد : اگر برای همکاری آمدید ، استقبال می کنیم اما اگر با خیالات خام تاقچه بالا گذاشتید ، بدانید این ملت راه خود را ادامه خواهد داد و هیچ نیازی به شما نخواهد داشت.

سازندگی 30 سال اخیر در تاریخ ایران بی نظیر است

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: امروز دانشمندان ما در زیست فناوری ، ساخت داروهای جدید ، سلول درمانی و روش های جدید درمان در رده های بالای جهان قرار گرفته و در رده های دوم تا دهم علمی جهان هستند.

آقای احمدی نژاد افزود: ایران در صنعت به سرعت در حال پیشرفت و در پنج سال اخیر ظرفیت صنایع فولاد ، سیمان و پتروشیمی کشور دو برابر شده و در صنایع پایه و آلومینیوم و مس نیز همین طور بوده است.

رئیس جمهور گفت: امروز حرکتی سنگین در زمینه سرمایه گذاری در بخش صنعت و کشاورزی در همه ایران در جریان است.

وی عمران و آبادی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این سرزمین در سه مقطع تاریخی ، عمران و آبادی صورت گرفته است.

رئیس جمهور افزود: مقطعی قبل از اسلام و دوران امپراطوری های500 ساله بوده که بخشی از میراث فرهنگی ما مربوط به آن زمان است.

آقای احمدی نژاد اضافه کرد: دوره دوم مربوط به عمران و آبادانی در دوران صفویه و دوره سوم عمران و آبادی است در جمهوری اسلامی و دوره انقلاب صورت گرفته است.

رئیس جمهور گفت: با علم و آگاهی می گویم که سازندگی این 30سال در همه تاریخ ایران بی نظیر است.

وی افزود: با اینکه150 سال حضور استعمارگران و دولت های بی لیاقت مانع عمران در کشور شد و کشاورزی و صنعت و علم و فرهنگ را به سمت نابودی برد اما امروز حرکت سازندگی در سراسر کشور به سرعت ادامه دارد.

رئیس جمهور دستاورد دیگر انقلاب اسلامی را حرکت در جهت اجرای عدالت خواند و گفت: میزان تولیدات کشاورزی ایران از سالانه 25 میلیون تن قبل از پیروزی انقلاب به بیش از 100 میلیون تن رسیده است.

آقای احمدی نژاد با بیان اینکه اقدام دیگر در جهت عدالت اجرای هدفمند کردن یارانه ها بود گفت: به زودی مجدد درباره هدفمند کردن یارانه ها و دستاوردهای آن با مردم سخن خواهم گفت.

رئیس جمهور افزود: هوشمندی ، تعهد ، وحدت و عزتی که شما در اجرای این قانون از خود نشان دادید ، جایگاه و عظمت ایران را در معادلات جهانی صد پله بالا برد و امروز دنیا به اقتدار و عظمت ملت ایران نگاه دیگری دارد.

آقای احمدی نژاد از همه قشرها و عموم ملت و دستگاه های مربوط برای همراهی در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها قدردانی کرد.

 دریافت کنندگان سهام عدالت به 45 میلیون نفر افزایش می یابند

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان آزادی گفت: تا امروز بیش از 39 میلیون نفر سهام عدالت گرفته اند که این تعداد با برنامه ریزی انجام شده، به زودی به 45 میلیون نفر خواهد رسید.

آقای احمدی نژاد افزود: دولت تلاش کرده است فرصت، توان و بودجه خود را در همه ایران به شکل عادلانه توزیع کند.

وی همچنین با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت گفت: 85 سفر استانی در پنج و نیم سال رکوردی تاریخی و جهانی است.

رئیس جمهور افزود: یادم هست روز نخست که در دولت نهم موضوع سفرهای استانی مطرح شد بعضی باور نداشتند، نگران بودند و می گفتند این کار ممکن نیست.

احمدی نژاد گفت: با پافشاری و حرکت در این راه، 85 بار دولت به استان ها، شهرها و روستاهای کشور سفر کرده و تا امروز جلسات استانی دولت 17 هزار و 800 مصوبه داشته که با پیشرفت‌های گوناگون در حال اجراست.

وی افزود: سه نوبت سفر به ترتیب متوسط 97 درصد، 73 درصد و 40 درصد در مسیر اجراست و طرح هایی که به بهره‌برداری رسیده است 70 درصد در سفر اول، 43 درصد در سفر دوم و 17 درصد در سفر سوم را شامل می شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه ایران به کارگاه سازندگی تبدیل شده است گفت: در پنج سال گذشته بیش از یک میلیون و صد هزار مسکن روستایی بازسازی شده است.

 تا قبل از پایان دولت دهم مشکلی به نام بیکاری وجود نخواهد داشت

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع راهپیمایان 22 بهمن گفت: در طول پنج سال گذشته بیش از یک میلیون و صد هزار مسکن روستایی بازسازی شده است.

