arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲

جمع‌آوری امضا برای رفتن رویانیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص برکناری‌اش گفت: من علی‌رغم اینکه شنیده‌ام اعضای هیئت مدیره در خفا جلسه گذاشته‌اند و برای رفتن من امضا جمع کرده‌اند، اما تا لحظه‌ی آخر به کارم ادامه می‌دهم.

محمد رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: من به تازگی از طریق قائم مقام و برخی دیگر از افراد متوجه شدم که اعضای هیئت مدیره به صورت پنهانی جلسه‌ای برگزار کرده‌اند و در آن برای رفتن من تصمیم گرفته‌اند و امضا جمع کرده‌اند، اما من علی‌رغم این صحبت‌ها تا لحظه‌ی آخر به کارم ادامه می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌دانم وزارت ورزش با چه افرادی "سر و سر" دارد اما تاکنون تمام کارهایشان پنهانی بوده است اما برایم مهم نیست که وزارت ورزش چه تصمیمی در مورد من می‌گیرد، وزیر ورزش صاحب اختیار است.

وی تاکید کرد: من هیچ وقت دنبال لابی نبوده‌ام و تاکنون هم لابی نکردم و نمی‌کنم فقط هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند اما کاری نکنند به پرسپولیس ضربه وارد شود.

رویانیان ادامه داد: هر چند دفعه یک بار نام چند نفر را به عنوان جایگزین من مطرح می‌کنند ، یک زمان عابدینی و اکنون علی پروین را معرفی می‌کنند. صراحتاًً می‌گویم وزارت ورزش هر کاری می‌خواهد بکند اما از آنها انتظار دارم که حق میلیون‌ها طرفدار ایرانی که هوادار پرسپولیس هستند را ضایع نکنند و به این تیم ضربه نزنند و هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند زودتر انجام دهند.

مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص کدورت پیش آمده بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گفت: کدورتی با کسی ندارم و در دلم کینه هیچ کسی نیست با هر شخصی هم که عهده‌دار مدیرعاملی باشگاه شود تعامل خوبی خواهم داشت و اگر وی اجازه دهد به عنوان عضو هیئت مدیره یا به عنوان مشاور حتی یک دوست، کارم را ادامه می‌دهم.

رویانیان خاطرنشان کرد: هر چه زودتر تصمیم در خصوص باشگاه و مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس گرفته شود خوشحال می‌شوم چرا که دوست ندارم به پرسپولیس ضربه وارد شود.
نظرات بینندگان