آقای احمدی نژاد افزود: امیدواریم هیچ گاه شاهد بلایای طبیعی در کشور نباشیم اما در زلزله های اخیر، با توجه به وسعت خرابی نسبت به شدت زلزله، شاهد کمترین تلفات انسانی بودیم که به دلیل بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در سال‌های اخیر بوده است.

رئیس جمهور به کنترل قیمت مسکن در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: دولت دوش به دوش طبقات محروم کارهای خوبی انجام داده است.

وی افزود: در توزیع حقوق طبقات گوناگون از جمله بازنشستگان و کسانی که کمترین حقوق را می گرفتند گام‌های خوبی در اجرای عدالت برداشته ایم.

احمدی نژاد اظهار داشت: در زمینه اشتغال امسال با همت جوانان و کارآفرینان تاکنون یک میلیون و 600 هزار شغل ثابت ایجاد شده است و با برنامه ریزی دولت ان‌شاءالله تا قبل از پایان دولت دهم در کشور دیگر مشکلی به نام بیکاری جوانان وجود نخواهد داشت.

وی افزود: با سهمیه بندی ظرفیت ها توانستیم تحصیلات عالی را به همه جای ایران ببریم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه همه تلاش ما برای اجرای عدالت است گفت: البته شما می دانید که اجرای کامل عدالت سخت‌ترین و ضروری‌ترین مرحله برای کمال انسان است.

احمدی نژاد افزود: پیامبران و اولیای الهی در این راه مشکلات و فشارهای فراوانی تحمل کردند و امروز نیز دولت به شدت تحت فشار است و از جهات گوناگون مورد هجوم واقع می شود.

وی گفت: البته پیگیری عدالت، آرمان و تعهد ما به ملت است و به رغم همه فشارهای داخلی و خارجی، کارشکنی‌ها و توهین‌ها این راه نورانی را تا آخر دنبال خواهیم کرد و حسرت را به دل دشمنان خواهیم گذاشت.

راهپیمایان با شنیدن این جملات رئیس جمهور شعار سر دادند: "احمدی دلاور - پیرو خط رهبر" و رئیس جمهور در پاسخ به آنان گفت: من کوچک همه شما هستم.

احمدی نژاد حضور در مدیریت جهانی و اثرگذاری در مناسبات بین المللی را دستاورد دیگر انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ملت ایران توانست آرمان عدالت و پیام رهایی بخش توحید را در گوش بشر امروز زمزمه کند.

رئیس جمهور گفت: اینها بخش هایی از دستاوردهای ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: البته ضعف ها و مشکلات در گوشه و کنار به طور فرعی و اصولی وجود دارد که باید با توکل به خداوند به دست ملت ایران برطرف شود.

گرایش به توحید و عدالت روزافزون است

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در جمع راهپیمایان 22 بهمن با بیان اینکه مطلب دوم درباره وضع امروز جهان است گفت: انقلاب اسلامی یک آغاز بود اما هرگز یک پایان نخواهد بود.

آقای احمدی نژاد افزود: مدیریت جهانی امام عصر (عج)، آن انسان کامل و ذخیره الهی، نقطه اشتراک همه انسان های موحد و عدالت خواه است.

وی گفت: مدیریت اصلی عالم در اختیار امام است و هر کس و هر ملتی که خود را در مسیر عدالت قرار دهد و برای ترویج توحید و عدالت قیام کند تحت مدیریت ایشان قرار می گیرد و یاری و هدایت می شود.

رئیس جمهور افزود: حقیقت این است که حرکت آخر آغاز شده است و ما امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت آن عزیز قرار داریم.

آقای احمدی نژاد گفت: جهان در حال تلاطم است، یک بیداری انسانی عظیم در حال وقوع است، دست مدیریت الهی امام قابل مشاهده است، دل‌ها و اندیشه ها به سرعت به ضرورت حکومت جهانی و ضرورت حاکمیت انسان کامل متصل به آسمان گرایش پیدا می کند.

وی افزود: امام عزیز ما بارها فرمود که دست الهی در کار است و هدایت می کند، رهبری عزیز انقلاب نیز بارها همین حقیقت را بیان فرموده اند.

آقای احمدی نژاد گفت: بیداری و حرکت منحصر به ایران و خاورمیانه و شمال افریقا یا مصر و تونس نیست.

وی افزود: در همه جای جهان در امریکای لاتین، در افریقا، اروپا و آسیا و نقطه نقطه زمین حرکت آغاز شده و گرایش به توحید و عدالت و گرایش به عدالت‌گستر حقیقی روزافزون است.

رئیس جمهور گفت: می خواهم در اجتماع شما مطلبی را خطاب به ملت عزیز ایران و مطلبی را به ملت های جهان به خصوص به ملت های منطقه عربی اسلامی عرض و نکته ای را به مستکبران عالم گوشزد کنم.

تحقق آرمانهای بلند، نیازمند حفظ عوامل اصلی انقلاب

رئیس جمهور در جمع راهپیمایان 22 بهمن ، خطاب به ملت ایران گفت: شما در تبعیت از امام راحل و خط نورانی امامت و ولایت با نثار موجودیت خودتان، با هوشمندی، همدلی، وحدت، مجاهدت و ایستادگی بی نظیر، توحید و عدالت را احیا کردید.

احمدی نژاد افزود: ایران را آزاد و عزت ایران را زنده کردید و کشور را در مسیر پیشرفت حقیقی قرار دادید.

وی گفت: مراقبت کنید تحقق آرمان های بلند، نیازمند حفظ عوامل اصلی انقلاب است.

رئیس جمهور افزود: اگر می خواهیم که همچنان پرچمدار توحید و عدالت باشیم و اگر می خواهیم به قله های آرمانی برسیم باید همچنان در مسیر مستقیم انقلاب مصمم و مستحکم باشیم.

احمدی نژاد گفت: باید در همه عرصه ها از جمله اقتصاد، فرهنگ، زمامداری صالح، قضاوت، ساختار اداری، توحید، قانون گذاری، تربیت و در سیاست و در همه اینها باید الگو شویم.

وی افزود: مراقبت کنیم که خدای نکرده در جا زدنی و لاابالی گری از یک سو و یا خدای نکرده تحجر از سوی دیگر قدرت حرکت ملت ما را و ما را سست نکند.

نسل جدید امروز هوشمندتر و انقلابی تر است

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در مراسم یوم الله22 بهمن گفت: اگر خدای ناکرده در گوشه و کنار بی تفاوتی و از توجه به اصول و امام (ع) غفلت شود و برخی خودخواهی ها غلبه کنند نباید انتظار داشت این مسیر عزت و سرافرازی ادامه یابد.

آقای احمدی نژاد افزود: اخلاص در عمل ، توجه و ایمان به توحید ، پافشاری بر اسلام و عدالت و وحدت و تمسک به حبل الله و خط نورانی ولایت و امامت رمز سربلندی است.

وی گفت: نباید اجازه داد عده ای خودخواه ، دستاورد فداکاری ملت را به پای خود بنویسند و یا آن را در راه ارضای تمایلات مادی بی پایان خود قربانی کنند.

رئیس جمهور افزود: عده قلیلی بریده و طرد شده از مردم تلاش می کنند وجهه نورانی ملت ایران را مخدوش کنند اما اطمینان دارم ملت بزرگ همچنان قدر حرکت و عزت خود و عنایات الهی را می داند ، حرکت در صراط مستقیم الهی را هرگز رها نخواهد کرد و همه بدخواهان و دشمنان خود را ناکام خواهد گذاشت.

مستکبران در بن بست قرار گرفته اند

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم راهپیمایی در میدان آزادی گفت : همه ملت ها توجه داشته باشند که به فضل الهی امروز مستکبران و زورگویان در بن بست قرار گرفته اند.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه به فضل خدا شمیم رهایی در عالم منتشر شده است، افزود: راه رهایی، بازگشت به فطرت الهی، توحید، عدالت و راه انبیاء است.

وی خطاب به ملت ها تأکید کرد: همه متحد باشید و از قدرت های فاسد نهراسید که پیروزی نزدیک است.

رئیس جمهور افزود: به ویژه به ملت ها و جوانان اسلامی و عربی، مردم و جوانان سربلند مصر و همه ملت های عالم عرض می کنم که هوشیار باشید، حق شماست که آزاد باشید و حاکمیت خود را اعمال و درباره مسائل کشوری و جهانی آزادانه اعمال نظر و اراده کنید.

احمدی نژاد خطاب به ملت ها گفت: انتخاب نوع حکومت، شکل اداره کشور، نوع حاکمان و شخص حاکمان ؛ حق شماست.

وی افزود : حق شماست که توحید، عدالت و عزت را مطالبه و در راه تحقق آن مجاهدت کنید.

رئیس جمهور گفت : پس اجتماع خود را که برآمده از قدرت خداست ، بشناسید و از آن به خوبی و با توکل بر خدا استفاده کنید.

احمدی نژاد افزود : برای خدا حرکت کنید ، آرمان های بلند الهی را هدف قرار دهید و بدانید که حق پیروز و باطل رفتنی است.

 

 

 

 


دست قدرت ملت‌ها، مستکبران را به زیر خواهد کشید

رئیس جمهور خطاب به مستکبران جهان گفت: شما به آخر خط رسیده اید.

آقای احمدی نژاد خطاب به قدرت های سلطه گر جهانی افزود: شما در صد سال اخیر کارهایی انجام دادید که روی جنایتکاران و چپاولگران تاریخ را سفید کرد.

وی گفت: شما دو راه در پیش دارید که یکی پیوستن به ملت‌هاست.

رئیس جمهور افزود: لازم نیست برای ملت های عربی دلسوزی کنید زیرا شما در همه جنایت های رژیم صهیونیستی و ظلمی که به مردم منطقه شده است شریک هستید.

احمدی نژاد گفت: اگر می خواهید رفتار خود را اصلاح کنید و ملت ها به شما اعتماد کنند اولاً در امور کشورهای منطقه ازجمله مصر و تونس دخالت نکنید و اجازه دهید این ملت ها کار خودشان را انجام دهند و تصمیم خودشان را بگیرند.

وی افزود: شما در افغانستان چه می کنید؟ این پایگاه های نظامی در منطقه برای چیست؟ آیا شما دلسوز مردم هستید یا شیطان و فریبکار؟

رئیس جمهور گفت: باید رژیم صهیونیستی را که عامل همه جنایت‌هاست جمع کنید و همان طور که آن را آوردید و تحمیل کردید دست و پایش را جمع کنید و منطقه را آزاد کنید.

احمدی نژاد افزود: رژیم صهیونیستی نقطه مشترک همه زشتی‌های زشتکاران تاریخ و نقطه مشترک دشمنان همه ملت‌های جهان است.

وی گفت: منطقه را خالی و این رژیم را جمع کنید و منطقه را به دست مردم بدهید.

رئیس جمهور افزود: اگر خیال کردید با فریبکاری و شعار دو تا دولت می توانید رژیم صهیونیستی را مسلط کنید، اشتباه می کنید.

احمدی نژاد گفت: اگر با جریان توحید و عدالت همراه نشوید و به این دعوت الهی پاسخ ندهید و با فریبکاری در پی ایجاد شرایط جدید برای گسترش سلطه و نجات رژیم صهیونیستی باشید، دست قدرت ملت‌ها که تجلی قدرت الهی است شما را به زودی در دادگاه عدالت، مجازات خواهد کرد و از کاخ‌های ظلم به زیر خواهد کشید.

مستکبران در خاورمیانه جدید جایی نخواهند داشت

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع راهپیمایان 22 بهمن گفت: من به شما اطمینان می دهم علی رغم همه طراحی های پیچیده و شیطانی، به فضل الهی و به لطف ایستادگی ملتها به زودی خاورمیانه جدید اما بدون امریکا و رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و مستکبران در ان خاورمیانه هیچ جایی نخواهند داشت.

آقای احمدی نژاد افزود: در ادامه آن به فضل الهی تمام جهان به زودی این حقیقت شیرین یعنی جهان بدون صهیونیسم و بدون سلطه و زور را تجربه خواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در پایان سخنان خود می خواهم تشکر کنم گفت: تشکر اول از همه ملت ایران است به خاطر همه خوبیها و بزرگواریها و از همه قشرها که امروز در سراسر این سرزمین الهی با حضور نورانی خود فجر 32 را به آغازی جدید و جهشی بزرگ در جهان تبدیل کردند و بر ادامه راه تا تحقق کامل حکومت «الله» بر جهان میثاق دوباره بستند.

آقای احمدی نژاد افزود: می خواهم تشکر کنم از رهبری گرانقدر انقلاب که با هوشمندی و تدبیر، بار سنگین انقلاب را به دوش می کشند.

رئیس جمهور گفت: می خواهم تشکر کنم از همه ملتهای منطقه و جهان که با کاروان حقیقت و پرچم عدالت و توحید همراهی دارند،‌ امیدوار باشید که پیروزی نزدیک است.

آقای احمدی نژاد افزود: می خواهم بطور ویژه از محضر مقدس مولایمان حضرت ولیعصر (عج) سپاسگزاری کنم به خاطر همه عنایات و توجهاتشان و به خاطر الطاف بیکرانشان ، هدایتها و کرامتهایشان، خداوند وجود شریفشان را از همه حوادث و بلایا محفوظ بدارد و قلب مهربانشان را از همه ما، ملت ایران و رهبری گرانقدر راضی و خشنود بگرداند.

رئیس جمهور گفت: سلام و درود خدا بر روح ملکوتی امام (ره) آن انسان وارسته و مجاهد به خدا پیوسته و یاران گرانقدرش که این راه نورانی را در برابر ملت ما و همه بشریت امروز گشودند.

آقای احمدی نژاد افزود: سلام و درود خدا بر شهیدان و جانبازان و آزادگان و خانواده بزرگ ایثارگران.

رئیس جمهور در پایان سخنان خود از میهمانانی که از سایر کشورها در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند تشکر کرد .



نظرات بینندگان